Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SILNIK ZABURTOWY NA PŁYCIZNY 2.5Hp-22Hp LONG TAIL

10-02-2015, 23:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 320 zł     
Użytkownik Jenny123L
numer aukcji: 5035710885
Miejscowość Góra Kalwaria
Wyświetleń: 484   
Koniec: 10-02-2015 22:37:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 14.00 [kg]
Marka: Inna marka
Typ: Spalinowe
Śruba napędowa: 2-łopatkowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jeżeli nie chcesz modlić się do Boga

żeby podczas pływania swoją wspaniałą łodzią

nie przywalić śrubą lub spodziną silnika

w jakiś wystający kamień ?

Image Hosted by ImageShack.us

Jeżeli nie chcesz dostać zawału serca

po otrzymaniu rachunku z warsztatu

za serwis twojego silnika.

Image Hosted by ImageShack.us

Jeżeli chcesz spać spokojnie nie obawiając się

że ktoś ukradnie Ci drogi silnik.

Image Hosted by ImageShack.us

TO DOBRZE TRAFIŁEŚ - TEN NAPĘD JEST DLA CIEBIE :)

 

 

Jak to pływa ? https://www.youtube.com/watch?v=lJaLpQrbH-E&feature=c4-overview-vl&list=PLyX9kFgXKAdT2jNynRIQQvClpUOSYWeoF

 

Kilka słów o napędach Long Tail

Witam państwa i zapraszam do zapoznania się z najlepszym i najtańszym na świecie napędem na płytką wodę do: pychówki, pontonu, katamarana, tratwy, kajaka, kanu i wielu innych łodzi, które doskonale sprawdzają się na płytkich Polskich rzekach.

Jako jedyni w Polsce zajmujemy się napędami do łodzi typu LONG TAIL.

Jesteśmy też jedynym przedstawicielem firmy SPS Manufacturing na Polskę, która jest największym producentem napędów LONG TAIL na świecie.

Firma SPS Manufacturing zajmuje się produkcją napędów LONG TAIL od ponad 30 lat.

Napędy te nazywają się w Azji LONG TAIL (DŁUGI OGON) lub MUD MOTOR(NAPĘD NA BŁOTO).

1/3 świata, czyli cała Azja pływa głównie na napędach LONG TAIL.

Płytkość rzek w Azji, jaki duża ilość przeszkód wodnych zaowocowała wymyśleniem tanich i dobrze spisujących się w trudnych warunkach napędów, które z powodzeniem są stosowane od kilkudziesięciu lat w Azji, Ameryce południowej i północnej.

Są to tak zwane napędy powierzchniowe, w których śruba napędowa przy zanurzeniu 70%-80% daje radę pchać łódź.

Dzięki tak małemu zanurzeniu śruby nie występuje ryzyko zawadzenia spodziną jak to ma miejsce w tradycyjnym silniku zaburtowym.

Długość wału napędowego jest odpowiednio dobrana tak żeby: silnik nie pracował z zbyt dużym przechyle, śruba napędowa ma lepszy wektor swojej pracy i napędzania łodzi, nie ma problemu z kawitacją sił działających na śrubę tak jak ma to miejsce tradycyjnym zaburtowcu, silnik i wał są zamocowane są na pawęży jak na zrównoważonej huśtawce, dzięki temu nie trzeba używać dużej siły żeby opuszczać i wyjmować działający napęd z wody.

Długi wał z silnikiem zamocowany na pawęży jest w taki sposób, że umożliwia prześlizgiwanie się i unoszenie po natrafieniu na przeszkodę w wodzie, chroniąc tym samym śrubę napędową.

Śruba napędowa ma dodatkowo na wale ostrogę, która ja chronić i ma za zadanie podnosić cały wał napędowy po zderzeniu się z przeszkodą w wodzie.

Do napędów typu LONG TAIL stosuje się silniki 4 suwowe, bez redukcji obrotów, z wałem poziomym, chłodzone powietrzem, stosowane w: maszynach budowlanych, maszynach rolniczych, agregatach prądotwórczych, motopompach, kartingach i wielu innych urządzeniach.

Dzięki zastosowaniu w napędach LONG TAIL silników chłodzonych powietrzem można je używać na płytkich wodach o dnie zarośniętym zielskiem, kamienistym, mulistym lub z dużą ilością korzeni i innych przeszkód wodnych.

Mamy możliwość przez zastosowanie wielu różnych konwerterów dobrać LONG TAIL do prawie każdego silnika z wałem poziomym o mocy od 2 do 24 koni mechanicznych.

Do napędów typu LONG TAIL pasują prawie wszystkie silniki takich firm jak: Honda, Kohler, Yamaha, Kawasaki, Robin, Subaru, Briggs & Stration lub ich kopie produkcji Chińskiej takich firm jak: Loncin, Holida, Gasoline, Predator oraz NO NAME.

