Niezależnie od tego, czy Twoja łódź to jednostka wypoczynkowa czy profesjonalna, wybierz jeden z tych silników, a z pewnością poprawisz jej osiągi.
Podobnie jak we wszystkich maszynach z naszej oferty w jednostkach tych zastosowano najnowszą technologię Yamaha w zakresie układu silnika oraz układu dolotowego i wydechowego. Niebywały sukces czterosuwowych silników Yamaha wynika z faktu, że nie są one silnikami samochodowymi przystosowanymi do zastosowania w łodziach, ale od samego początku są konstruowane z myślą o użyciu na wodzie.
Silniki Yamaha oferują ponadprzeciętne osiągi, wydajność i użyteczność, a przy tym pomagają chronić środowisko naturalne dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii ekologicznego spalania.
Atrakcyjna, dwukolorowa obudowa
Przyciągająca uwagę, dwukolorowa obudowa z białą górną osłoną oddaje wyjątkowy charakter silników F4, F5 i F6. Niestandardowa kolorystyka doskonale pasuje do stylu kompaktowych, przenośnych silników Yamaha oraz oferowanej przez nie zabawy i przygody.
System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
Podczas przenoszenia silnika na łódź lub przechowywania go nie musisz się już martwić o ewentualny wyciek oleju. Wyjątkowy układ odpowietrzania umożliwia przechowywanie go w dowolnej pozycji bez ryzyka przedostania się oleju do szafki lub bagażnika samochodu.
Łatwe przenoszenie
Łatwość przenoszenia staje się bardzo ważna, gdy chcesz szybko znaleźć się na wodzie. Modele F4, F5 i F6 charakteryzują się najmniejszymi rozmiarami w podanym zakresie mocy. Dzięki kompaktowej budowie i dużym uchwytom nadają się do przenoszenia przez jedną lub dwie osoby.
Regulacja oporu sterowania oraz przepustnicy
Manewrowanie za pomocą silnika F6 jest niezwykle łatwe, dzięki regulacji oporu sterowania pojedynczą dźwignią. Pozwala to w prosty sposób regulować sterowanie oraz przepustnicę w trakcie pływania, a tym samym zapewnia dużą stabilność i kontrolę nawet przy znacznych prędkościach.
Układ zapłonowy CDI
Układy zapłonowe firmy Yamaha są zbudowane z solidnych komponentów, dzięki czemu Twój relaks może zacząć się zaraz po wejściu na łódź. Dzięki wyeliminowaniu ruchomych części układy te zapewniają bezproblemowy rozruch i stałą wydajność za każdym razem – jest to zaleta, z której są znane wszystkie silniki zaburtowe firmy Yamaha.
Wbudowany zbiornik paliwa z możliwością przełączania na zbiornik zewnętrzny
Poręczny, wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra doskonale komponuje się z właściwościami mobilnymi silnika i zapewnia więcej miejsca na łodzi na sprzęt – kolejny pojemnik z przynętą lub lodówkę z napojami. W przypadku dłuższej podróży wystarczy podłączyć drugi zbiornik i przełączyć zawór.
Dodatkowa pompa paliwa
Pod estetyczną obudową (przed gaźnikiem) zamontowano przy przewodzie paliwowym niewielką dodatkową pompę paliwa. To pomysłowe rozwiązanie zapewnia natychmiastowy dopływ paliwa do układu, dzięki czemu silnik uruchamia się bez problemu nawet po długim okresie przechowywania.
Doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne Yamaha
Dobry silnik to taki, na którym można polegać. Silniki zaburtowe Yamaha są znane z wytrzymałości i zachowania wartości przy dalszej odsprzedaży. Wyjątkowy stop aluminium YDC-30 chroni zewnętrzne części silnika, a powłoka cynkowa, wysokiej klasy stal nierdzewna i 5-warstwowa powłoka zewnętrzna trwale zabezpieczają obudowę i elementy wewnętrzne.
Silnik który Państwu oferuję zakupiłem w 2011r i jest jak nowy utrzymany w sposób pedantyczny, bardzo mało użytkowany.
Wszelkich informacji udzielę Państwu pod nr tel.
601 558 088
!! ZAPRASZAM !!