Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik Honda 10 KM długa stopa, promocja!

31-10-2014, 15:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9 199 zł     
Użytkownik pontonik-pl
numer aukcji: 4710138664
Miejscowość Szczecin
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 31   
Koniec: 31-10-2014 15:42:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Honda
Typ: Spalinowe
Waga [kg]: 42.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@pontonik.pl
tel. 91-88-19-458
kom. 78-33-66-777

Adres:
Niklowa 12a,c
70-747 Szczecin
Dla Państwa wygody udostępniamy różne możliwości płatności min. płatność błyskawiczna poprzez Allegro, przelewy (dane rachunków w zakładce “Dostawa i płatność”) oraz umożliwiamy dokonanie zakupu poprzez atrakcyjny system ratalny. Jesteśmy profesjonalnym sklepem i serwisem motorowodnym, dlatego umożliwiamy również płatności w siedzibie firmy.
Koszty wysyłki podane są w zakładce “Dostawa i płatność”, znajdującej się nad aukcją.
Silnik zaburtowy marki Honda 10 KM LHU
Niespotykana obniżka:
BF 10 DK2 LHU 9199 zł zamiast 10999 zł
Silnik 4 suwowy, charakteryzujący sie nieprzeciętną kulturą pracy.
W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.

Przedstawiamy rodzinę unikalnych silników przeznaczonych do napędu łodzi wędkarskich, pontonów i jachtów żaglowych. Gdziekolwiek będą pracowały z pewnością spełnią wszystkie Twoje oczekiwania.
Wszystkie modele posiadają niespotykany gdzie indziej, specjalny separator, zabezpieczający kolektor dolotowy powietrza przed bryzgami wody. Unikalny jest
również cyfrowy zapłon, wydajny 12- amperowy układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym.
Silniki te posiadają również wiele innych, ciekawych rozwiązań ułatwiających codzienną eksploatację min. rozbudowany system zabezpieczeń, oporownik rączki gazu i kolumny oraz składaną, wygodną rączkę transportową. Nareszcie Twoje marzenia mogą się spełnić.

Lider w lidze wysokich osiągów

To najszybszy na rynku 4-suwowy silnik dysponujący najlepszym przyspieszeniem
w całym zakresie obrotów oraz jeżeli tylko tego potrzebujesz najniższą prędkością trollingu.
Zarówno BF8 jak i BF10 bardzo efektywnie spalają każdą kroplę paliwa dzięki specjalnie zaprojektowanemu, cyfrowemu i wodoodpornemu układowi zapłonu
W ich budowie zastosowano wahadłowy amortyzator drgań oraz w celu obniżenia poziomu emitowanego hałasu wyposażono je w specjalne tłumiki szmerów ssania układu dolotowego powietrza.

Zwrotność zawsze pod ręką

Gdy Twój silnik pracuje, nie musisz się zastanawiać jakie czynności obsługowe musisz wykonać. Wystarczy, że wybierzesz miejsce i prędkość z jaką chcesz popłynąć a reszta będzie tylko kwestią intuicji. Obsługa tego silnika jest tak łatwa i przyjemna, że w ogóle nie zwrócisz uwagi na detale z tym związane. Właśnie taki cel wyznaczyliśmy sobie projektując te silniki.
Wyposażyliśmy je w dużą i wygodną dźwignię zmiany biegów zlokalizowaną z przodu silnika, łatwy w użyciu, pierścieniowy regulator oporu rączki gazu oraz niewymagającą użycia narzędzi regulację oporu obrotu kolumny. Wszystko abyś cieszył się każdą wolną chwilą na wodzie.

Zawsze masz pewność

Potrzebny Ci jest silnik niezawodny, taki który nie zepsuje się nagle gdy jesteś daleko od
brzegu. BF8 i BF10 wyposażone są w szereg rozwiązań zabezpieczających i alarmów m.in. czujnik temperatury, ciśnienia oleju i ogranicznik prędkości maksymalnej silnika. Dlatego z Hondą na pokładzie zawsze będziesz pływał pewnie, nieważne dokąd i w jakich warunkach chcesz dopłynąć.

  • Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
  • Specjalna 4 łopatowa śruba Power Thrust do ciężkich jednostek w opcji
  • Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
  • Rozrusznik elektryczny i ręczny oraz ładowanie akumulatora 12V/12A
  • Automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
  • Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
  • Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
  • Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
  • Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
  • Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające użycia narzędzi
  • System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
  • monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
  • Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
  • Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
  • oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
  • Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
  • Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
  • Wygodny uchwyt i rączka transportowa


Ciche, czyste i bardzo ekonomiczne

Podana cena za silnik Honda BF10D4 SHU (10KM, długa kolumnę, rumpel, ładowanie 6A).
Cena za krótką kolumnę 9999 zł

Honda BF10 LHU

Silnik 2-cylindrowy: Pojemność 222 cm3
Typ silnika: 4 suwowy OHC
Moc silnika: 10 KM / 5.[zasłonięte]000-60 obr. / min.
Gaźnik z pompką przyspieszającą: Tak
Zapłon cyfrowy: PGM-IG
Automatyczna dekompresja ułatwiająca rozruch: Tak
Automatyczne ssanie: Nie
Ssanie manualne: Tak
Rozruch: Ręczny
Sterowanie: Rumplem
Wersja z power tiltem: Nie
Wersja z siłownikiem gazowym: Nie
Podnoszenie z podporą na płytką wodę: Tak
Tłumik szmerów ssania: Tak
Szybka blokada obrotu kolumny: Tak
Separator wody wlotu powietrza
pokrywy silnika:
Tak
Niski poziom wibracji silnika: Tak
Układ monitorujący slow-stop: Tak
Alarm dżwiękowy: Nie
Ogranicznik obrotów maksymalnych: Tak
Ładowanie akumulatora: 6A
Antyrozbrygowa płyta kolumny silnika: Tak
Powłoka antykorozyjna: Tak
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe: Tak
Wysokość pawęży: 563mm
Ciężar:
44,5
44,5
44,5 kg
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika
wg norm (98/37/EC, ICOMIA 39-94)
80 dB(A)

WILD LAKE GROUP - RÓŻNICĘ CZYNI JAKOŚĆ