Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SILNIK ZABURTOWY DO ŁODZI HONDA BF 100 AXRTU

16-06-2015, 1:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 900 zł     
Użytkownik honda-lodz (0)
numer aukcji: 5096406786
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 276   

Dodatkowe informacje:
Typ: Spalinowe
Moc [kW]: 73.60 [kW]
Śruba napędowa: 3-łopatkowa
Marka: Honda
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 165.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



cornea-honda-lodzhonda-marine-lodz

 

 

 

 

honda-marine-lodz

agregaty Honda odsniezarki Honda ogrodnicze Honda silniki honda
motopompy Honda marine Honda Honda Miimo
agregaty honda odsnieżarki honda

ogrodnicze Honda

silniki Honda motopompy Honda
Honda Marine
Honda Miimo

5 lat gwarancji
Zanim dokonasz zakupu - zadzwoń. Pomożemy Ci dokonać‡ właściwego wyboru

Każdy oferowany przez nas sprzęt objęty jest gwarancją… HONDA


SILNIK ZABURTOWY HONDA BF100 AXRTU

Najnowsze modele zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić najwyższe osiągi oraz wyznaczyć nową jakość w przedziale silników zaburtowych średniej mocy. Jest to możliwe dzięki połączeniu bardzo lekkiej i kompaktowej konstrukcji silnika, w której zastosowano wiele bardzo zaawansowanych technologii, z których marka Honda jest powszechnie znana. 
W efekcie tych prac powstały dwa najnowsze modele silników BF 80 i BF100 spełniające oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Stało się to możliwe dzięki połączeniu najlepszych osiągów maksymalnych, przyspieszenia i elastyczności w całym zakresie obrotów z bardzo niskim poziomem zużycia paliwa.

SILNIK ZABURTOWY HONDA 100

 

Oprócz pięknego wyglądu BF 80 i BF 100 zostały wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań technicznych:

BLAST™ (Boosted Low Speed Torque)
Ekskluzywna, unikalna i rewolucyjna technologia BLAST™ opracowana przez koncern Honda, umożliwia optymalne dopasowanie składu mieszanki paliwowo-powietrznej do aktualnego obciążenia silnika. Dzięki systemowi kontroli regulacji zapłonu możliwe jest znaczne zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika w zakresie niskich obrotów, przy których łódź wchodzi w ślizg oraz rozpędza się do prędkości maksymalnej.

Ta opatentowana technologia zastosowana w silnikach czterosuwowych jest znana już z innych modeli silników koncernu. Tym innowacyjnym rozwiązaniem Honda wyznacza wzorcowe kryterium przyspieszenia innym producentom.

ECOmo ™ (Economy Controlled Motor)

Wprowadzony do produkcji po raz pierwszy w 2008 roku (BF 40 i BF 50) opracowany przez Hondę system Lean Burn Control, dzięki specjalnym czujnikom optymalizuje skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. W połączeniu z unikalną technologią Hondy PGM-Fi™ (wielopunktowy sekwencyjny programowany wtrysk paliwa), rezultatem jest wysoka wydajność spalania wpływająca na znaczne obniżenie zużycia paliwa przy zapewnieniu niskiego poziomu emisji spalin.

VTEC ™ (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control)

Głowica nowego BF100 została wyposażona w opracowany przez koncern Honda system VTEC™ (zmienne fazy rozrządu oraz układ Lift Electronic Control). Zapewnia on pierwszorzędne przyspieszenie w całym zakresie obrotów silnika oraz błyskawiczne uzyskanie mocy w każdej chwili, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.

Rozbudowane funkcje, aby zadowolić klienta:
Oprócz osiągów, nowe silniki BF80 i BF100 wyposażono w cały szereg udogodnień znacznie podnoszących komfort obsługi i przyjemność użytkowania:

Sterowanie łodzią w Trollingu:
BF 80 i BF 100 zostały wyposażone w regulator sterowania podczas pływania w trollingu.
To rozwiązanie umożliwia precyzyjne, skokowe ustawienie niskiej prędkości pływania co 50 obr./min. Jest to bardzo duża zaleta, którą z pewnością docenią wędkarze oraz sternicy manewrujący w ciasnych portach.

Łączność NMEA 2000 ® :

Obydwa silniki zaburtowe są również w pełni zgodne ze standardem NMEA 2000®, umożliwiającym uproszczoną łączność z innymi urządzeniami pokładowymi. Po podłączeniu dodatkowych akcesoriów, rozwiązanie to umożliwia sternikowi dostęp do pomocnych informacji dotyczących parametrów pracy silnika oraz innych urządzeń pokładowych.

Dzięki wprowadzeniu standardu komunikacji klient ma możliwość zainstalowania szerokiej gamy, zaawansowanych urządzeń elektronicznych, takich jak np. GPS-y, nawigacje i echosondy.

Wszystkie obecnie produkowane modele silników zaburtowych Honda począwszy od modelu BF40 do BF250 są w pełni zgodne ze standardem NMEA 2000®.

 SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 5 - DANE TECHNICZNE


Model BF 100
Typ silnika HC-4 cylindrowy, 
16 zaworowy VTEC™
Pojemność silnika 1496 ccm
Moc silnika [KM] 100 KM /5.500-6.300 obr.min/
Chłodzenie silnika woda, z termostatem
Chłodzenie kolumny i wydechu spalin pompa wodna
Układ zasilania wtrysk paliwa PGM-FI
Zapłon elektroniczny PGM-IG
Rozruch elektryczny
Układ wydechu przez śrubę napędową
Przełożenie przekładni 2.33
Alternator 44 A
Ładowanie akumulatora 35 A
Manetka w cenie Tak
Obrotomierz Tak
Wskaźnik trymu Tak
Pochylenie / podnoszenie silnika Power Trim & Tilt
Alarm wody w paliwie tak
Separator wody tak
Zmienna długość kolektorów tak
Zmienne fazy rozrządu V-Tec tak
Wysokość pawęży L-537 , X-664
Ciężar [kg] w zależności od wersji L-165 / X-172
Śruba w cenie tak

kontakt: HONDA-LODZ ul. Parkowa 8 , 93-570 Łódź; tel. 42 63 73 100, e-mail: info@honda-lodz.com ,   www.honda-lodz.com