
Silniki elektryczny bezszczotkowy HASWING 2.0 HP
Silniki HASWING 2.0 HP do tramwajów wodnych,jachtów i dużych łodzi - elektryczny bezszczotkowy

Na coraz większej ilości jezior i zbiorników wodnych nie można używać silników zaburtowych
spalinowych. Jednostki na nich pływające, szczególnie te duże, mogą być napędzane silnikiem elektrycznym
dużej mocy - HasWing 2 HP 1200W 24V !

HasWing 2 HP to wysokiej klasy model o mocy 109lbs przy 700 obr/min.. Posiada dużą moc i wysoki moment
obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym 5kM.
Do stosowania na łodziach o masie do 3500kg
HASWING 2 HP 24V. Bezszczotkowy silnik elektryczny !

Wysokiej mocy silnik zaburtowy!
Duży moment obrotowy silnika , moc aż 2 KM .
Bezstopniowa regulacja prędkości!
Prędkość jest regulowana bezstopniowo - technologia maximizera !
Prędkość można regulować płynnie . Jest również możliwość zablokowania obrotów silnika w 7 pozycjach.
Obroty można regulować do przodu i do tyłu.
Kolumna o opływowym kształcie.
Podczas gdy większość silników ma okrągły kształt kolumny , w HasWing 2 HP zastosowano system Shimasu ,
który zmniejsza opory przepływu wody.

Duży moment obrotowy silnika – śruba z 3 łopatkami
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego
zastosowano śmigło o dużej średnicy, by uzyskać jak najwyższą wydajność .
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w
porównaniu do standardowych silników.
Śruba posiada sprzęgło.
Silnik bezszczotkowy
Silniki bezszotkowe oferują dużą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki.
Brak szczotek.
Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą przekładni planetarnej.
Odporny na słoną wodę
Silnik HasWing 2 HP, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej.
Wskaźnik naładowania baterii
HasWing 2 HP posiada wskaźnik naładowania baterii.
Poziom naładowania baterii jest wyświetlany w pięciu etapach.
Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem bezpiecznego
rozładowania akumulatora .
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator
traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).

Rączka z regulowanym kątem nachylenia !
Jest możliwość regulacji rumpla o 90 stopni.
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego.
Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdze, wykonany z lekkiego tworzywa sztucznego
zapewniającego doskonałą trwałość i wytrzymałość. Zastosowany materiał gwarantuje również nie zardzewienie
wspornika.

Dodatkowo, obudowa jest dostosowana do optymalnego kąta, dzięki czemu możemy łatwo i bezpiecznie
zablokować dźwignię.
Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji
wysokości względem pawęży łodzi.

Zabezpieczenie silnika kluczykiem. W rumplu zastosowano mechanizm wyłączający obroty silnika w razie
wypadnięcia za burtę, Działa to na zasadzie 'kluczyka'.
Kluczyk podłączony jest do dolnej części rączki, natomiast drugi koniec zapięty np do kamizelki ratunkowej.
Przy wypadnięciu poza burtę, będziemy pewni, że łódka nam nie ucieknie, gdyż silnik wyłączy się.
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją!

Uciąg 109Lbs
Regulacja biegów Płynna do przodu i do tyłu
Długość Przewodu zasilającego około 1,7m
Pobór mocy Max 50A
Długość kolumny silnika 38,5 cali 97,5cm
Wsokość silnika transportowa 143,5cm
Zasilanie 24V ( 2x12V w szeregu )

Gwarancja: Okres gwarancji 24 miesiące
Miejsce realizacji gwarancji: Autoryzowany serwis producenta