Ceny silników są zróżnicowane i uzależnione od mocy, jakości wykonania i producenta - to są ceny silników dostępnych na Allegro (wystawione przez róznych importerów) :

2 konny cena od 450zł do

4.5 konny cena od 330zł

6.5 konny cena od 450zł

8 konny cena od 650zł

13 konny cena od 1000zł

16 konny cena od 1300zł

19 konny dwucylindrowy cena od 3800zł

W skład napędu typu LONG TAIL wchodzi:

* Wyważony i łożyskowany wał w osłonie

* Konwerter do połączenia z silnikiem z kalamitkami, na łożysku z simmeringiem.

* Mocowanie pod silnikiem (w niektórych modelach z kalamitami)

* Mocowanie do pawęży

* Rumpel z manetką gazu

* Śruba napędowa

Posiadamy wszystkie części zamienne do napędów LONG TAIL oraz wystawione na innej aukcji śruby napędowe.

W razie jakiś pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego Mariusz Cholewski tel. 508-[zasłonięte]-109

Podana cena jest uzależniona od kursu dolara amerykańskiego i euro.


Nie zostawisz za sobą tęczowej plamy na wodzie od benzyny lub oleju wydostającego się ze spodziny.

Nawet strugowodny napęd nie wpłynie tam gdzie Ty będziesz mógł wpłynąć.

JAK PŁYWA ŁÓDŹ Z NAPEDEM POWIERZCHNIOWYM ?

Tu jest filmik pokazujący taki napę - Warto zobaczyć żeby stwierdzić że na rzeki i inne płytkie akweny nic lepszego nie wymyślono.

https://www.youtube.com/watch?v=M4z29ENiHfU&list=UUsSLY-wDsZ8QYmn6Mpf3gLg

 

Tu test napędu Long Tail w dużej drewnianej pychówce rzecznej.

https://www.youtube.com/watch?v=7Ag2anAAY9Y&list=UUsSLY-wDsZ8QYmn6Mpf3gLg

 

Tu pokazane jak taki napęd działa w błocie.

https://www.youtube.com/watch?v=ThtaxSz8tn4&index=13&list=PL_2XduCCuHxmzAwieom3CtOLyQh7zr4oe

 

A tu jak sprawuje się na rozlewiskach z dużą ilością przeszkód.

https://www.youtube.com/watch?v=lJaLpQrbH-E&index=24&list=PL_2XduCCuHxmzAwieom3CtOLyQh7zr4oe

 

165 km/h na silniku o pojemności około 270cm3 !!!

https://www.youtube.com/watch?v=bKzyLIonf0c

 

Tu pokazana jest typowa Azjatycka łódź z napędem Long Tail.

https://www.youtube.com/watch?v=cB4MyqCxykE

 

Tu pokazany najmniejszy napęd Long Tail w kanu na płytkiej rzece.

https://www.youtube.com/watch?v=rQ-u-gYQwBg&index=6&list=PL_2XduCCuHxmzAwieom3CtOLyQh7zr4oe

Tu łódź napędzana 6.5 konnym silnikiem typu GX200

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=adpHOEZUnko

 

Zobaczcie od 9 minuty filmu "Łódka Pana Makarona" Wojciecha Cejrowskiego - jak pływa napęd Long Tail połączony z dmuchanymi pływakami !

 

http://vod.tvp.pl/audycje/podroze/boso-przez-swiat/wideo/lodka-pana-makarona/875119

Taniej nic nie znajdziecie !!!! 1 koń mechaniczny w tym systemie przy zastosowaniu silnika 16 konnego z rozrusznikiem elektrycznym można mieć już od około 225zł (za 1 hp)

 

Nie wierzysz że taki prosty napęd może być taki sprawny ?

Zadzwoń - podam Ci namiary na ludzi którzy już kupili taki napęd i pływają nimi w Polsce

Na zdjęciu są pokazane części składowe zestawu Mini Long Tail oraz złożony zestaw z silnikiem

waga zestawu long tail 75 cali z pawężą i całą resztą 13.6kg
waga silnika około 8.6kg

 

 

508-[zasłonięte]-109

 

INSTRUKCJA NAPĘDU LONG TAIL

 

Image Hosted by ImageShack.us

PRZYKŁAD ŁODZI Z NAPĘDEM LONG TAIL

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

 

 

peque peque, peke peke, silnik long tail, longtail, mud motor, mudmotor, napęd błotny, błoto silnik do kajaka, silnik do pontonu, silnik do tratwy, silnik do katamarana, silnik do katamaranu, silnik do pychówki,