Dostępny od zaraz
FABRYCZNIE NOWY
Faktura VAT
5 LAT GWARANCJI
GWARANCJA:
•SILNIK ZABURTOWY marki YAMAHA - FABRYCZNIE NOWY prosto od Autoryzowanego Dealera Premium RINGROAD Sp. z o.o. z Krakowa z pełną 5 LETNIĄ GWARANCJĄ l.
TRANSPORT:
•Dostarczamy pojazd gotowy do użytkowania, tj. po pełnym przeglądzie i przygotowaniu technicznym.
•POJAZD DOSTARCZAMY BEZPIECZNIE, SPECJALISTYCZNYM TRANSPORTEM POD WSKAZANY ADRES NA TERENIE CAŁEGO KRAJU.
CENA USŁUGI TO 150zł
•Nie wychodząc z domu KUPUJESZ w SALONIE z gwarancją najlepszej ceny i jakości obsługi
o najwyższych standardach
PODMIOT TRANSAKCJI:
•RINGROAD Sp. z o.o. – to największy AUTORYZOWANY DEALER YAMAHA w Małopolsce i na Podkarpaciu i jeden z największych w Polsce, który w swojej ofercie posiada nie tylko MOTOCYKLE i SKUTERY ale również QUADY, SKUTERY ŚNIEŻNE i SKUTERY WODNE.
Nie bez powodu mamy status wzorcowego SALONU PREMIUM.
INNE:
•Ponadto proponujemy wszystkie formy finansowania: KREDYT, LEASING w GETIN LEASING I GETIN NOBLE BANK.
Oferta ograniczona w czasie oraz ilością dostępnych pojazdów.
Proszę skontaktować się z nami, a odpowiemy na Państwa wszelkie pytania.
Zapytaj Doradcę o PROCEDURĘ SPRZEDAŻY za GOTÓWKĘ oraz FINANSOWANIEM LEASINGIEM – KREDYTEM – wytłumaczymy i opiszemy krok po kroku.
KRAKÓW:
TOMASZ ZARĘBA 730
[zasłonięte] 003
ŁUKASZ ZAGAŁA 12
[zasłonięte] 80
Dostępny od zaraz
FABRYCZNIE NOWY
Faktura VAT
5 LAT GWARANCJI
GWARANCJA:
•SILNIK ZABURTOWY marki YAMAHA - FABRYCZNIE NOWY prosto od Autoryzowanego Dealera Premium RINGROAD Sp. z o.o. z Krakowa z pełną 5 LETNIĄ GWARANCJĄ l.
TRANSPORT:
•Dostarczamy pojazd gotowy do użytkowania, tj. po pełnym przeglądzie i przygotowaniu technicznym.
•POJAZD DOSTARCZAMY BEZPIECZNIE, SPECJALISTYCZNYM TRANSPORTEM POD WSKAZANY ADRES NA TERENIE CAŁEGO KRAJU.
CENA USŁUGI TO 150zł
•Nie wychodząc z domu KUPUJESZ w SALONIE z gwarancją najlepszej ceny i jakości obsługi
o najwyższych standardach
PODMIOT TRANSAKCJI:
•RINGROAD Sp. z o.o. – to największy AUTORYZOWANY DEALER YAMAHA w Małopolsce i na Podkarpaciu i jeden z największych w Polsce, który w swojej ofercie posiada nie tylko MOTOCYKLE i SKUTERY ale również QUADY, SKUTERY ŚNIEŻNE i SKUTERY WODNE.
Nie bez powodu mamy status wzorcowego SALONU PREMIUM.
INNE:
•Ponadto proponujemy wszystkie formy finansowania: KREDYT, LEASING w GETIN LEASING I GETIN NOBLE BANK.
Oferta ograniczona w czasie oraz ilością dostępnych pojazdów.
Proszę skontaktować się z nami, a odpowiemy na Państwa wszelkie pytania.
Zapytaj Doradcę o PROCEDURĘ SPRZEDAŻY za GOTÓWKĘ oraz FINANSOWANIEM LEASINGIEM – KREDYTEM – wytłumaczymy i opiszemy krok po kroku.
KRAKÓW:
TOMASZ ZARĘBA 730
[zasłonięte] 003
ŁUKASZ ZAGAŁA 12
[zasłonięte] 80
Niezależnie od tego, czy Twoja łódź to jednostka rekreacyjna czy intensywnie eksploatowana łódź profesjonalna, postaw na silnik, który poprawi jej osiągi.
Każdy silnik w naszej ofercie wykorzystuje najnowsze technologie, układy silników oraz rewolucyjne systemy poboru paliwa i wydechu Yamahy. Niebywały sukces czterosuwowych silników Yamaha wynika z tego, że nie są one silnikami samochodowymi przystosowanymi do zastosowania w łodziach, ale od samego początku były konstruowane z myślą o użyciu na wodzie.
Nasze specjalnie zaprojektowane silniki oferują ponadprzeciętne osiągi, wydajność i użyteczność, a przy tym pomagają chronić środowisko wodne dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii czystego spalania.
visual

