Silnik elektryczny do małej łódki, pontonu, kajaku.
Mała waga, bardzo mały pobór prądu, zalecany akumulator od 18Ah
Silniki HASWING zaprojektowane na wymagający rynek Japonii. Najlepsza jakość użytych materiałów i estetyka wykończenia.
Odporne na wodę słoną
Silniki HASWING można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
2 biegi do przodu i 2 do tyłu
Wygodna w transporcie rączka składana do dołu.
Wskaźnik naładowania baterii !Silnik posiada 3 diodowy wskaźnik naładowania akumulatora . Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V)
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu ktorej akumulator traci swoje właściwości ( pojemność, żywotność ).
Rączka z regulowanym kątem nachylenia !
Przesuwając w dół głowicę o 90 stopni, możemy złożyć do wygodnej pozycji transportowej.
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego.
Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje (lekkie). Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne .Duży moment obrotowy silnika – śruba z 2 łopatkami.
Maksymalna waga łodzi z załogą to 300 kg.
Zalecany do łodzi o szerokości do 90cm. (Najlepsze Osiągi)Uciąg 20Lbs
Regulacja biegów 2 do przodu i 2 do tyłu
Długość przewodu zasilającego około 1,7mb
Długość kolumny 22 cali – 55 cm.
Wysokość silnika transportowa 79cm
Średnica śruby 150mm
Waga silnika 2,3 kg.
Zasilanie 12V
Pobór prądu max 12A
Moc 204W
Kolor: CZARNY
Prędkość Maksymalna: Uwaga! są producenci i sprzedawcy silników na naszym rynku którzy podają prędkości maksymalne o dużych wartościach, w rzeczywistości prędkości te są znacznie przesadzone, z naszych testów wynika że HasWing jest najszybszym silnikiem w danej klasie uciągowej, zachowując te same parametry testów: łódź, akumulator, napięcie, dzień bezwietrzny, zbiornik wodny bez uciągu!
Gwarancja 2 lata
Prowadzimy Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny !
Polecamy do silnika zakup bezpiecznika 20A , który zabezpieczy silnik przy wkręceniu się żyłki na wałek lub śruby w chwasty.
Uwaga wskaźniki rozładowania akumulatora, montowane standardowo w silnikach, skalowane są do akumulatorów ACID, na innych typach akumulatorów mogą fałszować dane, najlepszym zabezpieczeniem akumulatora jest montaż wskaźnika zewnętrznego lub voltomierza bezpośrednio przy akumulatorze. Najnowsze akumulatory do ostatniej chwili trzymają napięcie na wysokim poziomie, co wpływa na błędne wyświetlanie wskaźników montowanych w standardzie.