WITAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH!! MAM NA SPRZEDAŻ SILNIK DO ROMET 2 BIEGOWY.
JEST TO SILNIK ABSOLUTNIE WYJATKOWY. JEST PO KAPITALNYM REMONCIE ALE NIE PO TAKIM ZWYKŁYM
REMONCIE JAK PISZE WIEKSZOŚĆ SPRZEDAJACYCH.WYMIENILEM TO I TO I TYLE!!NAJWAZNIEJSZE JEST TO
JAKIE CZESCI ZOSTAY WYMIENIONE I JAK ZOSTAŁY WYMIENIONE I PRZEZ KOGO!! W MOIM PRYZPADKU
ZOSTAŁO WYMIENIONE: WAL KORBOWY NAJLEPSZY JAKI BYŁ DOSTEPNY NA RYNKU OCZYWISCIE Z
ŁOZYSKIEM IGIELKOWYM PODWOJNYM. CYLINDER OCZYWISCIE ORGINAŁ ZMD, LOZYSKA SKF C3
(WSZYSTKIE), SIMERINGI, TARCZE SPRZEGLA ,KOSZ SPRZEGLOWY ORGINAL ZMD, ZEBATKA ZMD ,TLOK I
PIERSCIENIE ZMD OCZYWISCIE WSZYSTKO MOMINAL, SWIECA APARAT ZMIANY BIEGOW, SWORZEN TLOKA
,KOŁO PRZEKŁADNI STAŁEJ ZMD, NAKRETKI, ZABEZPIECZENIA,KLINY OCZYWISCIE WSZYSKIE CZESCI BYLY
NOWIUTKIE. A TERAZ TROCHE O OSOBIE KTORA TO ROBILA I JAK TO ROBIŁA. PO PIERWSZE NIECHCE
NIKOGO OBRAZIC NA ALLEGRO KTORY SPRZEDAJE TAKI SILNIK. TWIERDZI ZE WYMIENIL TO I TAMTO I PISZE
ZE SILNIK ''IGŁA'' TO CO JA MAM POWIEDZIEC O MOIM SILNIKU?! MECHANIK KTORY TO ROBIŁ JEST TO
PASJONAT POLSKICH MOTOROWERÓW.JEST NAJWIEKSZYM PROFESJONALISTA JAKIEGO W ŻYCIU
SPODKAŁEM W TYM CO ROBI.REMONTUJE SILNIKI OD 30 LAT.POSIADA DO TEGO PROFESJONALNE
NARZEDZIA I CO NAJWAŻNIEJSZE WIEDZE!!DOPRACOWAŁ W TYM SILNIKU NAJMNIEJSZE
SZCZEGÓŁY!POPRAWIŁ ŻYWOTNOSC TEGO SILNIKA CO NAJMNIEJ DWU KROTNIE OD
FABRYCZNEGO.FABRYCZNE MIAŁY PEWNE WADY KTORE SA TUTAJ WYELIMINOWANE.NP:KOSZ
SPRZEGŁOWY BYŁ NA JAKIS SMIESZNYCH BOLCACH Z ZAWLECZKAMI I SPRZEGŁO DZWONIŁO I WYBIJAŁY
SIE TAM TE ELEMENTY A W MOIM PRZYPADKU NIE MA JAKIS BOLCOW Z ZAWLECZKAMI TYLKO SA
ZASTOSOWANE SPECJALNIE DOTOCZONE I NAGWINTOWANE SRUBKI I CAŁOSC JEST SKRECONA NA 3 ŚRUBKI
I TERAZ STANOWI TO JEDNOLITA CAŁOŚĆ BEZ ŻADNYCH LUZOW. TO JEST JEDNA Z KILKU MANKAMENTOW
KTÓRA JEST POPRAWIONA.NAJWAŻNIEJSZA SPRAWA JEST JAK ZOSTAŁ ZAMONTOWANY WAŁ KORBOWY.MOJ
MECHANIK JEST NAJWIEKSZYM WROGIEM MONTOWANIA WAŁU ZA POMOCA MŁOTKA.NAWET MAŁE
UDERZENIE MŁOTKIEM PRZY MONTAZU WAŁU POWODUJE JEGO USZKODZENIE I JEST NA ''DZIEN DOBRY'' PO
ZAMONTOWANIU KRZYWY.ON POSIADA DO TEGO SPECJALNY SCIAGACZ.MAŁO TEGO TO PO
ZAMONTOWANIU JESZCZE JEST ON USTAWIONY POD PRAWIDŁOWYM KATEM! CO PODEJRZEWAM NIKT TAK
NIE ROBI!NA PRZYKŁAD SWORZEN TŁOKOWY JEST ZAMONTOWANY (IDENTYCZNE WYMIARY) KTÓRY JEST
TRZY KROTNIE TWARDSZY I WYTRZYMAŁY OD ORGINALNEGO.NASTEPNA SPRAWA NIGDY NIE LEJE SIE
ZADNEGO OLEJU DO MIESZANKI JAKIEGOS SMIESZNEGO MIXOLU.MUSI BYC TYLKO LANY ORGINALNY OD
PIŁY MOTOROWEJ HUSQVARNA.SILNIK MA LEPSZA MIESZANKE,SPALANIE I NIE MA KOPCENIA I MA LEPSZE
