DANE TECHNICZNE
|
SILNIK
|
Jednocylindrowy, dwusuwowy
|
BLOK SILNIKA
|
Magnezium
|
CYLINDER
|
Aluminiowy, sześciokanałowy z powlekaniem niklowo-silikonowym
|
TŁOK
|
2 pierścienie uszczelniające, 1,2 mm ze stali chromowanej
|
CHŁODZENIE
|
Powietrzem
|
ŚREDNICA CYLINDRA I SKOK TŁOKA
|
66x53
|
POJEMNOŚĆ
|
181.23cm³
|
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
|
11:1
|
WLOT
|
Zawór membranowy w środku komory silnika, 4 płatowy
|
GAŹNIK
|
Walbro WB 37 C
|
MAKSYMALNA MOC
|
7700 rpm (26KM)
|
ZAPŁON
|
Elektroniczny, regulowany
|
ROZRUCH
|
Ręczno-elektryczny bez ładowania
|
NAPĘD PASOWY
|
Pas wieloklinowy, poliwęglanowy
|
REDUCKJA PRZEŁOŻENIA
|
Wskaźnik przełożenia 1/2.6
|
MOCOWANIE SILNIKA
|
Czteropunktowe
|
PALIWO
|
Benzyna bezołowiowa + olej syntetyczny 2,5%
|
KIERUNEK OBROTU ŚMIGŁA
|
Przeciwnie do wskazówek zegara (od frontu)
|
FILTR POWIETRZA
|
Airbox
|
ŁADOWANIE AKUMULATORA
|
Moc wyjściowa 80W przy 5.000 Rpm
|
CZAPKA ŚWIECY
|
Przeciwzakłóceniowa
|
WYDECH
|
Z aluminiowym tłumikiem
|
WAGA SILNIKA
|
16,50 Kg (Rozruch ręczno-elektryczny)
|