Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SKACZĄCE CZAPECZKI gra zręcznościowa + GRATIS

30-05-2014, 19:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10.95 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 10.95 zł     
Użytkownik edukacyjne-gry
numer aukcji: 4248106974
Miejscowość Dopiewo
Zostało sztuk: 35    Licytowało: 1    Wyświetleń: 43   
Koniec: 30-05-2014 19:49:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  SKLEP FIRMOWY PRODUCENTA

ORYGINALNE PRODUKTY / CENY ZAWIERAJĄ 25% RABAT

WYSYŁKA KURIERSKA - GWARANCJA SZYBKIEJ DOSTAWY

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

.

http://hetman-zabawki.com.pl/templates/rt_novus_j15/images/inset-banner.jpg

.

JEDEN KOSZT WYSYŁKI ZBIORCZEJ !


Jedna opłata za zakupy zbiorcze - przy zakupie wielu przedmiotów, z jednej bądź z wielu różnych naszych aukcji

- koszt wysyłki jest równy kwocie za wysyłkę jednego przedmiotu !


REALIZUJEMY TAKŻE ZAMÓWIENIA PRZY OKAZJI RÓŻNYCH IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH DLA DZIECI

 

OFERUJEMY RABAT WLICZONY W CENĘ PRZEDMIOTU + WYSYŁKA KURIERSKA GRATIS !

 

ZAPRASZAMY: PLACÓWKI OŚWIATOWE, STOWARZYSZENIA, FIRMY !

.

E-MAIL: [zasłonięte]@hetman24.com.pl ; TEL. 604 [zasłonięte] 20 90  

.

PŁATNOŚCI: PayU ; WPŁATA NA KONTO BANKOWE ; WYSYŁKA ZA POBRANIEM PRZY ODBIORZE

 

WYSYŁKA: POCZTA POLSKA ; PRZESYŁKA KURIERSKA

 

KONTO BANKOWE: 53 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3460001 [zasłonięte] 207921

 

ADRES: HETMAN , UL. SZKOLNA 50 , DOPIEWIEC , 62-070 DOPIEWO

.

SKACZĄCE CZAPECZKI
.
GRA ZRĘCZNOŚCIOWA DLA DZIECI
.
(DUŻE OPAKOWANIE)

.

.
GRA ZRĘCZNOŚCIOWA DLA DZIECI, KTÓRE DOSKONALĄ SWOJĄ SPRAWNOŚĆ MANUALNĄ W RZUTACH DO CELU !

Celem gry jest zdobycie największej ilości punktów podczas rzutów SKACZĄCYMI CZAPECZKAMI do celu.

Zawartość gry:
- plansza z otworami
- 4 wyrzutnie (klapki - gładkie, bez obrazków)
- 12 SKACZĄCYCH CZAPECZEK (4 komplety po 3 szt.)

Wymiary elementów:
- skaczące czapeczki: wysokość 2,5 cm / średnica podstawy Ø 2,5 cm
- 4 wyrzutnie (klapki): długość 12 cm
- podstawka z dziurkami, do której wpadają skaczące czapeczki: 23,5 cm x 23,5 cm
(wymiar całego opakowania: 4,4 cm x 36,2 cm x 23,50 cm)

Początek gry:
Gracze między sobą ustalają, który z nich pierwszy zaczyna grę. Następnie ustawiają na stole pudełko z planszą, wybierają swój kolor czapeczek oraz ustawiają wyrzutnie (klapki) na twardym blacie, tuż obok pudełka.

Zasady gry:
Gracz, który pierwszy zaczyna serię rzutów ustawia wyrzutnię obok pudełka z planszą, stroną prostą do boku pudełka. SKACZĄCĄ CZAPECZKĘ ustawić należy na wyrzutni - u góry (przy zaokrąglonym końcu). Uderzając odpowiednio w przeciwny koniec wyrzutni należy wycelować SKACZĄCĄ CZAPECZKĘ w otwory na planszy.

ZA UMIESZCZENIE SKACZĄCEJ CZAPECZKI NA ODPOWIEDNIM POLU NA PLANSZY GRACZE DOSTAJĄ PUNKTY:

POLE W KOLORZE NIEBIESKIM - 2 PUNKTY
POLE W KOLORZE ZIELONYM - 5 PUNKTÓW
POLE W KOLORZE ŻÓŁTYM - 10 PUNKTÓW
POLE W KOLORZE CZERWONYM - 20 PUNKTÓW

PO SERII 3 RZUTÓW (SKOKÓW) GRACZE ZLICZAJĄ SWOJE PUNKTY.

ZWYCIĘZCĄ - MISTRZEM W RZUTACH DO CELU - ZOSTAJE TEN Z GRACZY, KTÓRY ZDOBĘDZIE NAJWIĘCEJ PUNKTÓW.

.

+ Gratis 

.

CHIŃCZYK

(mini gra planszowa)

Elementy gry:

- pionki - 16 szt. MYSZEK



- plansza - CHIŃCZYK (tekturowa, wymiar planszy: 23 cm x 27 cm)

.

.

CHIŃCZYK (opis gry):

Każdy z graczy ma do dyspozycji 4 pionki w jednym kolorze, które wystawia na polach wyjściowych.

Gracze losują lub ustalają który z nich rozpoczyna grę.

Przebieg gry:

Gracz, który rozpoczyna grę musi w kolejnych trzech rzutach wyrzucić jednorazowo 6 oczek. Przesuwanie pionków na planszy odbywa się o tyle pól ile oczek pokazała wyrzucona kostka. Jeśli gracz wyrzuci 6 oczek ma prawo wykonania kolejnego rzutu lub wystawienia kolejnego pionka, może również przesunąć pionek o 6 pól. Jeżeli wskutek rzutu kostką pionek powinien stanąć na polu już zajętym, to pionek zajmujący to pole należy wycofać na pole wyjściowe. Wyprzedzenie pionków nie jest związane ze "zbiciem" pionków. Pionek, który obszedł całą trasę ma prawo wejść do rzędu pól na środku planszy oznaczonym tym samym kolorem. Można tam wejść po wyrzuceniu dokładnie tylu oczek ile pól dzieli go od tego pola.

Wygrywa ten kto pierwszy ustawi wszystkie pionki we właściwym rzędzie na środku planszy.