Witam wszystkich serdecznie na mojej aukcji oraz dziękuje za zainteresowanie :)
Trafiając na moją aukcje wiem, że szukasz czegoś naprawdę konkretnego, czegoś co robi niesamowite wrażenie, oddaje multum wrażeń z jazdy i adrenaliny oraz jest białym krukiem wśród innych to nie mogłeś trafić lepiej niż tutaj !
Na początek powiem, że ten projekt był realizowany nie patrząc na gotówkę, był robiony stawiając na twarde cechy takie jak jakość, solidność, niezawodność. Przeszedł sporo różnych przeróbek na wytrzymałość, wygodę, wygląd, moc, był testowany pod każdym względem i modyfikowany aby dojść do ideału i stanu obecnego.
#CYLINDER - 70/5/3, ZASILANY MEMBRANĄ-6 listkową, przeróbkę wykonał fachowca, który siedzi w tym fachu lata i zna się na rzeczy.
#TŁOK - (2 pierścieniowy) - niemieckiej produkcji o wymiarze 45,21 ( 1 szlif).
#GAŹNIK - Amal o gardzieli 21mm/ dysza głowna 85.
#SKRZYNIA BIEGÓW - 5 biegowa, długa.
#Kartery - Roztaczane w profesjonalnym zakładzie pod pojemność 70cm, dokładnie są powiększone do średnicy 51mm.
#KOSZ SPRZĘGŁOWY - Pod pojemność 70 w góre.
#WAŁ - Pod pojemność 70cm w góre, wypełniany, polerowany.
#ŁOŻYSKA - FAG z luzem C3.
#WYDECH - Znany jako "spawak", wyliczony na 9600obr pod pojemość 70cm.
#ZAPŁON - Elektronik stare zapasy w całej okazałości, jest spasowany pod cały setup, bezawaryjny nigdy mnie nie zawiódł od lat.
Rama w stanie idealnym, zdrowiutka.
Zawieszenie wygodne, miękkie.
Instalacja zrobiona od podstaw.
Wiele czynności, których nie napisałem bo po prostu nie pamiętam i jest ich zbyt dużo.
Simson był użytkowany z głową, dbany oraz przeglądany co jakiś czas, utrzymywany w czystości.
Simson jest cały czas eksploatowany.
Posiada w niektórych miejscach jak np błotnik zarysowania, przetarcia przez linkę hamulca, lekkie odpryski lakieru i tym podobne, ale to normalne w końcu do nowych nie należy :)
Na nowym cylindrze ma zrobione ponad 600km, można powiedzieć, że jest dotarty.
Silnik jest w bdb kondycji, chociaż leci już drugi sezon a nie ukrywam, że jest to wiertarka i powolna jazda nim jest trochę nudna, głownie lubi pozamiatać po ulicznych polskich drogach..
Jego osiągi jak na ten motorower są niewyobrażalnie duże, nie dokręcając go do końcowych obrotów "rezonansu" na zębatce zdawczej 15 prędkość wyniosła 125km/h, stać go na więcej lecz nie sprawdzałem do końca (tylko dla odważnych) - prawda prawdą ale niedoświadczani amatorzy powinni zachować szczególną ostrożność :)
Dodaje wiele części zamiennych, zębatke, zapasowy cylinder 70/4/3 z tłokiem i inne typu zapasowe dysze.
Masz pytania? Chcesz się dowiedzieć dokładniejszych informacji?
Tel. 501[zasłonięte]305
Proszę o rozważne propozycje, jeśli klient będzie podchodził godnie do sprawy to napewno się dogadamy.
Proszę tylko o poważne oferty.
Pozdrawiam, Jarek.
|