SMAROWANIE I SAMO TO DAJE WIEKSZA ŻYWOTNOSC.TO JEST PROSTE PIŁA PRACUJE NA WIEKSZYCH
OBCIAZENIACH I OBROTACH I DAJE RADE NA TYM OLEJU A CO DOPIERO TAKI SILNIK.SPRUBOJMY WLAC
MIXOL DO PIŁY TO PO TYGODNIU LUB DWÓCH BEDZIE ZATARTA. NAJLEPSZYM PRZYKŁADEM JEST MOJ
MECHANIK KTORY MA ROZNE MOTOROWERY.JEDNYM Z NICH MA SIMSONA KTORY WYREMONTOWAŁ I
ZROBIŁ OD REMONTU 45TYS.KM NA TYM OLEJU BEZ OBSOLUTNIE ZADNEGO REMONTU WIEC NIKT MI NIE
POWIE ZE JEST TO BŁAD!!WRECZ PRZECIWNIE. OCZYWISCIE PO REMONCIE MOJEGO SILNIKA BYŁ
ODPALANY TYLKO NA TYM OLEJU.MAGNETO IDEALNIE PROSTE. SILNIK PO ODPALENIU NIE MA DOSŁOWNIE
ZADNYCH DRGAN.(POZA NATURALNA PRACA) SILNIK PO ROZEBRANIU NA CZEŚCI PIERWSZE ZOSTAŁ
IDEALNIE UMYTY.KARTERY BYŁY W IDEALNYM STANIE NIC NIE WYBITE. INACZEJ BY NIE
SKŁADAŁ.OCZYWISCIE KARTERY SA PARA O TYCH SAMYCH NUMERACH.WSZYSTKIE GWINTY BYŁY
POPRAWIONE I OCZYSZCZONE.KUPIŁEM NAJLEPSZE ŁOZYSKA JAKIE SA NA RYNKU.(SA DWIE FIRMY SKF I
FAG)ZA SAME ŁOZYSKA I SIMERINGI ZAPŁACIŁEM 79ZŁ.KAZDA ZEBATKA SKRZYNI ZOSTAŁA DOKŁADNIE
SPRAWDZONA I ZOSTAŁY ZAMONTOWANE TYLKO ZMD I CZEŚĆ Z NICH SA NOWE NIGDY NIE
ZAKŁADANE.KOŁO PRZEKŁADNI STAŁEJ TEŻ NOWE ZMD.ZAPŁON W IDEALNUM STANIE I WYREGULAWANY
TAK JAK I GAZNIK.TEN SILNIK NIE POSIADA ZADNYCH WAD.NIC NIE TRZEBA REGULOWAC.W SILNIKU NIE MA
JAKICHKOLWIEK PRZERÓBEK TYPU ''TUNING''WSZYSTKIE NAKRETKI TYPU WAŁ KOSZ SPRZEGŁOWY
WKRECONE NA SPECJALNY KLEJ KTÓRY POWODUJE ZE NIE MA PRAWA SIE COS ODKRECAC PODCZAS
EKSPLOATACJI.OCZYWISCIE MOZNA JE ODKRECIC PRZY POTRZEBIE.NIE JEST TO KLEJ NA STAŁE.TAK JAK
PISAŁEM SILNIK JEST DOPRACOWANY W NAJMNIEJSZYM SZCZEGÓLE I WADY NASZYCH INŻYNIERÓW Z
ROMETA SA WYELIMINOWANE!! SILNIK JEST LEPSZY OD FABRYCZNEGO CO NIE PODLEGA NAJMNIEJSZEJ
DYSKUSJI.SAM WAŁ JEST UTWARDZANY I Z ŁOŻYSKIEM IGIEŁKOWYM PRZY SWORZNIU TŁOKA I SAMO TO
DAJE DUŻO WIEKSZA ŻYWOTNOSC NIZ SMIESZNY WAŁ ZMD KTÓRY MIAŁ ZLE MOCOWANIE ŁOZYSKA
KORBOWODU I ZA PŁYTKO SIEDZIAŁ SWORZEN GŁOWNY W WALE CO POWODOWAŁ ZE ZAWSZE BYŁY Z TYM
PROBLEMY.SAM WAŁ SPROWADZAŁEM ZA 180ZŁ A NIE JAKIS Z ALLEGRO ZA 70 CZY 120ZŁ.STARAŁEM SIE
KUPOWAĆ COS NAJLEPSZEGO CO TYLKO MOGE DOSTAĆ!! NIE MA W MOJEJ AUKCJI NAJMNIEJSZEGO
OSZUSTWA ANI SCIEMY.GWARANTUJE ZE TEN SILNIK BEDZIE NAPRAWDE DŁUGO SŁUŻYŁ.PEWNIE JESZCZE
COS OMINOŁEM :) Z TYM SILNIKIEM.JEŻELI KTOS SIE
ZNA DOBRZE NA RZECZY TO ROZUMIE DLACZEGO JEST TAK WAŻNE CO I JAK JEST MONTOWANE!! JAKIES
PYTANIA PROSZE PISAC BO ODPOWIADAM NA KAŻDEGO E-MAILA. (SILNIK BYŁ JUŻ WCZESNIEJ CHWILE WYSTAWIONY ALE MIAŁEM PILNY WYJAZD WIEC MUSIAŁEM ZAKOŃCZYC AUKCJE).
JESZCZE JEDNO JEŻELI KTOŚ BEDZIE SOBIE ŻYCZYŁ GŁOWICE BEZ UCHWYTU TO MOGĘ ZMIENIĆ NA DRUGA.
MAM NOWIUTKA BEZ UCHWYTU.