Wszystkie modele posiadają niespotykany gdzie indziej, specjalny separator zabezpieczający kolektor dolotowy silnika przed bryzgami wody. Unikalny jest również cyfrowy zapłon oraz wydajny 12- amperowy układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym. Jeżeli wymagasz jeszcze więcej to wybierz silnik podnoszony ręcznie, wyposażony w siłownik gazowy wspomagający podnoszenie i opuszczanie silnika lub hydrauliczny podnoszony elektrycznie przy pomocy układu power trim&tilt. Gdyby tego było mało, silniki posiadają również wiele ciekawych rozwiązań ułatwiających codzienną eksploatację. Między innymi rozbudowany system zabezpieczeń, oporownik rączki gazu i kolumny, jak również składaną, wygodną rączkę transportową. Nareszcie Twoje marzenia mogą się spełnić.
BF 20
Dwa kompletnie nowe silniki, które wnoszą niezrównaną innowację do gamy silników Hondy w klasie średniej-mocy. BF20 i BF15 są idealne do żaglówek, aluminiowych łodzi turystycznych oraz do pontonów. Więc teraz i Ty możesz wziąć swoją rodzinę i zabrać na długą wycieczkę.
- Cyfrowy zapłon.
- Automatyczne ssanie dla wersji z rozrusznikiem elektrycznym.
- Unikalny system zawieszenia silnika wykorzystujący siły znoszące do zmniejszenia wibracji.
- Dźwignia zmiany biegów ulokowana z przodu silnika dla łatwiejszego operowania.
- Niewymagające używania dodatkowych narzędzi regulacji i blokady manetki gazu i obrotu silnika.
- Lampka kontrolna ciśnienia oleju.
- System alarmowy przegrzania silnika i ogranicznik obrotów maksymalnych.
- Dostępne wersje ze zdalnym sterowaniem.
Elastyczna obsługa
BF20 i BF15 są jedynymi silnikami w swojej klasie, które mogą być wyposażone w siłownik gazowy lub układ Power Trim&Tilt ułatwiający regulację i unoszenie silnika na płytkich wodach. Sterowany elektrycznie Power Trim&Tilt daje również możliwość zmiany kąta między kolumną silnika a pawężą co w znacznym stopniu ułatwia wprowadzenie łodzi w ślizg.
Innowacja w przyspieszeniu
Honda zaprezentowała w BF20 i BF15 zaawansowaną technologię zapłonu i sterowania pracą silnika - PGM-IG - system zapłonu sterowany mikroprocesorem. W połączeniu z pompką przyspieszającą układ ten zapewnia gładkie przyspieszenie i podwyższoną ekonomikę spalania.
Spokój pływania
Teraz newralgiczne układy silnika są kontrolowane przez mikroprocesor. Łatwy rozruch zapewnia zastosowanie separatora układu wody pod pokrywą silnika oraz w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym układ automatycznego ssania.