[zasłonięte]@gmail.com
724[zasłonięte]339 (plus) w dni robocze po godz. 16:30
506[zasłonięte]282 (orange) w dni robocze po godz. 16:30
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961
Silnik 9c250f przedni Nine Continent
Silnik 9c250f to jeden z najmniejszych silników do rowerów. Jeżeli planujemy wysokie napięcia ponad 60V lub ciężkie rowery to zdecydowanie doradziłbym większe silniki, ten natomiast idealnie nadaje się do lekkiej pracy w przedziale 24-48V i do 15-20A.
Jest to małej wagi silnik, waży 2.9 kg.
Dzięki niemu można zbudować naprawdę lekki rower elektryczny, który bez problemu wniesiemy na piętro.
Dostępne są dwie wersje silników 9c250: przedni czarny i tylni srebrny.
Na tej aukcji sprzedaję przedni czarny.
Silnik ma w środku sprzęgło, w momencie gdy przestaniemy wciskać manetkę gazu i rozpocznie się swobodne toczenie w silniku zadziała sprzęgło i silnik nie stawia absolutnie żadnych oporów toczenia.
Silnik posiada możliwość mocowania hamulca tarczowego. Z lewej strony widać 6 otworów na śruby do których mocuje się tarczę od hamulca. Czyli można wstawić jakikolwiek popularny hamulec: Tektro, Promax, Accent, Shimano, Hayes czy Avid z tarczą o odpowiedniej wielkości.
Ośka pasuje do standardowego widelca przedniego, nakrętka ośki ma gwint M12.
Najlepiej silnik ten podłączać pod 24-48V do 15-20A.
Silnik na kole 26" podłączony z baterią LiFePO4 36V kręci się do 34km/h. Jest bardzo cichy.
Silnik posiada 36 otworów na szprychy. Szprychy powinny mieć długość około 211-213mm dla obręczy 26" o ERD 535.
Do silników tych mam także ramiona zabezpieczające torque-arm. Ramiona te pasują do silników z mniejszą ośką M12. Na życzenie mogę wystawić je na osobnej aukcji. Takie ramię kosztuje 56 pln, nie jest ono konieczne, jeśli stosujemy stalowy widelec, jeśli mamy aluminiowy widelec takie ramię jest niezbędne.
Przekładnia znacząco zmniejsza wagę silnika. Zbudowana jest z 3 zębatek na sprzęgle połączonym z wirującym statorem. Redukuje ona obroty silnika 5:1. Dzięki temu osiąga on dużą moc i prędkość przy mniejszym zużyciu prądu niż silniki bez przekładni. Ma to znaczenie zwłaszcza przy niższych prędkościach poniżej 20km/h, jednak przy większych prędkościach powyżej 20km/h i tych bliskich prędkości maksymalnej silniki zrównują się co do zużycia prądu.
Wszystkie silniki które sprzedaję posiadają posiadają czujniki halotronowe i należy silniki podłączać do sterowników z obsługą silników z halotronami. Na niektórych zdjęciach w moich aukcjach i stronach może tego nie widać dokładnie.
Czujniki są standardowe:
+ - 5VDC czerwony i czarny
I II III faza żółty, zielony i niebieski.
Silniki są 120 stopniowe. Jeśli posiadamy kontroler pod 60 stopni silnik, to wydaje mi się że należy zamienić I i II fazę na kablach fazowych i halotronach(skrzyżować) aby obsłużyć ten silnik. Nie jestem jednak tego pewien gdyż nigdy nie miałem do czynienia z 60 stopniowymi silnikami i kontrolerami.
Na innych aukcjach sprzedaję baterie, silniki, sterowniki, manetki. Są to bardzo interesujące produkty więc zachęcam do oglądania mojego profilu.
Ten silnik 9c250f nie narusza prawa uni europejskiej. Jest zgodny z normą że silnik musi być poniżej 280W.
Należy zachować najwyższą ostroność przy jeździe. Stosować zabezpieczenia chroniące ciało. Nie narażać innych na niebezpieczeństwo!
W ciągu 14 dni można odstąpić od transakcji i zwrócić nieużywany towar.
Całość jest nowa, nieużywana. Na komplet jest rok gwarancji. Wystawiam Fakturę VAT.
Maciej Czyż Sieci Abrahama
Ul. Sośnickiego 4, 80-307 Gdańsk
NIP 584[zasłonięte]1294
Mbank 46 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 547276
lista innych silników, baterii
[zasłonięte]@gmail.com
724[zasłonięte]339 (plus) w dni robocze po godz. 16:30
506[zasłonięte]282 (orange) w dni robocze po godz. 16:30
skype neobikes
gg[zasłonięte]32961
przedmioty wystawione na allegro