Skoda 120L stan idealny! Oryginalne wszystkie elementy karoserii; m.in. progi, podłoga - brak rdzy, oryginalny lakier. W 2011 roku po konserwacji podwozia (800 zł w serwisie ASO). Kosztowała mnie wraz z remontem około 7500 pln + kilkaset moich roboczogodzin. Wymieniłem dużo części na nowe, w lipcu 2011 zakupiłem nowy gaźnik (450 pln.), na gwarancji. Nowe: cały układ zawieszenia, sinnlocki, amortyzatory, zwrotnice, cały układ hamulcowy: tarcze, szczęki, cylinderki, tłoczki, wszystkie przewody hamulcowe, linki ręcznego, nagrzewnica, wszystkie łożyska kół, linki gazu i ssania, pedał gazu, przewody zapłonowe, spojler tylni, tylne lampy, felgi po piaskowaniu i proszkowym lakierowaniu itd... Na wszystkie nowe części posiadam faktury zakupu. Remont udokumentowany również zdjęciami. Silnik po remoncie około 5 tys. km. pracuje idealnie, po regulacji zaworów.
Fotele - jak nowe, bez żadnych przetarć, od nowości pod pokrowcami. Auto kupiłem od 1 właściciela. Pierwszy właściciel kupił ją przez Firmę SEMEX, ten egzemplarz był wyprodukowany na rynek niemiecki, odebrał ją nową na granicy Polsko - Czeskiej, kosztowała 1850$. Po zakupie zabezpieczył progi i profile zamknięte parafiną z przegrzanym olejem, dlatego progi zachowały się jak nowe do dzisiaj. Spalanie auta 6,4l w mieszanym cyklu. Ubezpieczenie OC do lipca 2012r, badanie techniczne do września 2012r. Tel. 509 [zasłonięte] 655
|