ROWER ELEKTRYCZNY
ECOBIKE
MODEL ECOTRUMP
SKŁADAK !!!
Rower elektryczny to propozycja dla każdego - ludzi młodych, w średnim i starszym wieku.Osoba zdrowa i pełna sił może korzystać z roweru elektrycznego tak samo jak z klasycznego i dopiero chęć zejścia z siodełka przed kolejnym trudnym podjazdem jest najlepszym momentem na przekręcenie kluczyka w stacyjce i wspaniałą pomoc silnika.Rower elektryczny to nie tylko rekreacja - przy obecnych cenach paliwa i zatłoczonych miejskich aglomeracjach może on również z powodzeniem służyć do codziennego dojazdu do pracy.
Rower elektryczny to także świetna alternatywa dla osób z różnymi dolegliwościami, dla których niewskazane jest korzystanie z roweru klasycznego.Lista tych dolegliwości obejmuje m.in. :
- pacjenci z choroba zwyrodnieniową, bólami bioder, kolan, stóp
- osoby po alloplastykach, protezach stawów kończyn dolnych
- rekonwalescenci po złamaniach i innych urazach
- osoby z niewydolnością mięśniową
- pacjenci kardiologiczni z ustabilizowaną choroba wieńcową
- rekonwalescenci kardiologiczni pod kontrolą lekarza
3 elementy wyróżniające rower elektryczny
Model Ecotrump to zdecydowanie najporęczniejszy ze wszystkich modeli rowerów ECOBIKE.Wyposażony jest w koła 20 " - jest najmniejszy z proponowanych modeli - waży zaledwie 21,5 kg.
Przeznaczony jest dla aktywnych i mobilnych turystów chcących zabrać swój pojazd w najodleglejsze zakątki świata.EcoTrump zapewnia maksimum wygody i lekkość jazdy na wszelkich rodzajach tras, przy czym komfort użytkowania idzie w parze z jego funkcjonalnością.Ze względu na swoje niewielkie rozmiary oraz wagę rower w ciągu kilku chwil może zostać złożony i spakowany do pokrowca lub bagażnika.
Ecotrump możemy użytkować jako rower tradycyjny, a także poprzez łączenie pedałowania z praca silnika na jednym z 3 trybów wspomagania.
Istotnym atutem modelu EcoTrump jest nowa bateria niklowo - kobaltowo - manganowa o napięciu 36V i pojemności 9Ah - jest to obecnie najnowszy typ baterii używanych w rowerach elektrycznych
Rower posiada certyfikat TUV 412600 z 04.03.2010 na wymagający rynek niemiecki
CHARAKTERYSTYKA / DANE TECHNICZNE :
- wspomaganie - panel LED - 3 tryby wspomagania jazdy,
- zawieszenie - przód - widelec aluminiowy amortyzowany
- mechanizm zmiany biegów - Shimano Accera 7 biegowa
- koło - 20 cali, wzmacniane obręcze oraz nierdzewne szprychy
- opony - 20x1.75 z paskiem refleksyjnym
- ciśnienie w oponach - 3.5 bar
- hamulce - podwójne V-brake PROMAX
- kierownica - regulowana w 2 płaszczyznach
- rama - 16,5" cala
- wysokość siodła - 72-104 cm
- waga - 21 kg ( wykonany z aluminium)
- obciążenie - 120 kg ( razem z bagażnikiem )
- suport - łożyska maszynowe, aluminiowe korby i pedała
- oświetlenie - Lampy LED, przód , tył
- wymiary roweru - 170 x 62 x 120 cm
- wymiary opakowania - 168 x 25 x 88 c
SILNIK BEZSZCZOTKOWY
- napięcie wyjściowe : 250W
- woltaż 36V
- zasięg 40 - 60 km
- prędkość max 25 km/h
- mocowanie przednie koło
- max głośność poniżej 62 db
BATERIA
- typ niklowo - kobaltowo - manganowa
- pojemność : 9Ah
- woltaż 36 V
- bezpieczniki 30 A
- żywotność > 700 ładowań
ŁADOWARKA
- zasilanie : 230 V , 50 Hz AC
- czas ładowania 5 - 8 godzin
Bateria jest najistotniejszym źródłem napędu roweru elektrycznego.W nowoczesnych rowerach elektrycznych stosuje się baterie litowo - jonowe, których długość "życia" oblicza się średnio na 500 ładowań.Przy dłuższym użytkowaniu jej moc zaczyna słabnąć - dlatego zaleca się jej wymianę.Na jednym ładowaniu bateria pozwala na przejechanie 20-50 km
Bezszczotkowy silnik jest w pełni bezobsługowy i praktycznie bezawaryjny.Za pomoca silnika rower elektryczny może osiągnąć prędkość do 25 km/h, co jest regulowane przez przepisy unijne.
Kontroler odpowiada za sterowanie pracą silnika oraz przesyłanie energii z baterii bezpośrednio do silnika.
W rowerach wyposażonych w manetkę gazu kontroler za jej pomocą steruje mocą silnika.
ROWER ELEKTRYCZNY MOŻEMY UŻYTKOWAĆ NA 3 SPOSOBY :
- tradycyjna przejażdżka - rower użytkujemy w tradycyjny sposób tym niemniej w każdej chwili możemy wesprzeć pracę mięśni silnikiem
- ruszamy pedałując, a po chwili odkręcamy manetkę gazu - rower działa wtedy jak skuter elektryczny, przemieszczając się bezszelestnie bez pedałowania.Zawsze można wesprzeć pracę silnika siłą własnych mięśni
- inteligentne wspomaganie - silnik uruchamia się automatycznie kiedy zaczynamy pedałować.Kontroler dodaje nam tyle mocy, ile potrzebujemy - przy szybszym pedałowaniu więcej, przy lekkim mniej
po naciśnięciu dźwigni hamulca lub gdy przestaniemy pedałować silnik się rozłączy