Opis przedmiotu
YAMAHA F4
Niezależnie od tego, czy Twoja łódź to jednostka wypoczynkowa, czy profesjonalna, wybierz jeden z tych silników, a z pewnością poprawisz jej osiągi.
Podobnie jak we wszystkich maszynach z naszej oferty, w układach silnika, dolotowym i wydechowym tych modeli została zastosowana najnowsza technologia. Niebywały sukces czterosuwowych silników Yamaha wynika z tego, że nie są one silnikami samochodowymi przystosowanymi do zastosowania w łodziach, ale od samego początku były konstruowane z myślą o użyciu na wodzie.
Nasze specjalnie zaprojektowane silniki oferują ponadprzeciętne osiągi, wydajność i użyteczność, a przy tym pomagają chronić środowisko naturalne dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii ekologicznego spalania.
Atrakcyjna, dwukolorowa obudowa
Przyciągająca uwagę, dwukolorowa obudowa z białą górną osłoną oddaje wyjątkowy charakter silników F4. Niestandardowa kolorystyka doskonale pasuje do stylu kompaktowych, przenośnych silników Yamaha oraz oferowanej przez nie zabawy i przygody.
System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
Podczas przenoszenia silnika na łódź i przechowywania go nie musisz się już martwić o ewentualny wyciek oleju. Wyjątkowy układ odpowietrzania umożliwia przechowywanie go w dowolnej pozycji bez ryzyka przedostania się oleju do szafki lub bagażnika samochodu.
Łatwe przenoszenie
Łatwe przenoszenie jest bardzo ważne, gdy chcesz szybko znaleźć się na wodzie. Modele F4 charakteryzują się najmniejszymi rozmiarami w podanym zakresie mocy. Dzięki kompaktowej budowie i dużym uchwytom nadają się do przenoszenia przez jedną lub dwie osoby. Silniki można z łatwością przenieść nad wodę lub do głównej łodzi jako jednostki pomocnicze.
Regulacja oporu sterowania oraz przepustnicy
Dzięki prostej regulacji oporu sterowania silniki F4 są bardzo łatwe w obsłudze. Łatwa obsługa układu sterującego i przepustnicy zapewnia maksymalną stabilność i pełną kontrolę nawet przy dużej prędkości.
Układ zapłonowy CDI
Układy zapłonowe Yamahy są zbudowane z solidnych komponentów, dzięki czemu Twój relaks może zacząć się zaraz po wejściu na łódź. Dzięki wyeliminowaniu ruchomych części układy te zapewniają bezproblemowy rozruch i stałą wydajność za każdym razem – jest to zaleta, z której są znane wszystkie silniki zaburtowe Yamaha.
Wbudowany zbiornik paliwa z możliwością przełączania na zbiornik zewnętrzny
Poręczny, wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra doskonale komponuje się z właściwościami mobilnymi silnika i zapewnia więcej miejsca na łodzi na kolejny pojemnik z przynętą lub lodówkę z napojami. W dalszej podróży wystarczy podłączyć drugi zbiornik i przełączyć zawór.
Dodatkowa pompa paliwa
Pod estetyczną obudową (przed gaźnikiem) zamontowano przy przewodzie paliwowym niewielką dodatkową pompę paliwa. To pomysłowe rozwiązanie zapewnia natychmiastowy dopływ paliwa do układu, dzięki czemu silnik uruchamia się bez problemu nawet po długim okresie przechowywania.
Doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne Yamaha
Dobry silnik to taki, na którym możesz polegać. Silniki zaburtowe Yamaha są znane z wytrzymałości i zachowania wartości przy dalszej odsprzedaży. Wyjątkowy stop aluminium YDC-30 chroni zewnętrzne części silnika, a powłoka cynkowa, wysokiej klasy stal nierdzewna i 5-warstwowa powłoka zewnętrzna trwale zabezpieczają obudowę i elementy wewnętrzne.
SILNIK
|
|
Typ silinka
|
4-suwowy
|
Pojemność
|
129cm3
|
Liczba cylindrów/układ
|
1-cylindrowy/OHV
|
Średnica x skok tłoka
|
62,0mm x 46,0mm
|
Moc maksymalna
|
2,9kW / 4500obr.min
|
Pełny zakres roboczy przepustnicy
|
4000 – 5000obr.min
|
Układ smarowania
|
Mokra misa olejowa
|
Gaźniki
|
1 gaźnik
|
Układ zapłonu
|
CDI
|
Układ rozrusznika
|
Ręczny
|
Położenie przekładni
|
2.08(27/13)
|
WYMIARY
|
|
Zalecana wysokość pawęży łodzi
|
440mm
|
Masa ze śrubą
|
27kg
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
1,1 litra (wbudowany) lub opcjonalny oddzielny
|
Pojemność miki olejowej
|
0,6 litra
|
INFORMACJE DODATKOWE
|
|
Sterowanie
|
Rumpel
|
Sterowanie przepustnicą i zmiana biegów
|
Rumpel
|
Sposób trymowania i podnoszenia
|
Ręczne (4o, 8o, 12o, 16o, 20o)
|
Cewka prądowa
|
12V – 6A
|
PRZED ZAKUPEM SILNIKA PROSIMY O KONTAKT,
PONIEWAŻ SILNIK WYMAGA REGULACJI.
!!!! PROMOCJA CENOWA !!!!
|