Nie uwierzysz jak jest łatwy do przenoszenia
Dzięki swojej konstrukcji i wygodnej, ergonomicznej rączce zabierzesz do wszędzie, gdzie tylko będziesz chciał. Możesz cieszyć się wszystkimi zaletami mocnego, 4-suwowego silnika, który na dodatek jest tak łatwy do przenoszenia lub przewożenia w bagażniku samochodu.
Jeżeli już zaraziłeś swoich najbliższych pasją wędkarską, zamiłowaniem do żagli czy turystyki motorowodnej, to ten silnik może być wiernym towarzyszem wypraw przez wiele, wiele lat. Jest aż tak trwały.
Teraz dzięki zwiększonej pojemności skokowej, silnik ten zaskoczy Cię większą mocą w dolnym i średnim zakresie obrotów. Przy niskich prędkościach obrotowych dysponuje solidnym momentem. Bez problemu poradzi sobie nawet z dużym kadłubem i tak jak wszystkie inne modele, Honda BF5 jest wyjątkowo mało wymagający pod względem konserwacji i bardzo oszczędny w eksploatacji. Silnik w nowej wersji otrzymał również wzmocniony układ rozrusznika ręcznego.
-
-
-
-
- Duża pojemność skokowa to większa moc i moment obrotowy
- Tuleja cylindra to solidny element silnika na wiele lat eksploatacji
- Smarowanie silnika pompą olejową dla dużej żywotności
- Większy moment przy niskich i średnich obrotach
- Rumpel sterowy izolowany od drgań za pomocą amortyzatorów gumowych
- Bezobsługowy, cyfrowo sterowany zapłon o dużej energii ułatwia rozruch
- Nowy, wzmocniony układ rozrusznika ręcznego
- Podwodny wydech obniża poziom hałasu
- Specjalne ustawienie do pływania na płytkiej wodzie
- Wersje z wyjściem do doładowania akumulatora jeżeli tego potrzebujesz
- Awaryjny wyłącznik zapłonu z linką bezpieczeństwa
- Zabezpieczenie przeciw-rozruchowe przy włączonym biegu
- Lampka ciśnienia oleju
- 12 litrowy, przenośny zbiornik paliwa ze wskaźnikiem ilości w cenie silnika
- Przedni i tylny uchwyt do przenoszenia silnika
- Wyjście do przepłukiwania silnika po użytkowaniu w wodzie morskiej
- Anodowe, zabezpieczenie silnika przed korozją
SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 5 - DANE TECHNICZNE
Model |
BF 5 |
Typ silnika |
Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy OHC |
Pojemność silnika |
127 ccm |
Moc silnika [KM] |
5 KM /4.000-5.000 obr.min/ |
Chłodzenie silnika |
woda |
Chłodzenie kolumny i wydechu spalin |
pompa wodna |
Wydech spalin |
podwodny |
Zapłon |
cyfrowy PGM-IG |
Rozruch ręczny |
tak |
Zasilanie |
gaźnik |
Sterowanie rumplem |
tak |
Bieg neutralny |
P-N-W |
Załączanie biegu |
Automatyczne - sprzęgło odśrodkowe |
Blokada rozruchu na biegu |
Tak |
Zbiornik paliwa [L] |
Przenośny 12 litrów |
Kontrolka poziomu oleju |
Lampka kontrolna |
Podnoszenie ręczne |
tak |
Trymowanie i podnoszenie ręczne |
Pozycje 5+3 |
Ładowanie akumulatora |
tak 3A |
Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne |
tak |
Wyłącznik bezpieczeństwa |
tak |
Wysokość pawęży |
S-445 , L-572 |
Ciężar [kg] w zależności od wersji |
S-27 , L-28 |
Manetka gazu w rumplu |
tak |