Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SIX RULES FOR BRAND REVITALIZATION LLC

25-10-2014, 22:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 193.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643196156
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 22:45:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03096, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54164, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08377, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96761, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60433, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03096, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54164, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08377, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96761, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60433

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Six Rules for Brand Revitalization: Learn How Companies Like McDonald's Can Re-Energize Their Brands

SIX RULES FOR BRAND REVITALIZATION LLC

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Larry Light Arcature LLC, Joan Kiddon Arcature LLC
Language: English
Publisher: Prentice Hall
Publication Date: 9 Feb 2009
Dimensions: 15.2 x 2.1 x 22.9 cm
Format: Hardcover
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: A1C6A4C313

 

 

Are you responsible for reinvigorating your brand to achieve enduring profitable growth? Or for keeping your still-strong brand from fading in relevance and value? This extraordinary book teaches the invaluable lessons of one of the most successful brand revitalization projects in business history: the reinvigoration of McDonald,s(R). Larry Light, the Global Chief Marketing Officer who spearheaded McDonald,s breakthrough marketing initiatives, presents a systematic blueprint for resurrecting any brand, and driving it to unprecedented levels of success. Light and coauthor Joan Kiddon illuminate their blueprint with specific examples from McDonald,s experience, offering detailed ''dos'' and ''don,ts'' for everything from market segmentation to R&D to executive leadership. You,ll discover how to refocus your entire organization around common goals and a common brand promise...restore brand relevance based on a profound knowledge of your customers...and reinvent your total brand experience, leveraging innovation, renovation, marketing, and value.Light and Kiddon reveal how to define and measure progress, rebuild brand trust within and outside the organization, create a ''plan to win,'' and execute on it! Revitalize your brand, in six steps! Learn how to...* Refocus Your Entire Organization* Restore Your Brand,s Relevance* Reinvent Your Brand Experience* Reinforce an End-to-End ''Results Culture''* Rebuild Brand Trust* Realize Global Alignment

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PLAYING TO WIN: HOW STRATEGY REALLY WORKS Lafley

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 VELOCITY: SEVEN NEW LAWS FOR A WORLD GONE DIGITAL