Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skarb w słowa zaklęty 2 Język polski

16-06-2014, 4:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.30 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4248950166
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-06-2014 05:01:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Skarb w słowa zaklęty 2 Język polski
ISBN: 830[zasłonięte]2959
Wymiar: 16.0x23.0cm
Nr wydania: 3
Seria: SKARB W SŁOWA ZAMKNIĘTY
Ilość stron: 336
Ocena: -
Waga: 0,49 kg
Indeks: 531[zasłonięte]02510KS
Rok wydania: 2009
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Nocuń Adam
Stan: Nowa
Wydawca: WSiP

Opis książki

Podtytuł: Gimnazjum
Drugi podręcznik cyklu, którego autorzy konsekwentnie łączą zgłębianie wiedzy i rozwijanie umiejętności z nadrzędną ideą programu "Skarb w słowa zaklęty"; wychowaniem rozumianym jako przyjmowanie określonych postaw wobec fundamentalnych wartości kultury europejskiej. ane w podręczniku dla tej klasy utwory literackie i kulturowe prezentują bohaterów poszukujących piękna, dobra i prawdy. Droga do tych wartości wiedzie przez "wyspy nadziei", "idealne światy", przez wspomnienia o domu i tradycji z domem związanej; przez teksty o zdobywaniu sławy i zdobywaniu świata, przez dosłowne i metaforyczne pustynie; do oazy, miejsca kończącego; tak jak góra w klasie pierwszej; poznawczą wędrówkę. aniu tej wędrówki służą starannie dobrane teksty z klasyki światowej (m.in. niewielkie fragmenty dzieł greckich filozofów) i polskiej oraz teksty współczesne, w których dzisiejszy uczeń odnajdzie te same problemy i pytania, wobec których stawali ludzie na przestrzeni wieków. Dlatego obok Biblii i mitów greckich jest tu "Niekończąca się historia", wiersz Stachury czy współczesny reportaż, obok Jana Kochanowskiego; Julio Cortazar, obok Woltera; Wisława Szymborska, Józef Tischner, Olga Tokarczuk, Krystyna Siesicka.czterech rozdziałów jest zbudowany na zasadzie wyraźnych kręgów tematycznych: otwiera go tytuł adekwatny do treści oraz krótkie omówienie tematyki w nim zawartej. Każdy też jest zamknięty testem powtórzeniowym. Na końcu podręcznika zamieszczono dodatkowo test kompetencyjny, podsumowujący wiedzę i umiejętności nabyte w tej klasie.ką zaletą tego cyklu jest wyjątkowo bogata obudowa metodyczna pod tekstami. Zawsze kilkustopniowa: konkretne wskazówki i rady kierują krok po kroku kolejnymi czynnościami ucznia. Ich efektem będzie poprawnie napisany tekst, jasno sformułowana własna opinia, przeczytany ze zrozumieniem utwór, interesująco zinterpretowany wiersz. Uczeń-badacz, kierowany autorskimi pytaniami i poleceniami, skupia się podczas pracy z tym podręcznikiem na czynnościach analitycznych. Wszystkie polecenia nastawione są na dużą samodzielność ucznia.myślana i starannie wyselekcjonowana oprawa plastyczna tekstów literackich; konieczna w szeroko rozumianym kształceniu kulturowym; jest konsekwentnie realizowana w całym cyklu SKARB W SŁOWA ZAKLĘTY. Tak jak w klasie pierwszej, także w tym podręczniku reprodukcje nie są wyłącznie ilustracyjnymi ozdobnikami, przerywającymi monotonię tekstu pisanego, ale pełnią kilka ważnych funkcji: wprowadzają ucznia w dziedzictwo wielkiego malarstwa europejskiego; są często komentarzem do utworu literackiego, jego wzbogaceniem i rozwinięciem; tekst literacki i obraz pojawiają się obok siebie jako dwa różne sposoby przedstawienia tego samego motywu w kulturze. Podobną funkcję pełnią treści ścieżki medialnej: wskazane przez program tego cyklu i sygnalizowane obok tekstów materiały muzyczne, filmowe i teatralne. Dzięki takiemu układowi niejednokrotnie możliwe jest pokazanie ciągu: tekst; obraz; muzyka, w którym każdy tekst kultury inaczej prezentuje ten sam temat.ęcznikowi towarzyszy przewodnik dla nauczyciela z planem wynikowym i przedmiotowym systemem oceniania oraz zbiór kilkudziesięciu scenariuszy lekcji.
Zobacz także...