Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 60 LRTU NIŻSZA CENA

15-01-2015, 9:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 500 zł     
Użytkownik a-lutka
numer aukcji: 4963764207
Miejscowość EŁK
Wyświetleń: 33   
Koniec: 15-01-2015 09:27:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Honda
Typ: Spalinowe
Śruba napędowa: 3-łopatkowa
Moc [kW]: 60.00 [kW]
Waga [kg]: 92.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie przedmioty
wysyłamy kurierem

przesyłkę ubezpieczamy
Twój koszt wysyłki zawsze wynosi
0 pln

 

Jak kupić na raty...
Oblicz ratę
Telefony: Godziny pracy:
  • Pon-Pią 8.00 - 17.00
  • Sobota 8.00 - 14.00
  • BIC Kredyt
  • Bank S.A.
  • 751[zasłonięte][zasłonięte]171917
  • 100[zasłonięte]760000
Na wszystkie zakupione urządzenia lub części wystawiamy fakturę VAT lub paragon. Dołączamy instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną i certyfikat
Firma ARGO zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostęp do oryginalnych części zamiennych. Na podstawie karty gwarancyjnej zakupione u nas maszyny i urządzenia można serwisować w ponad 160 Autoryzowanych Punktach Serwisowych na terenie całego kraju.

FHU "ARGO" UL. MAGAZYNOWA 7 LOK. 1, 19-300 EŁK JEST AUTORYZOWANYM DEALEREM HONDA I PROWADZI SPRZEDAŻ WSZYSTKICH PRODUKTÓW ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH HONDA.


SILNIK DO ŁODZI ZABURTOWY HONDA BF 60 LRTU

PEŁNA OPCJA

NOWA NIŻSZA CENA


ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ INDYWIDUALNEGO DOBORU  ŚRUBY NAPĘDOWEJ INNEJ NIŻ STANDARD, OTRZYMANIA GRATIS NIEKTÓRYCH AKCESORIÓW.

 


W konstrukcji tego silnika zastosowano innowacyjne i opatentowane przez Hondę rozwiązania techniczne stosowane również w innych, swoich modelach takich jak: BLAST oraz ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w trakcie  największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg lub przy dynamicznym przyspieszaniu. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zużycia paliwa. Całość współpracuje z najnowszej generacji układem zapłonu oraz sekwencyjnym wtryskiem paliwa. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie.

BF 60


Jak istotne dla nas są osiągi tego silnika?


Podczas jego projektowania nie pominięto nawet tak z pozoru mało istotnych detali jak kształt przekładni (spodziny), stawiającej niski opór hydrodynamiczny, dużej  płyty kolumny zmniejszającej rozbryzgi wody czy opartej na koncepcji  ograniczenia oporów aerodynamicznych kształtu pokrywy „Honda Premium Compact”.
Jak dotąd żaden inny producent silników do łodzi nie przywiązywał wagi do oporów  stawianych przez pokrywę przy prędkości maksymalnej. Dzięki dopracowaniu nawet tak drobnych detali, nowy silnik Honda BF 60 oferuje najlepsze parametry w swojej klasie i do tego z taką gracją.

Jak istotny jest komfort i prostota obsługi?

Silnik zaburtowy Honda BF60W celu zapewnienia maksymalnego komfortu, rumpel lub manetka zdalnego sterowania została wyposażona w wyświetlacz kontrolny czterech głównych układów silnika. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownik może sprawdzić stan silnika jednym rzutem oka w każdej chwili.

Silniki serii BF60 to pierwsze silniki zaburtowe Honda Marine, które mogą komunikować się z szeregiem morskich urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem standardu komunikacyjnego NMEA 2000. Ten uznany międzynarodowo standard został opracowany przez National Marine Electronic Association (NMEA) i ujednolica protokoły komunikacyjne morskich urządzeń elektronicznych. Jest to bardzo przydatna cecha zwłaszcza w przypadku silnika napędzającego łódź morską w wyposażoną np. w echosondę, sonar, radar czy ploter map.


Niski ciężar i zwarta budowa


Najniższy w klasie ciężar silnika i zwarta obudowa została uzyskana dzięki układowi trzech cylindrów, zastosowaniu materiałów takich jak lekki aluminiowy korpus i kolumna silnika oraz kolektor dolotowy wykonany z wytrzymałych żywic.

Ochrona środowiska


Silniki serii BF60 są wyjątkowo przyjazne dla środowiska naturalnego. Z dużym zapasem spełniają normy emisji RCD (dyrektywy w sprawie jednostek rekreacyjnych) i CARB  - najostrzejszych na świecie norm określających dopuszczalny poziom emisji spalin
i substancji szkodliwych. Przekraczają także znacząco wymagania najnowszych norm EPA.

