Wysokiej jakości silnik firmy NineContinent. Mocny i niezwykle ekonomiczny.
Niezwykle wytrzymała konstrukcja zdobyła uznanie zarówno w konstrukcjach amatorskich jak i bardziej zaawansowanych pojazdach sportowych.
Ogromna elastyczność otrzymywanych mocy, łatwość modyfikacji i wytrzymałość czyni ten silnik najlepszym i co ważne finalnym napędem twojego roweru.
Typ silnika: 10x6
Moc nominalna: 800W przy 36V
Napięcie zasilania: 24-72V
Maksymalny prąd: do 40A
Maksymalna moc ciągła: do 1500W
Maksymalna moc chwilowa: do 3000W
Prędkość: około 1.0km/h na każdy 1V zasilania
Moment obrotowy: 60Nm
Masa: 6.4kg
Przekładniowy: nie
Czujnikowy: tak
Montaż wolnobiegu: nakręcany do 9 przełożeń
Gwarancja: 24 miesiące
Przybliżone prędkości maksymalne dla koła 26":
instalacja 24V: 30km/h
instalacja 36V: 40km/h
instalacja 48V: 50km/h
instalacja 60V: 65km/h
instalacja 72V: 70km/h
Przykładowy rower MTB napędzany tym silnikiem: https://www.youtube.com/watch?v=GRPXq0EbdW8
Zastosowanie:
Dobra prędkość maksymalna oraz moment obrotowy. Uniwersalny silnik łączący moc oraz prędkość. Zdecydowanie polecany do wszystkich uniwersalnych konstrukcji. Dobrze sprawdza się zarówno w terenie jak i na asfalcie. Jeśli budujesz rower uniwersalny, a nie specjalistyczny, ten silnik jest dla Ciebie
Sterownik:
Silnik jest niezwykle elastyczny zarówno pod kątem napięcia jak i prądu zasilania. Możemy go zasilać z dowolnego sterownika 24-60V
Wskazówka:
Jeśli masz w planie budowę bardzo mocnego roweru i przewidujesz użytkowanie powyższego silnika przy mocach maksymalnych w sposób ciągły lub planujesz użytkowanie go przy mocach przekraczających powyższe parametry (prąd, napięcie, moce ciągłe i maksymalne) to mocno sugerowana jest wymiana przewodów zasilających na grubsze. Przy dynamicznej jeździe należny także monitorować jego temperaturę.
Jeśli masz jakieś pytania odnośnie wyboru odpowiedniego silnika - zapraszamy do kontaktu.