Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skoda Octavia 2003r 1,9 TDi ASV

06-10-2014, 21:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 000 zł     
Użytkownik kas277g
numer aukcji: 4654563953
Miejscowość Czeladź
Wyświetleń: 210   
Koniec: 06-10-2014 20:26:19

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 236000
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 110
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

Witam was… mam do sprzedania Skode Octavie 1,9 TDi ASV 2003r

Moja skoda została zakupiona w salonie w maju 2003 r w wersji ELEGANCE. Ponieważ był to mój pierwszy nowy samochód to jego eksploatacją i odpowiednim traktowaniem byłem mocno przejęty, zresztą tak jest do dziś. W przeciągu 11 lat bezawaryjnej eksploatacji octavia została wyposażona we wszystkie możliwe dodatki jakie mogły być zastosowane w tym samochodzie. Wszystkie części eksploatacyjne, które przez ten okres trzeba było wymieniać to części oryginalne. Nie szczędziłem na wymianie oleju co 8-10 tys km bo wiedziałem jak ważny jest układ smarowania turbiny zresztą wymianą oleju zajmowałem się ja sam lub zlecałem ją zaufanemu warsztatowi. Dzięki temu mogłem spuszczać zużyty olej nie tylko z misy olejowej, ale również były poddawane czyszczeniu węże do i od IC. Skutek tego taki, że po ponownym zalaniu wchodziło tyle ile fabryka pisała 4,5 -4,7 litra świeżego oleju. Zastanawiacie się po co tyle trudu? Skutek takich wymian jest taki że silnik pracuje jak pszczółka, a podczas nagłych przyspieszeń z rury wydechowej nie ma czarnego dymu. Zresztą idealny stan jednostki napędowej to nie tylko zasługa pełnych wymian oleju to także odpowiedni program stworzony dla tej jednostki przez firmę Masters Tuning. W połączeniu z dużym IC i większą turbiną silnik ma czym oddychać i zbiera się wyjątkowo żwawo, spala przy tym umiarkowane dawki paliwa poza trasą 4,2 l/100km, miasto 5,5l/100km, dynamiczna jazda 6,5l/100km. Obecnie samochód dysponuje bezpieczną mocą 150KM/ 320Nm która pozwala na przyjemną jazdę i bezproblemowe wyprzedzanie w każdych warunkach.

Wnętrze octavii wyposażyłem z modelu L&K na który od zawsze chorowałem. Skórzane jasne wnętrze jest niepowtarzalne i bardzo ładnie komponuje się z nadwoziem. Skóra oceniam na stan b.dobry, zresztą pastowałem ją raz na 3 miesiące przez 11 lat. Bardziej pognieciony jest fotel kierowcy z uwagi że samochodem podróżowałem sam… Wnętrze L&K uzupełniłem o takie dodatki jak: fabryczną jednostkę 2DIN z ekranem 5’’ można oglądać filmy DVD podczas jazdy połączony z profesjonalnie wygłuszonymi drzwiami oraz subwooferem w bagażniku, podgrzewane fotele, tempomat, dodatkowe lampki w drzwiach tylnych podświetlające ziemię przy wyjściu z samochodu, zegary z pełnym MAXI-DOT, kolor zegarów i przyrządów zmieniony na biało – czerwony, w oknach drzwi tylnych są siatki przeciwsłoneczne, a na tylnej szybie samoczynnie składająca się roleta.

Z zewnątrz Octavia prezentuję się wyjątkowo dostojnie za sprawą: malowania listew pod kolor nadwozia, 17’’ felg firmy Mille Migle z oponami 225/45/17 opony przód rok 2014 opony tył 2009. Dodatkowy komplet opon na felgach stalowych zimowki 195/65/15 opony przód 2012 opony tył 2006. Przedni zderzak z wersji RS, spryskiwacze reflektorów ksenonowych, na tylnej klapie delikatny spoiler i końcówka wydechu.

Awarie i stan blachy      przez 11 lat kilka rzeczy się zepsuło wszystkie części wymienione na oryginalne : akumulator x 2 , rozrząd + pompa wody i rolki x 3, zawieszenie przód wymienione łożysko prawe, lewe, prawy przegub, wszystkie gumy i drążki wymienione w 2013 r, z tyłu amortyzatory wymienione na gazowe kayabaG. Stan hamulców bdb wymieniony kpl.przód oryginał 280mm, tył został wymieniony 4lata temu. Blacharka nie ma śladów korozji ! samochód przez 11 lat garażowany przez ostatnie 2 lata nie wyjeżdżałem jak była sól na drodze. Jednak niektóre elementy było malowane !!Ktoś gdzieś porysował lub uderzył…. jestem w stanie przedstawić pełną dokumentację zdjęciową.

Powód sprzedaży – do niedawna nie dopuszczałem myśli o sprzedaży tego samochodu. To kawał mojego życia w ciągu którego duuużo się wydarzyło, ale od dwóch lat mamy z żoną samochody służbowe . W związku z tym skodą wyjeżdżam z garażu sporadycznie… No cóż dojrzałem  już do tej trudnej dla mnie decyzji. Samochód idzie pod młotek Jestem pewien, że ktoś kto ją kupi, będzie mu służyć jeszcze przez długie lata, a mój trud i praca włożony w ten samochód tylko się do tego przyczyni.

 

Zapraszam na oględziny tylko poważnie zainteresowane osoby z gotówką. Handlarze nie zabierajcie ze sobą miernika lakieru !! Sam wam opowiem który element był malowany i dlaczego… na bank samochód nie jest spawany z dwóch  

 

POZDRAWIAM

Adam  606[zasłonięte]910

Czeladź