Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SKRAJNIA BUDOWLI NA PKP

28-06-2015, 20:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł      Aktualna cena: 14.99 zł     
Użytkownik dicentium
numer aukcji: 5452942420
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 28-06-2015 19:50:00

Dodatkowe informacje:
Rok wydania (xxxx): 1971
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.25 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Obowiązujące przepisy i warunki stosowania skrajni budowli 1-SM na PKP (cz. I).
Szczegółowe ustalenia z zakresu konstruowania skrajni budowli 1-SM i poszerzania skrajni na odcinkach prostych toru i w łukach oraz w miejscach usytuowania rozjazdów (cz. II) wraz z komentarzem (cz. III), przyjętym przez VI Komisję OSŻD w 1967 r. i zatwierdzonym przez Komitet OSŻD w Warszawie.
Odbiorcy: technicy i inżynierowie służby drogowej, trakcji i ruchu, projektanci w biurach studiów i projektów budownictwa kolejowego, użytkownicy bocznic kolejowych.



SPIS TREŚCI



I. Postanowienia o skrajni budowli, obowiązujące na sieci PKP....... 5
1. Postanowienia ogólne....................... 7
2. Obowiązujące postanowienia dotyczące skrajni budowli podanej w pkcie
1.2.1............................... 8
3. Obowiązujące postanowienia dotyczące skrajni budowli podanej w punkcie 1.2.2 ............................. 19
4. Obowiązujące postanowienia dotyczące skrajni budowli podanej w punkcie 1.2.3.............................. 29
5. Skrajnia taboru obowiązująca na PKP i skrajnia taboru, który może być dopuszczony do kursowania na niektórych liniach sieci PKP..... 31
ii. Jednolite wytyczne stosowania skrajni budowli 1-ŚM na kolejach należących do OSŻD dla torów szerokości 1435 mm..............
t. Uwagi wstępne.......................... 36
2. Skrajnia taboru i skrajnia budowli................. 37
3. Konstruowanie skrajni budowli 1-SM................ 38
4. Poszerzenia skrajni budowli w krzywej kołowej bez przechylki .... 42
5. Konstruowanie skrajni budowli 1-SM w torze z przechyłką...... 45
6. Wyznaczanie różnych poszerzeń skrajni budowli........... 56
7. Poszerzenia skrajni budowli i ich zarys w miejscach usytuowania rozjazdów 74
8. Odstęp osi torów odpowiadający skrajni budowli 1-SM........ 76
9. Obliczenie odstępu osi torów w lukach............... 82
10. Wykaz skróconych oznaczeii, pojęć i wartości przy korzystaniu ze skrajni
1-SM i 1-WM.......................... 89
III. Komentarz do jednolitych wytycznych stosowania skrajni budowli 1-SM 93
Uwagi wstępne............................ 94
Do punktu 3. Konstruowanie skrajni budowli 1-SM.......... 94
Do punktu 4. Poszerzenie skrajni budowli w krzywej kołowej bez prze-
chyłki................:............. 96
Do punkti 5. Konstruowanie skrajni budowli na torze z przechyłką . . 98
Do punktu 6. Wyznaczanie różnych poszerzeń skrajni budowli ..... 104
Do punktu 7. Poszerzenia skrajni budowli i ich zarys w miejscach usytuowania rozjazdów...........¦.............. 13?
Do punktu 8. Odstęp osi torów odpowiadających skrajni 1-SM..... 149
Do punktu 9. Obliczenie odstępów osi torów w krzywych........ 152



Wstęp



Postępująca modernizacja kolei wraz z przystosowaniem linii do zwiększonych szybkości i dużych przewozów oraz zwiększonego ruchu międzynarodowego (stacje styczne) spowodowała konieczność zebrania postanowień dotyczących skrajni, a znajdujących się w różnych przepisach, i podania szczegółowych wytycznych stosowania międzynarodowej skrajni budowłi 1-SM.
W części pierwszej pracy zostały omówione szczegółowo przepisy dotyczące obowiązujących skrajni budowłi i warunki stosowania skrajni 1-SM na PKP.
Opracowane przez Organizację Współpracy Kołei (OSŻD) „Jednolite wytyczne stosowania skrajni 1-SM...", włączone do pracy w tłumaczeniu na język połski (cz. II), zawierają dokładne ustalenia z zakresu konstruowania skrajni budowli I-SM i poszerzania skrajni na odcinkach prostych toru i w łukach oraz w miejscach usytuowania rozjazdów.
Obszerny komentarz do „Jednolitych wytycznych" (cz. III) wyjaśnia jednoznacznie ustalenia przyjęte przez OSŻD dła lepszego ich wykorzystania przy projektowaniu budowy i przebudowy linii i stacji, obiektów mostowych i sieci trakcyjnych.

WIELKOŚĆ 20X14CM,MIĘKKA OKŁADKA,LICZY 156 STRON.

STAN:OKŁADKA DB/DB-,NIELICZNE PODKREŚLENIA I DOPISKI W TEKŚCIE,STRONY SĄ POŻÓŁKŁE,POZA TYM STAN W ŚRODKU DB/DB+ .

KOSZT WYSYŁKI WYNOSI 10 ZŁ - PŁATNE PRZELEWEM / KOSZT ZRYCZAŁTOWANY NA TERENIE POLSKI,BEZ WZGLĘDU NA WAGĘ,ROZMIAR I ILOŚĆ KSIĄŻEK - PRZESYŁKA POLECONA EKONOMICZNA + KOPERTA BĄBELKOWA.W PRZYPADKU PRZESYŁKI POLECONEJ PRIORYTETOWEJ PROSZĘ O DOPŁATĘ W WYSOKOŚCI 3ZŁ.KOSZT PRZESYŁKI ZAGRANICZNEJ ZGODNY Z CENNIKIEM POCZTY POLSKIEJ / .



WYDAWNICTWO KOMUNIKACJI I ŁĄCZNOŚCI WARSZAWA 1971,NAKŁAD 2700 EGZ.

INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI AUKCJI,NR KONTA BANKOWEGO ITP.ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE "O MNIE" ORAZ DOŁĄCZONE SĄ DO POWIADOMIENIA O WYGRANIU AUKCJI.

PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY KUPNA PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z WARUNKAMI SPRZEDAŻY PRZEDSTAWIONYMI NA STRONIE "O MNIE"

NIE ODWOŁUJĘ OFERT KUPNA!!!

ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE

ZOBACZ STRONĘ O MNIE