Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SIMS ABRAKADABRA ANG

07-03-2015, 12:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 5061995452
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 20   
Koniec: 07-03-2015 11:45:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Angielska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć inne aukcję z podobnymi grami

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

 

SIMS ABRAKADABRA


wersja angielska, nie wiem jak będzie zachowywała się z polską podstawową wersją której wymaga

gra używana, opakowanie stan dobry

wymagania sprzętowe: Pentium II 450MHz, 128 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 1.3 GB HDD

Siódmy i zarazem ostatni dodatek do pierwszej częsci The Sims wprowadzający do świata simów całkowitą nowość... magię!. Po zainstalowaniu The Sims Makin Magic nasz sim otrzymuje możliwość rzucania szeregu różnorodnych czarów, w tym wzmacniających uczucia jakim darzą go inni simowie, jak i uprzykrzających życie znienawidzonym sąsiadom (zamiana w żabę) czy też pomagających wykonać mu codzienne nużące obowiązki (np. ugotować obiad czy posprzątać w kuchni). Sim może uczyć się kolejnych zaklęć studiując rodzinną księgę czarów, wykonując szereg zadań czy rozwiązując zagadki zadane mu przez specjalne nowe postacie Questing NPC, a także miksując ze sobą poszczególne zaklęcia i tworząc tym samym nowe. Jeżeli jednak nie uda mu się rzucić czaru będzie musiał uporać się z efektami ubocznymi jakie są tego konsekwencją, np.: plaga ropuch czy uderzenia piorunów.


.