W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione towary?
1. Płacę z Allegro
Dzięki usłudze Płacę z Allegro w prosty i szybki sposób dokonasz płatności za zamówione towary.
Dostępnych jest tu wiele wariantów płatności takich jak e-przelewy, płatności z użyciem kart kredytowych itd.
2. Wpłata bezpośrednio na nasz rachunek bankowy w mBank / BRE Bank
Numer rachunku:
38 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 643682
Soox Katarzyna Jeremicz
ul. Czarnogórska 16/2
70-842 Szczecin
UWAGA: W tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika allegro.
3. Przesyłka pobraniowa:
(Płacę przy odbiorze)
*Przesyłki pobraniowe realizujemy wyłącznie do zaufanych klientów. Allegrowiczów posiadających nieskazitelną historię komentarzy.
Przed dokonaniem wysyłki nasz pracownik kontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia, zamówienia oraz danych do wysyłki. W razie braku nawiązania kontaktu telefonicznego z kupującym przesyłka nie zostanie nadana.
Jaki jest koszt wysyłki i termin realizacji zamówienia?
Standardowo wysyłki realizujemy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówione towary na naszym rachunku.
Każdy klient jest informowany za pośrednictwem email o procesie realizacji zamówienia tj. potwierdzenie zaksięgowania wpłaty, potwierdzenie wysyłki itp.
Przesyłki realizujemy za pośrednictwem:
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Biuro Obsługi Klienta:
Telefon Komórkowy: (+48) 600 [zasłonięte] 301
Telefon Stacjonarny: (+48) 91 46 94 517