Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik Tohatsu 9.8KM krótka stopa, dostawa gratis

08-02-2015, 16:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 600 zł     
Użytkownik pontonik-pl
numer aukcji: 5041049457
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 34   
Koniec: 08-02-2015 16:13:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Tohatsu
Typ: Spalinowe
Śruba napędowa: 3-łopatkowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@pontonik.pl
tel. 91-88-19-458
kom. 78-33-66-777

Adres:
Niklowa 12a,c
70-747 Szczecin
Dla Państwa wygody udostępniamy różne możliwości płatności min. płatność błyskawiczna poprzez Allegro, przelewy (dane rachunków w zakładce “Dostawa i płatność”) oraz umożliwiamy dokonanie zakupu poprzez atrakcyjny system ratalny. Jesteśmy profesjonalnym sklepem i serwisem motorowodnym, dlatego umożliwiamy również płatności w siedzibie firmy.
Koszty wysyłki podane są w zakładce “Dostawa i płatność”, znajdującej się nad aukcją.
 
Silnik zaburowy Tohatsu 9.8 KM
  
  
Przedmiotem aukcji jest nowy silnik marki Tohatsu 9.8KM. NOWY model 2014!

 Promocja jesienna 8650zł z wysyłką gratis! ( Cena katalogowa 9075zł)


 Silnik 4 suwowy, charakteryzujący się nieprzeciętną kulturą pracy oraz małymi gabarytami.

 

 Historia produkcji silnika Tohatsu sięga 1922, kiedy rozpoczął się rozwój i produkcja pierwszych w Japonii małych silników benzynowych. Początkowo silniki Tohatsu instalowane były w motocyklach, łodziach rybackich, pojazdach śniegowych, pompach. W roku 1956, firma Tohatsu wyprodukowała pierwszy zewnętrzny silnikowych w Japonii. Od tamtej pory rozpoznawalność marki Tohatsu stale wzrastała dzięki unowocześnianiu jakim było wprowadzenie silników zaburtowych dwusuwowych, czterosuwowymi i TLDI. Tohatsu dzięki ponad 50-letniej tradycji projektowania i doskonałej technologii produkcji, wzmacnia swoją pozycję jako pionier silników zaburtowych. Firma wciąż kontynuuje prace w kierunku rozwoju silników poprzez zwiększenie wydajności, wytrzymałości i satysfakcji klienta.

 


Zalety silników czterosuwowych:

  • Lekkie i kompaktowe

  • Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię

  • Anoda protektorowa chroni silnik przed elektrolizą

  • Mocno obniżony poziom wibracji dla zapewnienia płynniejszej i stabilniejszej pracy przy wszystkich prędkościach.

  • Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB

Wysoka jakość i prosta obsługa:

  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch

  • Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika

  • Wspomaganie kierownicy w celu zmniejszenia wysiłku związanego z kierowaniem

  • Napęd wodny do pływania na płyciźnie

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę

  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika

  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość

  • Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją

  • Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją

  • Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwowy lub 1.3 litrowy wewnętrzny zbiornik ze złączem kompatybilnym ze zbiornikiem zewnętrznym

  • Aluminiowa śruba

Sygnalizacja i ochrona:

  • Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)

  • Ostrzeżeni przed przegrzaniem (dźwiękowe)

  • Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)

  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu

  • Ogranicznik prędkości obrotowej.

Model / MFS9.8
Typ silnika 4-suwowy/2cylindrowy
Moc silnika 9.8KM (7.2kw)
Max. Obroty 5000 - 6000 rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 3.8l/h (1gal/h)
Średnica x Skok 55 x 44 mm (2.17 x 1.73 in.)
Pojemność skokowa 209 cm³ (12.75 cu in)
Smarowanie silnika Trochoid pump
Rozruch Ręczny lub elektryczny
Świeca zapłonowa NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu BTDC0- BTDC35
Alternator 12V, 80W, 6A
Typ oleju silnikowego NMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 0.8L (0.21gal)
Pojemność zbiornika paliwa 12l (3.17 gal)
Sterowanie Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 2.08 (13:27)
Emisja gazów EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)
 

  

  

  

Wyposażenia standardowe i opcjonalne

Typ S/L/UL EFS / L EPS / L
Rozrusznik elektryczny -
Rozrusznik ręczny
Urządzenie dekompresujące
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Gazowe wspomaganie przechyłu
Power Tilt - - -
Pawęż 15 / 20 / 25 15 / 20 15 / 20
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu - - -
Zdalne sterowanie - -
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowy rozrusznik
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

  

Wild Lake Group - RÓŻNICĘ CZYNI JAKOŚĆ