Silnik zaburtowy spalinowy Honda BF 2,3 D6 SCHU
W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.
Wiele naszych silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat.
Silnik Honda BF 2,3 D6 SCHU
BF2,3 to najmniejszy oraz najlżejszy, kompaktowy silnik czterosuwowy używany do napędu niewielkich łodzi i pontonów, żaden inny nie jest, aż tak prosty w obsłudze. Jeżeli często zmieniasz łowiska lub po wyprawie chcesz zabrać silnik do domu, chwyć go jedną rękę, przenieś bez wysiłku i włóż do bagażnika samochodu. A kiedy po wyprawie dotrzesz do domu - bądź spokojny, bo możesz mieć najdłuższą gwarancję.
BF 2,3 - dane techniczne
Model
|
BF 2,3
|
Silnik 1-cylindrowy
|
Pojemność 57 cm3
|
Chłodzenie silnika
|
Powietrze
|
Chłodzenie kolumny i wydechu spalin
|
Woda
|
Zapłon
|
tranzystorowy
|
Rozruch ręczny
|
Tak
|
Sterowanie rumplem
|
Tak
|
Zbiornik paliwa (litry)
|
Wewnętrzny 1litr
|
Kontrola poziomu oleju
|
Okienko kontrolne
|
Podnoszenie ręczne
|
Tak
|
Podpora na płytkie wody
|
Nie
|
Blokada obrotu kolumny
|
Tak
|
Sterowanie gazem w rączce
|
Wersja H
|
Sterowanie gazem suwakiem na silniku
|
Wersja SU/LU
|
Obrót kolumny o 360 stopni
|
Tak
|
Trymowanie i podnoszenie ręczne
|
Pozycje 4+1
|
Blokada rozruchu na biegu
|
Nie
|
Podwójny system poduszek antywibracyjnych
|
Nie
|
Ładowanie akumulatora z regulatorem napięcia
|
Nie
|
Potrójna powłoka antykorozyjna
|
Tak
|
Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne
|
Tak
|
Wyłącznik bezpieczeństwa
|
Tak
|
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika
|
Nie
|
Podwodny wydech spalin
|
Tak
|
Wysokość pawęży (mm)
|
S-420, L-572
|
Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L)
|
S-12,5 L-13,5
|
Sterowanie w rączce!
INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM
Olej do zalania w zestawie! Absolutnie nie wolno odpalać silnika na sucho!
CENA
3600 PLN
Sprzęt jest fabrycznie nowy.
Dostępne od ręki!
Przy przelewie transport
KURIEREM
GRATIS!
Razem z przesyłką otrzymasz paragon lub fakturę oraz gwarancję.
Możliwy odbiór osobisty:
w naszym sklepie: pn-pt 9-19 oraz sobota od 9-14
Zapraszamy!
Chcesz kupić na raty? Szukasz innego silnika napisz:
[zasłonięte]@bass-sklep.pl
|