Hałas podczas pracy jest ograniczany dodatkowo dzięki zastosowaniu kolektora dolotowego wykonanego z żywic oraz dużej komory rozprężnej biegu jałowego umieszczonej w kolumnie silnika.

97% części silnika BF60 nadaje się do recyklingu.

Wytrzymałość i niezawodność


Dzięki olbrzymiej wiedzy największego na świecie producenta silników spalinowych (roczny poziom produkcji Hondy to pow. 25 mln. sztuk) oraz ponad 45 letniemu doświadczeniu w produkcji czterosuwowych silników zaburtowych Honda Marine, wytrzymałość i niezawodność silników serii BF60 została zwiększona poprzez zastosowanie w paskach rozrządu nowego, wyjątkowo wytrzymałego materiału oraz poprawieniu odporności na korozję (dodatkowa anoda antykorozyjna w płaszczu wodnym bloku silnika).

Inne cechy użytkowe


Nowy wielopolowy alternator wytwarzający prąd o natężeniu 22 A, umożliwia wysokowydajne ładowanie akumulatora prądem 17 A, co umożliwia skuteczne zasilanie dużej ilości pokładowych odbiorników prądu.
Dostępny model Power Thrust o zwiększonej sile ciągu (BFP60) oferuje znacznie zwiększoną siłę ciągu uzyskiwaną dzięki zastosowaniu przekładni i śruby napędowej o większej średnicy pochodzącej z silników BF75/90/115/130. Dzięki przełożeniu przekładni wynoszącej  2,33 do 1, obracająca się z mniejszą prędkością śruba zapewnia znacznie większy ciąg i manewrowość, tak potrzebną przy bardzo ciężkich jednostkach pływających. 
  • Rzędowa, 3-cylindrowa konstrukcja silnika – najniższy ciężar w klasie i płynna praca
  • Efektywne spalanie dzięki hemisferycznym komorom spalania
  • Programowany zapłon cyfrowy to precyzja, efektywność i oszczędność
  • Programowany wtrysk paliwa PGM-IG
  • BLAST - chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego – najlepsze przyspieszenie
  • ECO-mo (LEAN-BURN) – najniższe zużycie paliwa
  • Łatwy w obsłudze, integralny separator wody z układu paliwowego ze wskaźnikiem ilości, chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem
  • Rozrusznik elektryczny
  • Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru
  • Wielofunkcyjny, wygodny rumpel w wersjach z ręcznym sterowaniem
  • System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
  • Wygodne przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
  • Wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V17A, do zasilania odbiorników pokładowych
  • Spodzina silnika typu „slim” zmniejsza opór wody i wpływa na znaczne polepszenie osiągów
  • Duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi
  • Pokrywa silnika o niskich oporach aerodynamicznych

Wyjaśnienia dodatkowe:
PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda).

BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor.

ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa.

Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę.





model

BF 60

Silnik 3-cylindrowy

Pojemność 808cm3

Układ zasilania

Programowany wtrysk paliwa

Zapłon cyfrowy

PGM-IG

Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch

Tak

System BLAST

Zwiększenie momentu i przyśpieszenie

Ssanie manualne

Wersje z rozrusznikiem ręcznym

Rozruch

Elektryczny

Sterowanie

Rumplem (H) lub manetką (R)

Wersje z power trim & tilt

Oznaczenie T

Wersje z siłownikiem gazowym

Oznaczenie H lub G

Podnoszenie ręczne z podporą płytka woda

Brak

Tłumik szmerów ssania

Tak

Szybka blokada obrotu kolumny

Tylko wersje z rumplem

Separator wody z paliwa

Tak (integralny)

Niski poziom wibracji silnika

Tak

Układ monitorujący slow-stop

Tak

Alarm dźwiękowy

Tylko wersje z manetką

Ogranicznik obrotów maksymalnych

Tak

Ładowanie aku. 12V/17A

Tak

Spodzina

tzw. slim

Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika

Tak

Potrójna powłoka antykorozyjna

Tak

Rozbudowane zabezpieczenie anodowe

Tak

Podnoszenie ręczne z podporą płytka woda

Nie

Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne

Tak

Potrójna powłoka antykorozyjna

Tak

Marynizacja silnika

Tak

Otwory do przepłukiwania

Tak

Wysokość pawęży (mm)

S-416, L 521

Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L)

S- 89 L-92

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow na allegro