Silnik zaburtowy marki Tohatsu 6KM S
Promocja jesienna 5090zł z wysyłką gratis! ( Cena katalogowa 5452zł)
DOSTAWA I OLEJ GRATIS - MODEL 2014
Silnik 4 suwowy, charakteryzujący sie nieprzeciętną kulturą pracy oraz małymi gabarytami.
Historia produkcji silnika Tohatsu sięga 1922, kiedy rozpoczął się rozwój i produkcja pierwszych w Japonii małych silników benzynowych. Początkowo silniki Tohatsu instalowane były w motocyklach, łodziach rybackich, pojazdach śniegowych, pompach. W roku 1956, firma Tohatsu wyprodukowała pierwszy zewnętrzny silnikowych w Japonii. Od tamtej pory rozpoznawalność marki Tohatsu stale wzrastała dzięki unowocześnianiu jakim było wprowadzenie silników zaburtowych dwusuwowych, czterosuwowymi i TLDI. Tohatsu dzięki ponad 50-letniej tradycji projektowania i doskonałej technologii produkcji, wzmacnia swoją pozycję jako pionier silników zaburtowych. Firma wciąż kontynuuje prace w kierunku rozwoju silników poprzez zwiększenie wydajności, wytrzymałości i satysfakcji klienta.
http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/profile.html
![](http://pontonik.pl/sites/default/files/imagecache/product_full/tohatsu.jpg)
Zalety silników czterosuwowych:
-
Lekkie i kompaktowe
-
Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię
-
Anoda protektorowa chroni silnik przed elektrolizą
-
Mocno obniżony poziom wibracji dla zapewnienia płynniejszej i stabilniejszej pracy przy wszystkich prędkościach.
-
Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB
Wysoka jakość i prosta obsługa:
-
Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
-
Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika
-
Wspomaganie kierownicy w celu zmniejszenia wysiłku związanego z kierowaniem
-
Napęd wodny do pływania na płyciźnie
Podstawy użytkowania i niezawodność:
-
Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
-
System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
-
Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość
-
Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją
-
Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją
-
Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwowy lub 1.3 litrowy wewnętrzny zbiornik ze złączem kompatybilnym ze zbiornikiem zewnętrznym
-
Aluminiowa śruba
Sygnalizacja i ochrona:
-
Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)
-
Ostrzeżeni przed przegrzaniem (dźwiękowe)
-
Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)
-
Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
-
Ogranicznik prędkości obrotowej.
Model / MFS6
|
Typ silnika
|
4-suwowy/1cylindrowy
|
Moc silnika
|
6KM (4.4kw)
|
Max. Obroty
|
5000 - 6000 rpm
|
Zużycie paliwa W.O.T.
|
2l/h (0.53gal/h)
|
Średnica x Skok
|
59 x 45 mm (2.32 x 1.77 in.)
|
Pojemność skokowa
|
123 cm³ (7.50 cu in)
|
Smarowanie silnika
|
Trochoid pump
|
Rozruch
|
Ręczny
|
Świeca zapłonowa
|
NGK DCPR6E
|
Regulacja zapłonu
|
BTDC0- BTDC25
|
Alternator
|
Opcjonalnie: 12V, 60W, 5A
|
Typ oleju silnikowego
|
NMMA Certified FC-W®
|
Pojemność zbiornika oleju silnikowego
|
0.45L (0.12gal)
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
12l (3.17 gal)
|
Sterowanie
|
Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
|
Przełożenie skrzyni biegów
|
2.08 (13:27)
|
Emisja gazów
|
EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)
|
Wild Lake Group - RÓŻNICĘ CZYNI JAKOŚĆ