Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik morski MARINE DIESEL MD 250

22-06-2015, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 110 990 zł     
Użytkownik JPMARINE (0)
numer aukcji: 5433110222
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 38   
Koniec: 22-06-2015 16:06:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 430.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem Aukcji jest nowy silnik MARINE DIESEL MD 250


 

 

JP Marine jest dystrybutorem na Polskę wiodącego producenta morskich silników diesla MarineDiesel AB ze Szwecji. Wszystkie silniki MD bazują na bloku GM 6,5l V8, który jest następcą silnika 6.2l zbudowanego w 1982.

 

Jedną z zalet użycia tego silnika jako bazy jest fakt, iż posiada on takie same wymiary przyłączeniowe do napędu jak Volvo Penta, MerCruiser, OMC, czy Marinepower. Silnik MD posiada prawie te same wymiary i wagę jak silnik GM 7,4l V8 benzynowy. W 2003 MD otworzyła fabrykę silników w USA (Stillwater Oklahoma) z przeznaczeniem produkcji na tamtejszy rynek.


W 2004 roku MD podpisała umowę z Cummins MerCruiser Diesel Europe na zakup przekładni typu Z (sterdrive) jako OEM (Original Equipment Manufacturer) przejmując finalnie prawa autorskie.


W 2006 MD rozpoczęła pracę nad linią silników diesla 6,6l V8 by w 2009 rozpocząć produkcję seryjną linii VGT stając się tym samym pierwszym poza USA dostawcą silników (OEM) dla GM.


Lata rozwoju i doświadczenia doprowadziły do utworzenia wyjątkowego typoszeregu silników marynistycznych w szerokim zakresie mocy, lekkich, wytrzymałych o niespotykanym wskaźniku mocy do masy. Siedziba i główne zaplecze produkcyjno – rozwojowe firmy znajduje się w Angleholm w południowe zachodniej części Szwecji.

 

 

MD 250 to silnik o najniżej mocy w typoszeregu jednostek doładowanych. Dedykowany dla jednostek operujących w średnich przedziałach prędkości (planing craft).Silnik opiera się na 6,5 l platformie, tej samej co wolnossący poprzednicy z mechanicznym układem wtryskowym.W odróżnieniu od konkurencji doładowanie poprzez kompresor śrubowy (Lysholm) pozwala na uzyskanie stałego wysokiego momentu obrotowego w niskim i średnim przedziale prędkości obrotowej silnika przy zachowaniu niskich kosztów użytkowania i serwisu.

Więcej informacji na temat oferowanych silników przez JP MARINE na stronie www.jpmarine.pl