Silnik zaburtowy marki Honda 20 KM S
Silnik 4 suwowy, charakteryzujący sie nieprzeciętną kulturą pracy.
W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.
- Podana cena za silnik Honda BF20DK2 SHU (20KM, krótka kolumna, rumpel, ładowanie 6A). Cena za:
- - Honda BF20DK2 SHSU (20KM, krótka kolumna, rumpel, ładowanie 12A) - 13999 zł
- - Honda BF20DK2 SHGU (20KM, krótka kolumna, rumpel, ładowanie 12A) - 15499 zł
- - Honda BF20DK2 SRU (20KM, krótka kolumna, manetka, ładowanie 12A) - 14900 zł
- - Honda BF20DK2 SRTU (20KM, krótka kolumna, manetka, ładowanie 12A) - 18990 zł
- - Honda BF20DK2 LHU (20KM, długa kolumna, rumpel, ładowanie 6A) - 12990 zł
- - Honda BF20DK2 LHSU (20KM, długa kolumna, rumpel, ładowanie 12A) - 14300 zł
- - Honda BF20DK2 LHGU (20KM, długa kolumna, rumpel, ładowanie 12A) - 15750 zł
- - Honda BF20DK2 LRU (20KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 12A) - 15600 zł
- - Honda BF20DK2 LRTU (20KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 12A) - 19300 zł
-
|
|
BF 20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik 2-cylindrowy |
|
Pojemność 350 cm3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Typ silnika |
|
4 suwowy, OHC |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moc silnika |
|
20 KM / 5.000-6.000 obr. / min. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik z pompką przyspieszającą |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon cyfrowy |
|
PGM-IG |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Automatyczna dekompresja ułatwiającą |
|
Tak |
|
|
|
|
|
rozruch |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Automatyczne ssanie |
|
Wersje z rozrusznikiem elektrycznym |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ssanie manualne |
|
Wersje z rozrusznikiem ręcznym |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozruch |
|
Elektryczny i ręczny lub ręczny |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sterowanie |
|
Rumplem (H) lub manetką (R) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wersje z power tiltem |
|
Tak (T) |
|
|
|
|
|
Wersje z siłownikiem gazowym |
|
Tak (G) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podnoszenie z podporą na płytką wodę |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłumik szmerów ssania |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szybka blokada obrotu kolumny |
|
Wersje z rumplem |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Separator wody wlotu powietrza pokrywy |
|
Tak |
|
|
|
|
|
silnika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niski poziom wibracji silnika |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Układ monitorujący slow-stop |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alarm dźwiękowy |
|
Wersje z manetką |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogranicznik obrotów maksymalnych |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ładowanie akumulatora 12V/12A |
|
Wersje z rozrusznikiem elektrycznym |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ładowanie akumulatora 12V/6A |
|
Wersje z rozrusznikiem ręcznym |
|
|
|
|
|
|
|
|
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Powłoka antykorozyjna |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe |
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|
Śruby Power Trust do ciężkich jednostek |
|
W ofercie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysokość pawęży (mm) |
|
S-433, L-563 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L) |
|
S-od 46,5, L- od 49,5 |
|
|
|
|
|
|
|
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika |
|
Z rumplem – 81 dB(A) |
|
|
|
|
|
wg. norm (98/37/EC, ICOMIA 39-94) |
|
Z manetką – 78 dB(A)
|
WILD LAKE GROUP - RÓŻNICĘ CZYNI JAKOŚĆ