Zapraszam do udziału w moich aukcjach. Proponuje na nim zakup rzeczy, które z naturalnych przyczyn przestały być mi potrzebne, a mogą znaleźć zastosowanie bądź przydać się wielu z Was. Wszystkie oferowane rzeczy są opisane i przedstawiają rzeczywisty stan. Nie wystawiam aukcji
w celach zarobkowych także uwagi dt. kosztów wysyłki proszę sobie oszczędzić - koszty to nie tylko znaczki czy pieczątki na poczcie ale też m.in. odpowiednie zapakowanie. Proszę o licytowanie tylko przez osoby zdecydowane do zakupu. Zapraszam do licytacji:
Tytuł:
Bobiński Witold, Janus-Sitarz Anna, Kołcz Bogusław - Barwy epok 1 Podręcznik Kultura i literatura. Liceum, technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony (pozaginane rogi)
Opis przedmiotu:
Nowe wydanie podręcznika uwzględnia opinie, uwagi i życzenia nauczycieli. W treści podręcznika dodano: - bloki pytań i ćwiczeń sprawdzające rozumienie czytanego tekstu - analizę wybranych dzieł malarskich oraz dzieł architektury - tematy przekrojowe do samodzielnego opracowania (prezentacje) - fraszki Kochanowskiego, nowelę "Sokół" z "Dekamerona" Boccaccia, trzy powieści z XIX i XX wieku ("Potop", "Mistrz i Małgorzata", "Dżuma") w celu bardziej równomiernego obciążenia uczniów dużymi lekturami. Usunięto niektóre utwory literackie, inne przesunięto z zakresu podstawowego do rozszerzonego. Nowy jest także projekt graficzny podręcznika (lepiej wyodrębniający m. in. treści z zakresu rozszerzonego) i część ilustracji. Materiał w podręczniku jest podzielony na rozdziały według epok literackich. Autorzy przedstawiają poszczególne zagadnienia za pomocą cytatów z opracowań znawców przedmiotu i starają się pokazać każdą z epok możliwie wszechstronnie. Rozdziały mają stałą budowę: 1. Barwy epoki (wprowadzenie) 2. Dzieła i arcydzieła (teksty literackie wraz z obudową "Problemy, pytania, konteksty") 3. Sąd nad epoką (podsumowanie) Obudowa metodyczna zawiera zadania o zróżnicowanym stopniu trudności, pobudzające do myślenia, wymagające od uczniów określenia własnych poglądów. W tej części podręcznika autorzy często nawiązują do literatury współczesnej (nie tylko wysokiej) i odwołują się do doświadczeń nastolatków.