SIRIO T-3 27 radiator M6 + mocna podstawa neodymowa 80mm z kablem 5m
Sirio T-3 27 radiator M6 - połączenie dobrych osiągów z krótką długością:
- zasięg odbioru nawet do 12km - porównywalny z antenami metrowymi typu Sirio AS-100, Wilson Little Wil
- kompaktowe wymiary - zaledwie 58cm długości
- długi przewód 5 metrów - możliwość estetycznego położenia przewodu nawet w dużych autach
- supermocna podstawa magnetyczna umożliwia poruszanie się z dużymi prędkościami autostradowymi
- podstawa neodymowa ma zaledwie 80mm średnicy - estetyczny wygląd
- bezproblemowe dostrojenie - szeroki zakres pracy, antena wyposażona w śrubę regulowaną (stroik)
Sirio T-3 27 pracuje zdecydowanie lepiej niż typowe prętowe anteny typu Sirio Mini Snake, President Missouri, President Ohio.
Przy prawidłowym montażu antena odsłuchowo pracuje jak antena prętowa o długości 1m.
Strojenie anteny za pomocą stroika z nakrętką umieszczonego pod kapturkiem ochronnym na szczycie.
W odróżnieniu od anten prętowych nie ucinamy promiennika, dlatego przy zmianie pojazdu bezproblemowo możemy ją dostroić bez zmiany promiennika.
Sirio T-3 27 cieszy się szczególną popularnością wśród użytkowników aut typu SUV, ciężarowych oraz dostawczych (krótka i skuteczna).
Antena na mocnej neodymowej podstawie magnetycznej takiej jak w oryginalnej antenie Pirat.
Średnica podstawy zaledwie 80mm, siła przyciągania porównywalna z dużymi magnesami 15cm.
Estetyczny wygląd, możliwość instalacji w nietypowych miejscach.
Podstawa wyposażona jest również w wymienny, 5-metrowy przewód zakończony wtykami.
- Produkcja: Włochy(promiennik), Chiny (podstawa magnetyczna neodymowa)
- Długość: 58cm
- Częstotliwość pracy: 26.9-27.5 MHz
- Szerokość pracy z SWR niższym niż 2.0 700KHz (65 kanałów)
- Impedancja 50 Ohm
- Regulacja pochylenia: brak
- Typ montażu: M6
- Średnica podstawy magnetycznej: ok. 80mm
- Typ podstawy magnetycznej: neodymowa
- Waga: 200g (promiennik)
- Maksymalna moc doprowadzona: 100W
INFO - dowiedz się jak interpretować parametry anteny CB:
http://anteny-cb-radia.pl/lodz/anteny-cb/12-jak-interpretowac-parametry-samochodowej-anteny-cb