Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik hydrauliczny tłoczkowy MXP18 Hydro Leduc

03-02-2014, 0:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 750 zł     
Użytkownik spokraka
numer aukcji: 3854745050
Miejscowość Pilawa
Wyświetleń: 32   
Koniec: 03-02-2014 00:33:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MOJE AUKCJE | KOMENTARZE | DODAJ DO ULUBIONYCH | O MNIE

Hektos S. Pokraka
Wojska Polskiego 36
08-440 Pilawa

[zasłonięte]@hektos.eu

tel. 508 [zasłonięte] 678 - Andrzej
tel. 608 [zasłonięte] 330 - Paweł
tel. 509 [zasłonięte] 703 - Sławomir

tel. biuro 22 [zasłonięte] 5079
fax biuro 22 [zasłonięte] 5080
Wpłata na konto
- przesyłka 29,52 zł

Wysyłka za pobraniem
- przesyłka 36,90 zł
Towary na fakturę VAT
Oferowane towary są fabrycznie nowe i pochodzą bezpośrednio od producentów. Oprócz samego przedmiotu komplet zawiera fakturę, dowód gwarancji, instrukcję obsługi, oraz dokumentacje i certyfikaty wszędzie tam, gdzie mają zastosowanie.

Pomoc

Proponujemy elementy, które mają zastosowania specjalistyczne. Służymy pomocą w ich doborze do konkretnych układów.

Gwarancja

Towary podlegają rocznej lub dwuletniej gwarancji (w zależności od producenta).

Reklamacje i zwroty

W przypadku stwierdzenia wady prosimy o niezwłoczny kontakt. Kurier na nasz koszt odbierze reklamowany towar następnego dnia. Towar wadliwy podlega naprawie lub wymianie na wolny od wad.

Klienci nie prowadzący działaności gospodarczej mają prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od zakupu. W takim wypadku zostają obciążeni pełnymi kosztami dostawy i zwrotu towaru.
Jeśli towar nie spełni oczekiwań można go wymienić na inny rozmiar, model lub zwrócić.

Silnik hydrauliczny tłoczkowy MXP18 [zasłonięte]890 przeznaczony jest do zastosowań, gdzie intensywna praca nie jest długotrwała. Cechy: moc do 94 kW, objętość robocza 18 cm3, prędkość obrotowa ciagła do 8000 obr/min. Stosowany we wciągarkach, kompresorach, wozach asenizacyjnych, betoniarkach, przy rozładunku gazów i materiałów sypkich, w lekkich rozdrabniarkach i kosiarkach. Silnik hydrauliczny MXP18 może pracować zarówno w obiegu otwartym jak i zamkniętym.

Dane techniczne silnika hydraulicznego MXP18 [zasłonięte]890
Objętość robocza:                               18 [cm3] [cm3/obr]
Maksymalna prędkość obrotowa ciągła:**          8000 [min-1] [obr/min]
Maksymalna prędkość obrotowa przerywana:***     8800 [min-1] [obr/min]
Stała momentu obrotowego:                       0,28 [Nm/bar]
Maksymalny moment obrotowy ciągły:**            112 [Nm]
Moc maksymalna ciągła:*                         94 [kW]
Maksymalne ciśnienie ciągłe:**                  400 [bar] 40 [MPa]
Maksymalne ciśnienie szczytowe:****             450 [bar] 45 [MPa]
Maksymalne ciśnienie w linii spływu:            2,5 [bar] 0,25 [MPa]
Chłonność maksymalna ciągła:**                  144 [dm3/min] [l/min]
Maksymalny zakres lepkości cieczy:              5 - 1600 [cSt] [mm2/s]
Maksymalny zakres temperatur silnika:           -25 - +110 [oC]
Przyłącza A i B:                                G3/4"
Przecieki (spływ):                              G3/8"  
Wał z wielowypustem DIN ISO 14NF E 22.131:      8-32-36
Masa:                                           9,3 [kg]
* Wartości przybliżone.
** Wartości ciągłe - maksymalne wartości dla pracy ciągłej silnika.
*** Wartości przerywane - maksymalne wartości dla pracy silnika przez 5s w każdej minucie.
**** Wartości szczytowe - maksymalne wartości dla pracy silnika przez 0,5s w każdej minucie.


Technologia:
Cała gama silników hydraulicznych serii MXP bazuje na technologii skośnego wirnika która zapewnia:
  • szeroki zakres prędkości obrotowej silnika;
  • minimalne rozmiary;
  • wysokie osiągi;
  • wyjątkowo wysoką sprawność całkowitą;
  • niski poziom hałasu.

Zalety:
  • Jeden typ flanszy i wału (DIN - standard samochodów ciężarowych) dla całej gamy silników;
  • Uszczelnienie odporne na ciśnienie do 2,5 bar** (3 bar)**** w linii spływu;
  • Wtrysk oleju pod wysokim ciśnieniem na stopkę tłoczka redukuje tarcie, obciążenie cieplne i zużycie;
  • Stopki tłoczków sprzężone z gniazdami eliminują ryzyko separacji tarcza-tłoczek;
  • Nowatorska konstrukcja tarczy rozrządczej automatycznie dopasowanej do wirnika eliminuje ryzyko naprężeń promieniowych;
  • 7-tłoczkowa konstrukcja zapewnia równomierność prędkości obrotowej oraz stały moment obrotowy;
  • Bezpośredni napęd wirnika czyli brak zazębienia między wirnikiem a tarczą obniża poziom hałasu.
UWAGA! Do intensywnej pracy ciągłej pod dużym obciążeniem rekomendujemy silniki serii M, MA, MSI.