Kontakt
Pon -Pt: 8.00 - 17.00
Sob: 8.00 - 14.00
MOBIL 607 [zasłonięte] 940
STACJONARNY
63 27 23 446
[zasłonięte]@onet.pl
Adres
Moto Centrum
Ul. Sienkiewicza 94
62-600 Koło
woj. wielkopolskie
Wysyłka
Zapewniam szybką wysyłkę firmą kurierską
SIÓDEMKA
Mam do zaoferowania fajny
samochodzik który ma już 31 lat
Skodę 105 z 1983 roku
w stanie dobrym ważne ubezpieczenie oc
przegląd . Po wymianie uszczelki głowicy olejów i płynów chłodnicy.
ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA POJAZDU
Lokalizacja:
62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 94, woj. Wielkopolskie przy starej trasie A2 Poznań-Warszawa, obecnie trasa E92 obok serwisu Scanii
Dane do przelewu:
Moto Centrum
Stanisław Antkiewicz
43 8543 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0000500 [zasłonięte] 081101
POTWIERDZENIA PRZELEWU PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES E-MAIL:
[zasłonięte]@onet.pl
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW I DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINY NASZEJ STRONY
REGULAMIN AUKCJI
ARTYKUŁY ZAMIESZCZANE NA NASZYCH AUKCJACH SĄ UŻYWANE SPRAWNE.
1. Koszty wysyłki pokrywa kupujący wg podanych cen, chyba że inaczej podano w opisie danej aukcji
2. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu się, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.30 w siedzibie firmy MOTO CENTRUM
3. Wysyłka za pobraniem możliwa tylko dla osób z min. 3 pozytywnymi komentarzami
4. Domyślnym dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny. Istnieje oczywiście możliwość wystawienia faktury VAT po wcześniejszym zgłoszeniu e-mail'em, chęci otrzymania faktury i podaniu wszystkich danych niezbędnych do wystawienia faktury.
W PRZYPADKU WPŁAT NA KONTO KONIECZNIE PROSZĘ W TYTULE PRZELEWU WPISAĆ TEKST:" ALLEGRO" ORAZ NICK ALLEGRO!!!
5. Jeśli wysyłka ma być na inny adres niż w podany w Allegro, prosimy o kontakt w celu podania właściwego adresu wysyłkowego (prośba o zmianę adresu wysyłkowego musi zostać wysłana z konta allegro bądź adresu e-mail zarejestrowanego przez Allegro)
6. Reklamacje będą uwzględniane tylko z dołączonym dowodem zakupu lub jego kopią (faktura, paragon).
7. Towar reklamowany wysyłany jest na koszt kupującego bądź dostarczony przez niego osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu.
8. W przypadku zasadnej reklamacji towar naprawiony/wymieniony wysyłamy na Nasz koszt. W przypadku reklamacji bezzasadnych kupujący zostanie obciążony kosztem odesłania towaru.
9. Zwracany towar dostarczany jest na koszt kupującego.
10. W przypadku problemów z dostawą towaru prosimy kontaktować się z Naszą firmą, wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku do godziny 13 (o dacie wysyłki decyduję godzina zaksięgowania środków na naszym koncie).
11. Na wpłatę oczekujemy max. 7dni roboczych, po tym terminie wystawiamy negatywny komentarz, a zaistniałą sytuację zgłaszamy do Allegro.