Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SIMSON S51 90ccm RZT POWER! JEDYNY TAKI! TUNING

17-07-2012, 0:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 900 zł     
Użytkownik MONTER-ANTEN
numer aukcji: 2452785553
Miejscowość Małomice
Wyświetleń: 2163   
Koniec: 11-07-2012, 21:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, dziś do sprzedania mam SIMSONA S51 o pojemności 90cm³. Maszyna ta przeszła wiele przeróbek od strony wizualnej jak i od strony mechanicznej, co jest widoczne na zdjęciach. Teraz trochę o zmianach i nowych częściach:

SILNIK:

ØCylinder 90cm³, głowica, tłok, pierścienie ALMOT RZT POWER;

ØWał korbowy S70/S83 MZA;

ØKartery silnika – oryginały- profesjonalnie rozwiercone i nadspawane;

ØSprzęgło 4-tarczowe, docisk 1,8 MZA;

ØKosz sprzęgłowy S70;

ØŁożyska na całym Silniku C3;

ØWałek kosza sprzęgłowego;

ØSimeringi, uszczelki;

ØSkrzynia biegów 4;

ØZapłon: Ducati energia am6, z nowym cewko-modułem i regulatorem RMS;

ØGaźnik Amal 21T MZA;

ØWydech spawany na zamówienie pod cylinder by Garry1;

OD STRONY WIZUALNEJ:

ØNowy lakier czarna perła na: baku, pokrywach bocznych, oraz błotnikach które zostały skrócone; oczywiście malowanie było w profesjonalnym zakładzie lakierniczym;

ØOwiewka(czacha, reflektor) DIABLO;

ØBiałe klosze kierunkowskazów(kierunkowskazy skrócone), oraz tylnej lampy;

ØKierownica typu M z regulacją;

ØSiedzenie bardzo delikatnie podniesione;

ØPolerka pokryw silnika, kół, oraz przednich lag;

ORAZ:

ØPrzednie zawieszenie po regeneracji, oraz skrócone o 4cm(nowe sprężyny, pręty, olej, uszczelniacze);

ØTylne zawieszenie nowe – chrom;

ØPodnóżki kierowcy tuning;

ØNowa elektryka, okablowanie, akumulator 12V;

ØStacyjka od modelu SR50 mocowana przy kierownicy;

ØPrzednia opona nowa VEE RUBBER VRM 099;

ØBoczna nóżka;

ØORAZ INNE RZECZY, O KTÓRYCH JUŻ NIE PAMIĘTAM..

Simsona przygotowywałem całą zimę 2011/12, chcąc doprowadzić go do jak najlepszego stanu. Jest on bardzo szybki, zrywny, i silny. Simek jest świeżo dotarty, nie jest on bardzo wyżyłowany jak niektórzy robią przez co szybko się zużywają podzespoły; zrobiony został tak aby być bardzo mocnym i długo służyć. Prędkość maksymalna nie została jeszcze zmierzona ale to na pewno sporo i spokojnie są to trzy cyfry(1** km/h). To, że maszyna ta nie była katowana chyba jest oczywiste, bo po co miałbym niszczyć to co tak długo przygotowywałem. Simson wyniósł mnie bardzo dużo pieniędzy i pracy w niego włożonej, sprzedając go zwróci mi się jedynie część tego, ale pora przesiąść się na coś większego.

Jakiekolwiek pytania proszę kierować:

pod nr tel 697-[zasłonięte]-934

na gg 639955,

lub adres e-meil.

MOŻLIWA ZAMIANA NA YAMAHE YZF-R6 Z MOJĄ DOPŁATĄ.

MOŻLIWA SPRZEDAŻ OSOBNO CAŁEGO SILNIKA I CAŁEJ RAMY(z papierami itd.)