√ przeznaczony do wspomagania jazdy na rowerze dla dorosłych i dla młodzieży
√ może być montowany na rowerach o tradycyjnej ramie i oponach 24" do 27"
√ czas montażu ok. 60 minut
√ rower z silnikiem może być użytkowany jak rower tradycyjny lub jako moto-rower
√ silnik uruchamiany jest przez opuszczenie dźwigni po kilku obrotach pedałami
√ prędkość do 25 km/godz
√ silnik posiada automatyczne sprzęgło i rower może się zatrzymywać i ruszać z miejsca "zmniejszając lub dodając gazu"
√ jest ekonomiczny w użytkowaniu - 100 km za 6 złotych
√ produkt polski dostępne wszystkie części
√ nowoczesny ekonomiczny gaźnik
√ moduł elektroniczny, bezstykowy
√ Silnik przeznaczony jest do wspomagania jazdy na rowerze dla dorosłych i młodzieży.
√ Odpowiedni do każdego roweru o średnicy koła od 24" do 27".
√ Uruchamiany w czasie jazdy rowerem przez opuszczenie silnika na koło tylne.
√ Jest wyjątkowo cichy, co sprawia, że nie zakłóca obcowania z przyrodą.
√ Zmniejsza wysiłek podczas jazdy w terenie górzystym, dzięki czemu jazda staje się przyjemnością.
√ Nie wymaga stosowania kasku ochronnego.
√ Przepisy drogowe nie wymagają dla tych pojazdów motorowego prawa jazdy.
√ Gwarancja 12 miesięcy.
dane tech.:
√ silnik dwusuwowy, jednicylindrowy chłodzony powietrzem
√ pojemność 30 ccm
√ moc ok. 0,5 kW
√ masa 7 kg
√ rodzaj paliwa: mieszanka E95 + olej Castrol TTS, Mobil Extra 2T lub Miksol S
√ zużycie paliwa 1,2 - 1,4 litra/100km
√ pojemność zbiornika 1,2 litra
√ prędkość użytkowa do 25 km/godz
√ rozruch od tylnego koła roweru poprzez rolkę napędową
√ zapłon elektroniczny, bezstykowy
√ nowoczesny, ekonomiczny gaźnik
√ silnik posiada automatyczne sprzęgło umożliwiające zatrzymanie roweru poprzez "zmniejszenie gazu" i ruszenie z miejsca przez "dodanie gazu"
√ silnik może być opuszczany na koło tylne i odpalany w czasie jazdy, bez odrywania rąk od kierownicy (dodatkowy mechanizm opuszczający)