Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik Tohatsu 6KM krótka stopa, dostawa gratis!

10-02-2015, 13:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 090 zł     
Użytkownik pontonik-pl
numer aukcji: 5033927177
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 125   
Koniec: 10-02-2015 13:45:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Tohatsu
Typ: Spalinowe
Śruba napędowa: 3-łopatkowa
Moc [kW]: 4.40 [kW]
Waga [kg]: 25.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@pontonik.pl
tel. 91-88-19-458
kom. 78-33-66-777

Adres:
Niklowa 12a,c
70-747 Szczecin
Dla Państwa wygody udostępniamy różne możliwości płatności min. płatność błyskawiczna poprzez Allegro, przelewy (dane rachunków w zakładce “Dostawa i płatność”) oraz umożliwiamy dokonanie zakupu poprzez atrakcyjny system ratalny. Jesteśmy profesjonalnym sklepem i serwisem motorowodnym, dlatego umożliwiamy również płatności w siedzibie firmy.
Koszty wysyłki podane są w zakładce “Dostawa i płatność”, znajdującej się nad aukcją.
Silnik zaburtowy marki Tohatsu 6KM S
  

 


Promocja jesienna 5090zł z wysyłką gratis!  ( Cena katalogowa 5452zł)


 

DOSTAWA I OLEJ GRATIS - MODEL 2014

 

 

  

Silnik 4 suwowy, charakteryzujący sie nieprzeciętną kulturą pracy oraz małymi gabarytami.

 

 

 

 Historia produkcji silnika Tohatsu sięga 1922, kiedy rozpoczął się rozwój i produkcja pierwszych w Japonii małych silników benzynowych. Początkowo silniki Tohatsu instalowane były w motocyklach, łodziach rybackich, pojazdach śniegowych, pompach. W roku 1956, firma Tohatsu wyprodukowała pierwszy zewnętrzny silnikowych w Japonii. Od tamtej pory rozpoznawalność marki Tohatsu stale wzrastała dzięki unowocześnianiu jakim było wprowadzenie silników zaburtowych dwusuwowych, czterosuwowymi i TLDI. Tohatsu dzięki ponad 50-letniej tradycji projektowania i doskonałej technologii produkcji, wzmacnia swoją pozycję jako pionier silników zaburtowych. Firma wciąż kontynuuje prace w kierunku rozwoju silników poprzez zwiększenie wydajności, wytrzymałości i satysfakcji klienta.

http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/profile.html

 

 

Zalety silników czterosuwowych:

  • Lekkie i kompaktowe

  • Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię

  • Anoda protektorowa chroni silnik przed elektrolizą

  • Mocno obniżony poziom wibracji dla zapewnienia płynniejszej i stabilniejszej pracy przy wszystkich prędkościach.

  • Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB

Wysoka jakość i prosta obsługa:

  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch

  • Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika

  • Wspomaganie kierownicy w celu zmniejszenia wysiłku związanego z kierowaniem

  • Napęd wodny do pływania na płyciźnie

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę

  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika

  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość

  • Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją

  • Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją

  • Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwowy lub 1.3 litrowy wewnętrzny zbiornik ze złączem kompatybilnym ze zbiornikiem zewnętrznym

  • Aluminiowa śruba

Sygnalizacja i ochrona:

  • Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)

  • Ostrzeżeni przed przegrzaniem (dźwiękowe)

  • Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)

  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu

  • Ogranicznik prędkości obrotowej.

 

Model / MFS6

Typ silnika

4-suwowy/1cylindrowy

Moc silnika

6KM (4.4kw)

Max. Obroty

5000 - 6000 rpm

Zużycie paliwa W.O.T.

2l/h (0.53gal/h)

Średnica x Skok

59 x 45 mm (2.32 x 1.77 in.)

Pojemność skokowa

123 cm³ (7.50 cu in)

Smarowanie silnika

Trochoid pump

Rozruch

Ręczny

Świeca zapłonowa

NGK DCPR6E

Regulacja zapłonu

BTDC0- BTDC25

Alternator

Opcjonalnie: 12V, 60W, 5A

Typ oleju silnikowego

NMMA Certified FC-W®

Pojemność zbiornika oleju silnikowego

0.45L (0.12gal)

Pojemność zbiornika paliwa

12l (3.17 gal)

Sterowanie

Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie

Przełożenie skrzyni biegów

2.08 (13:27)

Emisja gazów

EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

 

 

Wild Lake Group - RÓŻNICĘ CZYNI JAKOŚĆ