Wysoki poziom obsługi klienta |
Wysoka jakość Obsługi Klienta Nasza firma oferuje znakomitą jakość obsługi klienta. Codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania biura od 9:00 do 17:00 a także w sobotę w godzinach od 10:00 do 13:00 gwarantujemy fachową, kompleksową pomoc, zarówno w kwestiach dotyczących zamówień, jak i w sprawach technicznych związanych z tapicerstwem. - Zawsze odbieramy telefony!
- Na pytania zadane poprzez e-mail odpowiadamy możliwie szybko, nie później niż w ciągu 24 godzin!
- Nasze przesyłki pakujemy starannie i bezpiecznie, dokładając wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do adresata w stanie nienaruszonym.
| | | GALERIA | trendtj - W Y B R A N E O F E R T Y | © 2[zasłonięte]003-20 Net_Studio | ? | | | |
| |
Poniżej znajduje się wyciąg z Regulaminu. Regulamin w pełnej treści jest dostępny na stronie "O mnie". Zalicytowanie w niniejszej aukcji jest równoznaczne z akceptacją pełnej treści tego Regulaminu.
- Płatności
- Płatności należy uregulować do 7 dni od momentu zakończenia licytacji. Po tym terminie - zgodnie z Regulaminem Allegro - wysyłamy przypomnienie.
- Do każdego sprzedanego przedmiotu wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę. Aby otrzymać fakturę należy przesłać do nas dane firmy niezwłocznie po zakończeniu aukcji!
- Wysyłka
- Wysyłkę realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku jak opisano w sekcji . W przypadku wysyłki firmą; kurierską GLS po wysłaniu przesyłki w osobnym e-mailu podajemy Klientom numery listów przewozowych.
- W przypadku gdy paczka priorytetowa Poczty Polskiej lub przesyłka kurierska GLS nie została dostarczona w ciągu trzech albo przesyłka ekonomiczna w ciągu siedmiu dni roboczych prosimy o kontakt w tej sprawie e-mailem lub za pośrednictwem strony znajdującej się na każdej naszej aukcji lub na naszej stronie "O nas".
- Jeżeli towar ma był; wysłany na inny adres prosimy o podanie nam tego adresu drogą elektroniczną lub telefonicznie niezwłocznie po zakończeniu aukcji!
- Komentarze
- Komentarze wystawiamy po otrzymaniu komentarza - jest to dla nas sygnał;, że transakcja przebiegło;a prawidłowo.
| |
|