M 20 |
Silnik elektryczny Yamaha |
|
|
Włącz silnik i ruszaj w rejs! Napęd elektryczny Yamaha to najwygodniejszy i najbardziej przyjazny dla środowiska sposób napędzania małych łodzi. Niezwykle proste w obsłudze jednostki 12 V są wyposażone w regulowany zaczep umożliwiający szybki i prosty montaż. Po jego zakończeniu wystarczy tylko włączyć silnik i od razu można wypłynąć na szerokie wody. Silnik ten charakteryzują się dużą wytrzymałością, która przejawia się w konstrukcji magnetycznych silników, odpornych na uderzenia obudowach i powłokach, a także specjalnej konstrukcji kompozytowego wału napędowego odpornego na wyginanie, pęknięcia i korozję. Specjalna klinowa śruba zapewnia duży ciąg i nie zaplątuje się w wodorosty i znajdujące się pod powierzchnią wody odpady. |
Regulator zanurzenia z możliwością szybkiego zablokowania Regulator zanurzenia z możliwością szybkiego zablokowania gwarantuje łatwe i bezpieczne zmiany zanurzenia. Ten sprytny mechanizm zapewnia bardzo prosty przebieg regulacji i blokuje silnik w żądanej pozycji. |
|
|
Niezwykle wytrzymały wał kompozytowy Nasze niezwykle wytrzymałe wały kompozytowe są mocniejsze niż stal. Charakteryzują się niemal całkowitą odpornością na uszkodzenia, a w przypadku uderzenia elastycznością i szybkim powrotem do stanu pierwotnego. Nie skręcają się, nie pękają i są odporne na korozję. |
Cichy, nieprzegrzewający się napęd Duże uzwojenia i komutatory rozpraszają ciepło, zapewniając pracę bez zagrożenia przegrzaniem, wydłużony czas pracy akumulatora i dłuższy okres eksploatacji silnika. Z kolei wyjątkowy układ łożysk zmniejsza tarcie i hałas, nie zakłócając spokoju ryb. Z pewnością nawet nie usłyszą, jak się zbliżasz. |
|
|
Obrotowa manetka Poznaj zalety wszechstronnego uchwytu rumpla modeli M20, z obrotową i wysuwaną manetką. Obracanie o 45° i wysuwanie na 15 cm umożliwia dostosowanie do każdej sytuacji lub sposobu połowu ryb. Silnik M20 jest również wyposażone w wygodnie wyprofilowany uchwyt. |
Wszechstronna kompensacja oporu podczas sterowania Nowatorski kołnierz nad mocowaniem silnika pozwala na łatwą regulację oporu do żądanej wartości. Możliwe jest jego poluzowanie w celu ułatwienia manewrowania lub dokręcenie w celu utrzymania silnika w jednym położeniu, co umożliwi sztauowanie w płaszczyźnie pionowej. |
|
|