Silnik zaburtowy marki Honda 10 KM LHU
Niespotykana obniżka:
BF 10 DK2 LHU 9199 zł zamiast 10999 zł
Silnik 4 suwowy, charakteryzujący sie nieprzeciętną kulturą pracy.
W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.
-
Przedstawiamy rodzinę unikalnych silników przeznaczonych do napędu łodzi wędkarskich, pontonów i jachtów żaglowych. Gdziekolwiek będą pracowały z pewnością spełnią wszystkie Twoje oczekiwania.
Wszystkie modele posiadają niespotykany gdzie indziej, specjalny separator, zabezpieczający kolektor dolotowy powietrza przed bryzgami wody. Unikalny jest
również cyfrowy zapłon, wydajny 12- amperowy układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym.
Silniki te posiadają również wiele innych, ciekawych rozwiązań ułatwiających codzienną eksploatację min. rozbudowany system zabezpieczeń, oporownik rączki gazu i kolumny oraz składaną, wygodną rączkę transportową. Nareszcie Twoje marzenia mogą się spełnić.
-
-
Lider w lidze wysokich osiągów
To najszybszy na rynku 4-suwowy silnik dysponujący najlepszym przyspieszeniem
w całym zakresie obrotów oraz jeżeli tylko tego potrzebujesz najniższą prędkością trollingu.
Zarówno BF8 jak i BF10 bardzo efektywnie spalają każdą kroplę paliwa dzięki specjalnie zaprojektowanemu, cyfrowemu i wodoodpornemu układowi zapłonu
W ich budowie zastosowano wahadłowy amortyzator drgań oraz w celu obniżenia poziomu emitowanego hałasu wyposażono je w specjalne tłumiki szmerów ssania układu dolotowego powietrza.
Zwrotność zawsze pod ręką
Gdy Twój silnik pracuje, nie musisz się zastanawiać jakie czynności obsługowe musisz wykonać. Wystarczy, że wybierzesz miejsce i prędkość z jaką chcesz popłynąć a reszta będzie tylko kwestią intuicji. Obsługa tego silnika jest tak łatwa i przyjemna, że w ogóle nie zwrócisz uwagi na detale z tym związane. Właśnie taki cel wyznaczyliśmy sobie projektując te silniki.
Wyposażyliśmy je w dużą i wygodną dźwignię zmiany biegów zlokalizowaną z przodu silnika, łatwy w użyciu, pierścieniowy regulator oporu rączki gazu oraz niewymagającą użycia narzędzi regulację oporu obrotu kolumny. Wszystko abyś cieszył się każdą wolną chwilą na wodzie.
-
-
Zawsze masz pewność
Potrzebny Ci jest silnik niezawodny, taki który nie zepsuje się nagle gdy jesteś daleko od
brzegu. BF8 i BF10 wyposażone są w szereg rozwiązań zabezpieczających i alarmów m.in. czujnik temperatury, ciśnienia oleju i ogranicznik prędkości maksymalnej silnika. Dlatego z Hondą na pokładzie zawsze będziesz pływał pewnie, nieważne dokąd i w jakich warunkach chcesz dopłynąć.
-
Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
-
Specjalna 4 łopatowa śruba Power Thrust do ciężkich jednostek w opcji
-
Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
-
Rozrusznik elektryczny i ręczny oraz ładowanie akumulatora 12V/12A
-
Automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
-
Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
-
Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
-
Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
-
Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
-
Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające użycia narzędzi
-
System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
-
monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
-
Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
-
Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
-
oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
-
Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
-
Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
-
Wygodny uchwyt i rączka transportowa
Ciche, czyste i bardzo ekonomiczne
-
- Podana cena za silnik Honda BF10D4 SHU (10KM, długa kolumnę, rumpel, ładowanie 6A).
-
- Cena za krótką kolumnę 9999 zł
Honda BF10 LHU
Silnik 2-cylindrowy: |
Pojemność 222 cm3 |
Typ silnika: |
4 suwowy OHC |
Moc silnika: |
10 KM / 5.[zasłonięte]000-60 obr. / min. |
Gaźnik z pompką przyspieszającą: |
Tak |
Zapłon cyfrowy: |
PGM-IG |
Automatyczna dekompresja ułatwiająca rozruch: |
Tak |
Automatyczne ssanie: |
Nie |
Ssanie manualne: |
Tak |
Rozruch: |
Ręczny |
Sterowanie: |
Rumplem |
Wersja z power tiltem: |
Nie |
Wersja z siłownikiem gazowym: |
Nie |
Podnoszenie z podporą na płytką wodę: |
Tak |
Tłumik szmerów ssania: |
Tak |
Szybka blokada obrotu kolumny: |
Tak |
Separator wody wlotu powietrza pokrywy silnika: |
Tak |
Niski poziom wibracji silnika: |
Tak |
Układ monitorujący slow-stop: |
Tak |
Alarm dżwiękowy: |
Nie |
Ogranicznik obrotów maksymalnych: |
Tak |
Ładowanie akumulatora: |
6A |
Antyrozbrygowa płyta kolumny silnika: |
Tak |
Powłoka antykorozyjna: |
Tak |
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe: |
Tak |
Wysokość pawęży: |
563mm |
Ciężar: |
44,5
44,5 44,5 kg |
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika wg norm (98/37/EC, ICOMIA 39-94) |
80 dB(A) |
WILD LAKE GROUP - RÓŻNICĘ CZYNI JAKOŚĆ