Silnik dziobowy zdalnie sterowany pilotem, mocny o uciągu 55Lbs 12V
KOLOR CZARNY!!
Ten model montuje się z przodu łodzi .
Zapewnia idealną zwrotność na miejscu połowów.
Kompaktowy bezprzewodowy pilot, można zamontować na nadgarstku lub wędce,
dzięki czemu mamy wolne ręce.
Wskaźnik LED informuje o naładowaniu baterii.
Jako opcja, dostępna jest również baza - przewodowe sterowanie stopą.
Wysoka jakość materiałów i estetyka wykończenia .
Najnowsze rozwiązania techniczne zastosowane w silnikach elektrycznych:
-Bezstopniowa regulacja prędkości – maximizer .
-Strerowanie pilotem bezprzewodowym .
-Wskaźnik naładowania baterii .
-Wysoki moment obrotowy -śruba 3 łopaty.
W zestawie pilot zdalnego sterowania wraz z baterią!
Zalety śruby trzy łopatkowej :
- równa praca - lepsze wyważenie
- większa moc
- wyższa prędkość
- mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności
HASWING CAYMAN B 55 lbs 12V |
|
|
|
Śruba 3 łopatki |
|
|
|
|
Maksymalna waga łodzi z załogą to 1800 kg.
Zalecany do łodzi o szerokości do 155cm. (Najlepsze Osiągi), dobre do 180cm Uciąg 55Lbs Regulacja biegów Płynna do przodu i do tyłu ( Maximizer-Oczczędność Prądu) Długość Przewodu zasilającego około 1,7mb
Waga silnika 18kg. Kolor CZARNY Długość kolumny 118 cm. Wysokość transportowa max. 140cm / 146cm Średnica śruby 236mm Zasilanie 12V Pobór prądu max 47A Prędkość Maksymalna: Uwaga! są producenci i sprzedawcy silników na naszym rynku którzy podają prędkości maksymalne o dużych wartościach, w rzeczywistości prędkości te są znacznie przesadzone, z naszych testów wynika że HasWing jest najszybszym silnikiem w danej klasie uciągowej, zachowując te same parametry testów: łódź, akumulator, napięcie, dzień bezwietrzny, zbiornik wodny bez uciągu!
|
Gwarancja 2 lata !
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny !
Uwaga wskaźniki rozładowania akumulatora, montowane standardowo w silnikach, skalowane są do akumulatorów ACID, na innych typach akumulatorów mogą fałszować dane, najlepszym zabezpieczeniem akumulatora jest montaż wskaźnika zewnętrznego lub voltomierza bezpośrednio przy akumulatorze. Najnowsze akumulatory do ostatniej chwili trzymają napięcie na wysokim poziomie, co wpływa na błędne wyświetlanie wskaźników montowanych w standardzie.