Dostępny od zaraz
FABRYCZNIE NOWY
Faktura VAT
5 LAT GWARANCJI
GWARANCJA:
•SILNIK ZABURTOWY marki YAMAHA - FABRYCZNIE NOWY prosto od Autoryzowanego Dealera Premium RINGROAD Sp. z o.o. z Krakowa z pełną 5 LETNIĄ GWARANCJĄ l.
TRANSPORT:
•Dostarczamy pojazd gotowy do użytkowania, tj. po pełnym przeglądzie i przygotowaniu technicznym.
•POJAZD DOSTARCZAMY BEZPIECZNIE, SPECJALISTYCZNYM TRANSPORTEM POD WSKAZANY ADRES NA TERENIE CAŁEGO KRAJU.
CENA USŁUGI TO 150zł
•Nie wychodząc z domu KUPUJESZ w SALONIE z gwarancją najlepszej ceny i jakości obsługi
o najwyższych standardach
PODMIOT TRANSAKCJI:
•RINGROAD Sp. z o.o. – to największy AUTORYZOWANY DEALER YAMAHA w Małopolsce i na Podkarpaciu i jeden z największych w Polsce, który w swojej ofercie posiada nie tylko MOTOCYKLE i SKUTERY ale również QUADY, SKUTERY ŚNIEŻNE i SKUTERY WODNE.
Nie bez powodu mamy status wzorcowego SALONU PREMIUM.
INNE:
•Ponadto proponujemy wszystkie formy finansowania: KREDYT, LEASING w GETIN LEASING I GETIN NOBLE BANK.
Oferta ograniczona w czasie oraz ilością dostępnych pojazdów.
Proszę skontaktować się z nami, a odpowiemy na Państwa wszelkie pytania.
Zapytaj Doradcę o PROCEDURĘ SPRZEDAŻY za GOTÓWKĘ oraz FINANSOWANIEM LEASINGIEM – KREDYTEM – wytłumaczymy i opiszemy krok po kroku.
KRAKÓW:
TOMASZ ZARĘBA 730
[zasłonięte] 003
ŁUKASZ ZAGAŁA 12
[zasłonięte] 80
Niezależnie od tego, czy Twoja łódź to jednostka rekreacyjna czy intensywnie eksploatowana łódź profesjonalna, postaw na silnik, który poprawi jej osiągi.
Każdy silnik w naszej ofercie wykorzystuje najnowsze technologie Yamaha, układy silników oraz rewolucyjne konstrukcje układów dolotowych i wylotowych. Wydajną pracę zapewnia mikrokomputerowy układ sterujący, który precyzyjnie monitoruje pracę silnika – od mieszanki paliwa po wydajność spalania i planowanie przeglądów.
Nasze specjalnie zaprojektowane silniki oferują ponadprzeciętne osiągi, wydajność i użyteczność, a przy tym pomagają chronić środowisko wodne dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii czystego spalania.
visual
16-zaworowy silnik w układzie DOHC
Zastosowanie układu DOHC (podwójny wałek rozrządu w głowicy), z powiększoną pojemnością cylindrów i zaworami o dużych rozmiarach, pozwoliło uzyskać optymalne wzbudzanie zaworów, a tym samym zapewnić lepsze przyspieszenie i osiągi. Najnowsza technologia 4-suwowa doskonale komponuje się z zaawansowaną konstrukcją układu dolotowego i wydechowego oraz wyjątkowym, wielopunktowym, elektronicznym wtryskiem paliwa Yamaha (EFI).
visual
Duża, pojedyncza przepustnica
Ten nowatorski mechanizm steruje dopływem powietrza do wszystkich czterech cylindrów, zapewniając regulację impulsową przed doprowadzeniem do układu EFI. Gwarantuje to najwyższą precyzję dopływu powietrza zależnie od wymagań kierowcy i warunków spalania.
visual
System antykradzieżowy Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
Immobiliser Y-COP jest łatwy w obsłudze i bardzo skuteczny. Jednym przyciskiem na prostym, funkcjonalnym pilocie możesz zablokować silnik lub go odblokować. W ten sposób skutecznie zabezpieczysz zaburtowy silnik przed kradzieżą, zyskując spokój umysłu, gdy zostawiasz jacht bez nadzoru.
