Silniki HASWING zaprojektowane na wymagający rynek Japonii. Najlepsza jakość użytych materiałów i estetyka wykończenia
Gwarancja standardowa 4Lata!
można przedłużyć gwarancję odpłatnie do 6-ciu lub 8-miu lat.
Przy przedłużeniu gwarancja obejmuje również przełącznik biegów!
HASWING Osapian 40 lbs
Silniki niezawodne w każdych warunkach !
Odporne na wodę słoną
Silniki HASWING można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
5 biegów do przodu i 3 do tyłu
Wygodna teleskopowa rączka z przełącznikiem biegów 5/3. Przełącznik biegów pokryty srebrem gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat .
Wskaźnik naładowania baterii !
Silnik posiada 5 diodowy wskaźnik naładowania akumulatora . Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V)
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości ( pojemność, żywotność ).
Rączka z regulowanym kątem nachylenia !
Jest możliwość regulacji o 20 stopni w górę od pozycji poziomej i regulacji do 90 stopni w dół , w sumie 110 stopni. Przesuwając w dół głowicę o 90 stopni, możemy złożyć do wygodnej pozycji transportowej.
Uchwyt teleskopowy !
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 35 cm..
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego.
Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne .
Maksymalna waga łodzi z załogą to 950 kg.
Zalecany do łodzi o szerokości do 140cm. (Najlepsze Osiągi)
Uciąg 40Lbs
Rególacja biegów 5 do przodu i 3 do tyłu
Długość przewodu zasilającego około 1,7mb
Waga silnika 7,1kg.
Długość kolumny 32 cale 81cm
Wysokość silnika transportowa 110cm
Średnica śruby 226mm
Zasilanie 12V
Pobór prądu max 37A
Kolor: CZARNY
Prędkość Maksymalna: Uwaga! są producenci i sprzedawcy silników na naszym rynku którzy podają prędkości maksymalne o dużych wartościach, w rzeczywistości prędkości te są znacznie przesadzone, z naszych testów wynika że HasWing jest najszybszym silnikiem w danej klasie uciągowej, zachowując te same parametry testów: łódź, akumulator, napięcie, dzień bezwietrzny, zbiornik wodny bez uciągu!
Uwaga wskaźniki rozładowania akumulatora, montowane standardowo w silnikach, skalowane są do akumulatorów ACID, na innych typach akumulatorów mogą fałszować dane, najlepszym zabezpieczeniem akumulatora jest montaż wskaźnika zewnętrznego lub voltomierza bezpośrednio przy akumulatorze. Najnowsze akumulatory do ostatniej chwili trzymają napięcie na wysokim poziomie, co wpływa na błędne wyświetlanie wskaźników montowanych w standardzie.