Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik elektryczny 800W do roweru 9c800rc tylni

07-02-2014, 22:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 710 zł     
Użytkownik qepasa
numer aukcji: 3927849635
Miejscowość gdańsk
Licytowało: 10    Wyświetleń: 713   
Koniec: 07-02-2014 22:18:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 5.90 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

9c800rc Nine Continent

[zasłonięte]@gmail.com
506[zasłonięte]282 (orange)
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961


Silnik 9c800rc tylni Nine Continent

Silnik 9c800rc - trzecia wersja serii silników o średnicy 244mm. Zmienione zostało wyprowadzenie kabla, wychodzi on z boku ośki dzięki czemu ośka nie jest drążona. Silnik waży o 400 gram więcej niż poprzednik. To najnowszy silnik Nine Continent. Jest to wersja o najszybszym uzwojeniu 10x6 idealnie nadaje się na projekt roweru gdzie prędkość ma przekroczyć 55km/h.

Ośka pasuje do standardowego mocowania tylniego 135x10, nakrętka ośki ma gwint M14.
Silnik jest cichy, można wyczuć wibracje pracujących magnesów przy wolnej jeździe ale nie ma dźwięków; przy prędkościach 35+ km/h szum powietrza i opon są o wiele większe i nie słychać silnika.
Silnik podłączony do baterii 36V LiFePO4 wraz z kontrolerem 12 mosfet IRFB4110 na kołach 28", rozpędza rower do prędkości 42km/h. Przy 48V powinno to być powyżej 50km/h
Z prawej strony silnika nakręcamy wolnobieg. Może być sześcio lub siedmiorzędowy.


Silnik posiada możliwość mocowania hamulca tarczowego. Z lewej strony widać 6 otworów na śruby do których mocuje się tarczę od hamulca. Czyli można wstawić jakikolwiek popularny hamulec: Tektro, Promax, Accent, Shimano, Hayes czy Avid z tarczą o odpowiedniej wielkości.


Silnik posiada 36 otworów na szprychy. Szprychy powinny mieć długość około 158-162mm dla obręczy 26" o ERD 535. Przy zaplataniu tylniego koła szprycha od strony łańcucha powinna być minimalnie krótsza. Zależy to w dużej mierze od ramy roweru, ale większość ram posiada przesunięcie i stosowanie delikatnie krótszych szprych jest wskazane. Generalnie przy budowaniu koła z silnikiem używa się szprych o grubości 2,3mm. Można użyć szprych o grubości 2mm, np firmy dartmoor, DT Swiss, CN Spokes. Można też dla takich chudszych szprych użyć specjalnych podkładek do szprych. Użycie szprych o grubości 2,5mm troszkę utrudnia budowę koła, dodatkowo szprychy takie są na tyle grube, że w niektórych silnikach zaginają się na główce szprychy przez co występują tam dodatkowe naprężenia.
Wszystkie silniki które sprzedaję posiadają posiadają czujniki halotronowe i należy silniki podłączać do sterowników z obsługą silników z halotronami.
Kable wychodzące odpowiadające za czujniki są standardowe:
+ - 5VDC czerwony i czarny
I II III faza żółty, zielony i niebieski.
Silniki ustawione mają czujniki halotronowe w komutacji 120 stopni.

Silnik nie posiada przekładni, waży 5,9kg. Przez co wagowo nie może się równać z silnikami przekładniowymi które ważą 3-4 kg. Dzięki ustawieniu dużej ilości magnesów na sporej średnicy efektywność tego silnika może się równać efektywności silników przekładniowych. Przy większych prędkościach 20+ km/h różnice są znikome. Jednak dzięki braku przekładni silnik można dość mocno obciążać bez martwienia się o zniszczenie części mechanicznych w środku silnika.
Przy przeciążaniu silnika wysokimi V (72V+) i A (40A+) należy sprawdzać temperaturę silnika (ewentualnie wprowadzić zmiany w budowie silnika aby lepiej odprowadzać ciepło). Temperatura 60 stopni na zewnętrznej pokrywie silnika równa się o wiele większej temperaturze w środku.


Na innych aukcjach sprzedaję baterie, silniki, sterowniki, manetki. Są to bardzo interesujące produkty więc zachęcam do oglądania mojego profilu.
Poniżej porównanie wielkości silników:
Po lewej 9c800rc, po środku silnik MAC 4,4kg, po prawej silnik przekładniowy 3kg.

Należy zachować najwyższą ostroność przy jeździe. Stosować zabezpieczenia chroniące ciało. Nie narażać innych na niebezpieczeństwo! Silnik stosować poza drogą ruchu publicznego czyli "offroad".

W ciągu 14 dni można odstąpić od transakcji i zwrócić nieużywany towar.

Całość jest nowa, nieużywana. Na komplet jest rok gwarancji. Wystawiam Fakturę VAT.


Maciej Czyż Sieci Abrahama
Ul. Sośnickiego 4, 80-307 Gdańsk
NIP 584[zasłonięte]1294
Mbank 80 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 459675


lista innych silników, baterii
[zasłonięte]@gmail.com
506[zasłonięte]282 (orange)
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961

przedmioty wystawione na allegro