visual
Cyfrowe wskaźniki sieciowe
Silniki F80 i F100 współpracują z cyfrowymi wskaźnikami sieciowymi Yamahy, które zapewniają dostęp do wszelkich informacji umożliwiających optymalizację pracy silnika oraz jego wydajności. Obejmuje to m.in. wielofunkcyjny tachometr z obrotomierzem, czas pracy, kąt trymu, ciśnienie oleju, funkcję regulacji prędkości obrotowej oraz lampki ostrzegawcze. Zapewnia również zgodność ze wskaźnikiem prędkościomierza/paliwomierza informującym o prędkości, ilości paliwa w zbiorniku oraz zużycia paliwa.
visual
Prosty system sterowania prędkością obrotową podczas trollingu (opcjonalnie)
Kolejną funkcją cyfrowego systemu sieciowego jest przycisk na obrotomierzu, który umożliwia natychmiastowe sterowanie prędkością obrotową silnika - obroty można zmieniać w krokach co 50 obr/min, w zakresie od 550 do 1000 obr/min. Płynne, wygodne sterowanie.
visual
Szerokozakresowy system regulacji kąta nachylenia i trymu Power Trim & Tilt
Odkryj wszechstronność i moc silnika Yamaha. Szybki czas reakcji na przyciski sterujące sprawia, że trymowanie i zmiana kąta nachylenia są łatwe i płynne. Duży zakres trymu zapewnia pewne sterowanie. Możliwość ustawienia ujemnego kąta trymu zwiększa przyspieszenie i gwarantuje szybkie wejście w ślizg.
visual
Mikrokomputerowy moduł sterujący silnika ECM (Engine Control Module)
Niezawodny mikrokomputer jest „mózgiem” silnika. Nieustannie monitorując odbierane dane i ustawienia, zapewnia płynną pracę i optymalne czasy zapłonów, a ponadto automatycznie uruchamia systemy ostrzegawcze i zabezpieczające. Wygodne złącze diagnostyczne umożliwia autoryzowanym serwisom Yamaha łatwy dostęp w celu diagnozowania ewentualnych usterek.
F80B
|
|
Silnik
|
|
Typ silnika
|
4-suwowy
|
|
Pojemność
|
1 596 cm³
|
|
Liczba cylindrów/układ
|
4/Rzędowy, 16-zaworowy, DOHC
|
|
Średnica x skok tłoka
|
79,0 mm x 81,4 mm
|
|
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów
|
73,6 kW / 5,500 obr./min
|
|
Pełny zakres roboczy przepustnicy
|
5,000 - 6,000 rpm
|
|
Układ smarowania
|
Mokra miska olejowa
|
|
Układ paliwowy
|
EFI
|
|
System wyprzedzenia zapłonu
|
TCI
|
|
Układ rozrusznika
|
Elektryczny z Prime Start�
|
|
Przełożenie przekładni
|
2.27 (25/11)
|
|
Wymiary
|
|
Zalecana wysokość pawęży łodzi
|
L:536 mm X:664 mm
|
|
Masa ze śrubą
|
F80BETL: 170.0 kg, F80BETX: 173.0 kg
|
|
Masa bez śruby
|
|
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
-
|
|
Pojemność miski olejowej
|
3,5 litrów
|
|
Informacje dodatkowe
|
|
System kontrolny
|
Sterowanie zdalne
|
|
Sposób trymowania i podnoszenia
|
System Power Trim & Tilt
|
|
Cewka prądowa / alternator
|
12 V - 25 A with rectifier/regulator
|
|
Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem)
|
Opcja
|
|
Immobilizer
|
YCOP
|
|
Śruba
|
Dostępne opcje
|
|
Model lewoskrętny
|
-
|
|
Pływanie na płytkiej wodzie
|
Standardowy
|
|
Monitor cyfrowy LCD
|
-
|
|
Wskaźnik cyfrowy
|
Opcja
|
|
Zmienne obroty trollingowe
|
Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem
|
|
Układ zasilania z dwoma akumulatorami
|
-
|
|
System śruby napędowej z SDS
|
-
|
|
Uwaga
|
Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28
|
|