F1-AME
(Silnik 45⁰, Rozruch Ręczno-elektryczny bez ładowania)
DANE TECHNICZNE
SILNIK
Jednocylindrowy, dwusuwowy
BLOK SILNIKA
Magnezium
CYLINDER
Aluminiowy, sześciokanałowy z powlekaniem niklowo-silikonowym
TŁOK
2 pierścienie uszczelniające, 1,2 mm ze stali chromowanej
CHŁODZENIE
Powietrzem
ŚREDNICA CYLINDRA I SKOK TŁOKA
66x53
POJEMNOŚĆ
181.23cm³
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11:1
WLOT
Zawór membranowy w środku komory silnika, 4 płatowy
GAŹNIK
Walbro WB 37 C
MAKSYMALNA MOC
7700 rpm (26KM)
ZAPŁON
Elektroniczny, regulowany
ROZRUCH
Ręczno-elektryczny bez ładowania
NAPĘD PASOWY
Pas wieloklinowy, poliwęglanowy
REDUCKJA PRZEŁOŻENIA
Wskaźnik przełożenia 1/2.6
MOCOWANIE SILNIKA
Czteropunktowe
PALIWO
Benzyna bezołowiowa + olej syntetyczny 2,5%
KIERUNEK OBROTU ŚMIGŁA
Przeciwnie do wskazówek zegara (od frontu)
FILTR POWIETRZA
Airbox
ŁADOWANIE AKUMULATORA
Moc wyjściowa 80W przy 5.000 Rpm
CZAPKA ŚWIECY
Przeciwzakłóceniowa
WYDECH
Z aluminiowym tłumikiem
WAGA SILNIKA
16,50 Kg (Rozruch ręczno-elektryczny)
Podana cena silnika zawiera podatek VAT