|
F 6 CMHS |
Niezależnie od tego, czy Twoja łódź to jednostka wypoczynkowa czy profesjonalna, wybierz ten silnik, a z pewnością poprawisz jej osiągi. Podobnie jak we wszystkich maszynach z naszej oferty w jednostce tej zastosowano najnowszą technologię Yamaha w zakresie układu silnika oraz układu dolotowego i wydechowego. Niebywały sukces czterosuwowych silników Yamaha wynika z faktu, że nie są one silnikami samochodowymi przystosowanymi do zastosowania w łodziach, ale od samego początku są konstruowane z myślą o użyciu na wodzie. Nasze specjalnie zaprojektowane silniki oferują ponadprzeciętne osiągi, wydajność i użyteczność, a przy tym pomagają chronić środowisko naturalne dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii ekologicznego spalania. |
Czas realizacji zamówienia:
do 24 godzin
|
Wysyłka:
od 0 zł |
Kurier:
DPD , UPS
|
|
Nowoczesna obudowa w szarym kolorze ozdobiona stylowym motywem graficznyma F6 to nowoczesna jednostka o unikalnym charakterze. Wyróżniająca się szarą, nowoczesną obudową i stylowym motywem graficznymYamaha. Nowoczesna, świeża stylistyka odzwierciedla dynamiczny charakter tych niewielkich przenośnych silników. To jednostka napędowa, które gwarantuje doskonałą rozrywkę. |
|
|
|
System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju Najgorszą rzeczą, jaka może się wydarzyć podczas przenoszenia silnika nad wodę lub na ląd jest wyciek oleju. Unikalny system odpowietrzający firmy Yamaha umożliwia kładzenie silnika na przedniej pokrywie lub na boku bez ryzyka wycieku oleju na pomost, na pokład lub do bagażnika samochodu. |
|
Łatwe i wygodne w transporcie – zarówno na lądzie, jak i na wodzie Jeżeli chcesz szybko wypłynąć na otwartą wodę, poręczność silnika odgrywa kluczowe znaczenie. Model F5 jest synonimem przenośnej mocy: jest mały i ma duży, wygodny uchwyt do przenoszenia. Przenoszenie silnika nie sprawia najmniejszych problemów. Bez kłopotu może również pełnić rolę silnika wspomagającego |
|
|
|
Możliwość obrotu o 180º, regulacja siły oporu i regulacja położenia przepustnicy Obsługa silnika nie nastręcza żadnych trudności. Jest to zasługa prostego mechanizmu regulacji siły oporu układu kierowniczego oraz układu kierowniczego umożliwiającego obrót silnika o 90º w lewo i w prawo. To duża zaleta w przypadku konieczności wykonania ciasnego zwrotu lub podczas przybijania do brzegu. Obsługa przepustnicy jest bardzo prosta i gwarantuje pełną stabilność i kontrolę podczas płynięcia. Dotyczy to również płynięcia z dużą prędkością. |
|
Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
Opcjonalna cewka oświetleniowa i regulator napięcia/prostownik zapewniają niezawodne zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A, które możesz wykorzystać do oświetlenia jednostki bądź ładowania akumulatorów. Doskonałe rozwiązanie podczas nocnego rejsu lub połowu ryb!
|
|
|
|
Wbudowany zbiornik paliwa z możliwością przełączania na zbiornik zewnętrzny Poręczny, wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra doskonale komponuje się z właściwościami mobilnymi silnika i zapewnia więcej miejsca na łodzi na kolejny pojemnik z przynętą lub lodówkę z napojami. Podczas dłuższych rejsów wystarczy podłączyć zewnętrzny zbiornik paliwa (dostępny opcjonalnie) i obrócić kurek 2-obwodowego układu zasilania. |