Witam, dziś do sprzedania mam SIMSONA S51 o pojemności 90cm³. Maszyna ta przeszła wiele przeróbek od strony wizualnej jak i od strony mechanicznej, co jest widoczne na zdjęciach. Teraz trochę o zmianach i nowych częściach:
SILNIK:
ØCylinder 90cm³, głowica, tłok, pierścienie ALMOT RZT POWER;
ØWał korbowy S70/S83 MZA;
ØKartery silnika – oryginały- profesjonalnie rozwiercone i nadspawane;
ØSprzęgło 4-tarczowe, docisk 1,8 MZA;
ØKosz sprzęgłowy S70;
ØŁożyska na całym Silniku C3;
ØWałek kosza sprzęgłowego;
ØSimeringi, uszczelki;
ØSkrzynia biegów 4;
ØZapłon: Ducati energia am6, z nowym cewko-modułem i regulatorem RMS;
ØGaźnik Amal 21T MZA;
ØWydech spawany na zamówienie pod cylinder by Garry1;
OD STRONY WIZUALNEJ:
ØNowy lakier czarna perła na: baku, pokrywach bocznych, oraz błotnikach które zostały skrócone; oczywiście malowanie było w profesjonalnym zakładzie lakierniczym;
ØOwiewka(czacha, reflektor) DIABLO;
ØBiałe klosze kierunkowskazów(kierunkowskazy skrócone), oraz tylnej lampy;
ØKierownica typu M z regulacją;
ØSiedzenie bardzo delikatnie podniesione;
ØPolerka pokryw silnika, kół, oraz przednich lag;
ORAZ:
ØPrzednie zawieszenie po regeneracji, oraz skrócone o 4cm(nowe sprężyny, pręty, olej, uszczelniacze);
ØTylne zawieszenie nowe – chrom;
ØPodnóżki kierowcy tuning;
ØNowa elektryka, okablowanie, akumulator 12V;
ØStacyjka od modelu SR50 mocowana przy kierownicy;
ØPrzednia opona nowa VEE RUBBER VRM 099;
ØBoczna nóżka;
ØORAZ INNE RZECZY, O KTÓRYCH JUŻ NIE PAMIĘTAM..
Simsona przygotowywałem całą zimę 2011/12, chcąc doprowadzić go do jak najlepszego stanu. Jest on bardzo szybki, zrywny, i silny. Simek jest świeżo dotarty, nie jest on bardzo wyżyłowany jak niektórzy robią przez co szybko się zużywają podzespoły; zrobiony został tak aby być bardzo mocnym i długo służyć. Prędkość maksymalna nie została jeszcze zmierzona ale to na pewno sporo i spokojnie są to trzy cyfry(1** km/h). To, że maszyna ta nie była katowana chyba jest oczywiste, bo po co miałbym niszczyć to co tak długo przygotowywałem. Simson wyniósł mnie bardzo dużo pieniędzy i pracy w niego włożonej, sprzedając go zwróci mi się jedynie część tego, ale pora przesiąść się na coś większego.
Jakiekolwiek pytania proszę kierować:
pod nr tel 697-[zasłonięte]-934
na gg 639955,
lub adres e-meil.
MOŻLIWA ZAMIANA NA YAMAHE YZF-R6 Z MOJĄ DOPŁATĄ.
MOŻLIWA SPRZEDAŻ OSOBNO CAŁEGO SILNIKA I CAŁEJ RAMY(z papierami itd.)