Nowoczesna budowa
Silniki charakteryzują się niezwykle kompaktową konstrukcją i wydajnym działaniem dzięki dwucylindrowej konfiguracji w układzie SOHC (jeden wałek w głowicy cylindrów). Silnik F9.9 ma stylową, nowoczesną górną obudowę nawiązującą do stylistyki naszych nowych silników. Wydłużenie skoku tłoków w stosunku do modelu F8 umożliwiło zwiększenie pojemności o 8%. Rezultatem jest większa moc i wyższy moment obrotowy.
visual

Nowy kształt rumpla i elementów sterujących (F9.9)
Rumpel i elementy sterujące silnika F9.9 zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalną ergonomię. Nowy rumpel ma optymalną długość, a dźwignia zmiany biegów została zamocowana na uchwycie rumpla, w doskonale dostępnym miejscu. Takie rozwiązanie gwarantuje intuicyjne sterowanie.
visual

Silnik, który łatwo przenosić
Obydwa silniki zostały wyróżnione pod względem łatwości ich przenoszenia. Model F9.9 został zmodernizowany, dzięki czemu ta niezawodna, mocna jednostka jest jeszcze bardziej poręczna. Większy, wygodniejszy uchwyt został zintegrowany ze wspornikiem układu kierowniczego. Zaprojektowany od podstaw uchwyt rumpla składa się do tyłu, ułatwiając składowanie silnika.
visual

Specjalna podkładka do bezpiecznego przechowywania (F9.9)
Model F9.9 jest wyposażony w nowe elementy, które ułatwiają jego przechowywanie. Specjalna podkładka umożliwia przechowywanie silnika w pionowej oraz w poziomej pozycji, zarówno na pokładzie, jak i na podłodze. Składany rumpel ułatwia przenoszenie silnika i sprawia, że nieużywany silnik zajmuje jeszcze mniej miejsca.
visual

System płukania słodką wodą
Zamontowana z przodu, łatwo dostępna złączka umożliwia wypłukiwanie soli i brudu z kanałów wodnych bez potrzeby uruchamiania silnika - wystarczy podłączyć wąż. To niezwykle skuteczny sposób na zmniejszenie korozji i wydłużenie żywotności silnika zaburtowego.
visual

System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie
Dzięki opracowanemu przez Yamahę systemowi umożliwiającemu pływanie w płytkiej wodzie możesz bez obaw skierować łódź w stronę brzegu. Zapewniając pełną ochronę śruby, system umożliwia dopłynięcie w niemal każde miejsce, niezależnie od tego pływasz po mętnym jeziorze, czy też po krystalicznie czystych płyciznach morskich.
visual

Doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne Yamaha
Dobry silnik to taki, na którym można polegać, a silniki zaburtowe Yamaha słyną z trwałości, dzięki której na długo zachowują swoją wartość. Wyjątkowy stop aluminium YDC-30 chroni zewnętrzne części silnika, a powłoka cynkowa, wysokiej klasy stal nierdzewna i 5-warstwowa powłoka zewnętrzna trwale zabezpieczają obudowę i elementy wewnętrzne.
F9.9J
|
|
|
Silnik
|
|
Typ silnika
|
4-suwowy
|
|
Pojemność
|
212 cm³
|
|
Liczba cylindrów/układ
|
2/Rzędowy, SOHC
|
|
Średnica x skok tłoka
|
56,0 mm x 43,0 mm
|
|
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów
|
7,3 kW / 5,500 obr./min
|
|
Pełny zakres roboczy przepustnicy
|
5,000 - 6,000 rpm
|
|
Układ smarowania
|
Mokra miska olejowa
|
|
Układ paliwowy
|
1 gaź.
|
|
System wyprzedzenia zapłonu
|
CDI
|
|
Układ rozrusznika
|
Elektryczny/ Ręczny
|
|
Przełożenie przekładni
|
2.08 (27/13)
|
|
Wymiary
|
|
Zalecana wysokość pawęży łodzi
|
S:435 mm L:557 mm
|
|
Masa ze śrubą
|
F9.9JMHS: 41.0 kg, F9.9JMHL: 42.0 kg, F9.9JES:42.0 kg F9.9JEL:43.0 kg
|
|
Masa bez śruby
|
|
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
oddzielnie, 12 litrów
|
|
Pojemność miski olejowej
|
0,8 litrów
|
|
Informacje dodatkowe
|
|
System kontrolny
|
Tiller handle (MH), Remote control (E)
|
|
Sposób trymowania i podnoszenia
|
Ręczny
|
|
Cewka prądowa / alternator
|
12 V - 6 A *opcjonalnie with rectifier/regulator **
|
|
Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem)
|
-
|
|
Immobilizer
|
-
|
|
Śruba
|
W komplecie
|
|
Model lewoskrętny
|
-
|
|
Pływanie na płytkiej wodzie
|
Standardowy
|
|
Monitor cyfrowy LCD
|
-
|
|
Wskaźnik cyfrowy
|
-
|
|
Zmienne obroty trollingowe
|
-
|
|
Układ zasilania z dwoma akumulatorami
|
-
|
|
System śruby napędowej z SDS
|
-
|
|
Uwaga
|
Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28
|