Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik elektryczny do łodzi 40 lbs F40 zaburtowy

11-01-2015, 22:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 599.99 zł     
Użytkownik www_tgjsystem_pl
numer aukcji: 4878563334
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 70   
Koniec: 11-01-2015 22:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 16.00 [kg]
Marka: Inna marka
Typ: Elektryczne
Śruba napędowa: 2-łopatkowa
Moc [kW]: 0.41 [kW]
Siła ciągu [lbs]: 40.00 [lbs]
Waga [kg]: 11.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@gmail.com
+48 [zasłonięte]-655-341
Adres:
Głuchowo, ul. Kościańska 10
64-020 Czempiń
- wpłata na konto
- odbiór osobisty
- płatność przy odbiorze

Koszt przesyłki znajdzie się na paragonie lub fakturze, którą Państwo otrzymacie wraz z przesyłką.
Koszt przesyłki kurierskiej przy wpłacie na konto:
19,00 zł

Koszt przesyłki kurierskiej przy paczce pobraniowej:
26,00 zł
Raz w tygodniu dowozimy towar na teren Poznania, Lubonia, Komornik, Stęszewa, Mosiny, Kościana, Śremu i okolic własnym transportem za opłatą 10zł niezależnie od wielkości zamówienia.
Po dokonaniu zakupu prosimy, o przesłanie emaila z informacją o sposobie płatności i danymi do faktury, jeżeli życzą sobie Państwo, abyśmy wystawili dla zamówienia fakturę VAT.
Silnik elektryczny do łodzi TGJ 40LBS

 

Nasz firma TGJ SYSTEM jest profesjonalnym importerem silników do łodzi.


 

Współpracujemy z firmami specjalizującymi się w produkcji elektrycznych przyczepnych silników typu Trolling i opracowaliśmy markę charakteryzującą się wysokimi parametrami jakościowymi.

 

Zapewniamy o jakości naszych silników i stabilność dostaw.

Importujemy serie wysokiej jakości wytrzymałych silników typu Trolling.

 

Silniki te umożliwiają swobodne i ciche prowadzenie łodzi na wodzie. Naszym zdaniem nasze produkty stanowią idealny wybór. Współpracujemy z wieloma dilerami w Polsce, a także na kluczowe rynki europejskie.

 

U producenta w Chinach wdrożona została technologia US AMP CONNECT. Technika ta, stosowana w przemyśle precyzyjnym, takim jak lotnictwo, umożliwia lepsze połączenie między przewodem i przełącznikiem niż w przypadku spawania.

 

Wytrzymałe klamry stosowane zamiast terminali oczkowych stabilizują pracę silnika.

 

Hydrodynamicznie zaprojektowana śruba napędowa z płatami o wysokich parametrach geometrycznych nie dopuszcza do okręcania się wodorostów.

Wirnik w głowicy silnika, wykonany wyłącznie z miedzi zamiast stopu miedzi i aluminium, zapewnia długą eksploatację.

 

 

Charakterystyka silników marki TGJ:

 

- Niski poziom hałasu;

 

- Niskie zużycie prądu, umożliwiające dłuższą pracę akumulatora po jednym naładowaniu;

 

- System oszczędzania pojemności akumulatora: przy pływaniu z niską prędkością zużywane są mniejsze ilości energii, co oznacza dłuższą pracę akumulatora;

 

- Nylonowa klamra mocująca wzmocniona włóknem szklanym Dupont jest znacznie lżejsza niż tradycyjne części stalowe;

 

- Długi czas nieprzerwanej pracy: w teście uzyskano wynik 500 godzin;

 

- Możliwość użytkowania na słonych wodach: powłoka jest odporna na działanie kwasu, co uodparnia silnik na korozję. Tym niemniej po użyciu silnika na słonej wodzie należy przeprowadzić specjalną konserwację.

 

- Łatwość obsługi: 5 prędkości do przodu i 3 prędkości do tyłu.

 

Miseczkowa krawędź spływu lepiej pobiera i utrzymuje wodę, co znacznie poprawia działanie i efektywność.

 

Precyzyjnie wyważone płaty redukują poziom wibracji.

 

Śruba napędowa z płatami o wysokich parametrach geometrycznych nie dopuszcza do okręcania się wodorostów.

 

Optymalna grubość każdego płata: płaty są wystarczająco cienkie, aby maksymalnie zwiększyć wydajność, i wystarczająco grube, by zapewnić długookresowe użytkowanie.

 

10 ledowych diod miernika naładowania i sygnał ostrzegawczy

 

Elastyczny i wytrzymały stalowy wał bez szwów

 

5 prędkości do przodu i 3 prędkości do tyłu z 6-calowym teleskopowym uchwytem i kontrolą rumpla.

 

 

 

Nylonowa klamra mocująca wzmocniona włóknem szklanym Dupont jest znacznie lżejsza niż tradycyjne części stalowe i posiada mechanizm szybkiego zwolnienia.

 

Dlaczego wybrać silniki marki TGJ SYSTEM?

 

1. TGJ SYSTEM to profesjonalny importer od 2009 r. Dziesiątki tysięcy klientów mogą zaświadczyć o jakości naszych towarów.

 

2. Wszystkie części zamienne mogą być stosowane w silnikach Minn-Kota.

 

3. Wirnik wykonany wyłącznie z miedzi zamiast stopu miedzi i aluminium zapewnia długą eksploatację i cichą pracę silnika.

 

4. Specjalne szczotki węglowe wydłużają okres eksploatacji silników wytwarzanych przez innych producentów do ponad 500 godzin.

 

5. Udzielamy dwuletniej gwarancji na nasze silniki.

Dane techniczne silników:
- siła ciągu 40lbs
- napięcie 12V
- moc 408W
- uchwyt rumpel teleskopowy
- system silnika składany
- nadaję się do wody słonej
- silniki bez potrzeby dodatkowej opłaty posiadają w standardzie zabezpieczenie przed przeciążeniem w postaci dodatkowego bezpiecznika
- maksymalna długość łodzi 4,86m
- maksymalna ilość osób na łodzi 2-3.

 

 

Silniki typu Trolling wprowadzają nowy wymiar wędkowania. Doskonała kontrola łodzi, dostęp do trudnych łowisk i ciche zbliżanie się do miejsca połowu zapewnią więcej radości i lepszą zdobycz wędkarzom skłonnym do eksperymentowania. Wypróbuj wszystkie silniki, zwracając uwagę na szczegóły – jeziora już czekają.

 

 


Koszt przesyłki pokrywa Klient.

Cena brutto za 1szt.

Na wszelkie pytania odpowiadamy pod nr telefonem:

0509-[zasłonięte]-341 lub pisemnie poprzez e-mail: [zasłonięte]@gmail.com

Służymy pomocą techniczną.

 

Raz w tygodniu dowozimy towar na teren:

 

Poznania, Lubonia, Komornik, Stęszewa, Mosiny,

 

Kościana, Śremu i okolic własnym transportem za opłatą 10zł

 

niezależnie od wielkości zamówienia.

Realizujemy zamówienia

detaliczne oraz hurtowe.