Silnik został odrestaurowany, jestem technikiem mechanicznym poświecilem mu bardzo dużo czasu nie robiłem go na odwal sie i nie dla kasy, bo wgl mi nie zalezy na jego sprzedaniu w stopni takim aby pisać tutaj bzdury :) kilka słow na jego temat;
TYP - dwusowowy z przepłukiwaniem zwrotnym (kanałami olejowymi z skrzyni smarowana prawa strona ulozyskowania na wale) nr serii; S06 orginalnie 150 cm ale ze skok tłoka w 175 cm był taki sam to ktoś 40 lat temu popracował na tym i zrobil SHL M06U z 58 mm na 62mm cylinder i ja dolozyłem od siebie 0,5mm więc cylider jest po 2 moich szlifach nowych [ sa to żeliwne cylidry "tzw tuleje" są bardzo grube mają duzo rozmiarow naprawczych do 63mm ponad:)
Silnik jak najbardziej w całości orginalny kolo zamachowe, zaplon, cylinder, głowica
moje poprawki uszczelnienia z gringielitu, specialne łozyska pochłaniajace wibracje odporne na obracania sie zewnetrznych bieżni, odporne na rozszeżalnosc Cieplną jednym słowem nie gowno za 5 zl tylko lozyska do motoru 30zl/szt x 4, wymienione wszystkie simerigi, nowy tlok piersiecienie zabezpieczenie, sworzeń, i tulejka sworznia, brak luzow na wale silnik był bardzo malo używany. Silnik cały wyszyszczony cieśnieniowo, skrzynia 3 biegowa stan idealny biegi cód malina... żadnych luzów gdzie kolwiek sprowadzone do zera nie wyczuwalne!!! więcej nie będe pisał mógłbym sporo...
teraz minusy:
wytarty przedni uchwyt silnika, lekko przytarty karter przy prowadnicy łańcucha, brak gaźnika i pokrywy od magneta, kondesatora, kilka lekko ułamanych źeberek na głowicy. Silnik po generalnym remącie. posiadam do niego kilka orginalnych czesci dodatkowo z tamtego okresu. Wiecej na Foto... lub tel od godziny 19-21. 726[zasłonięte]758 na dole kilka zdjec z remontu i po ..:)
|