Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik do Trajek R 320 - 45KM

02-05-2015, 17:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 15 600 zł     
Użytkownik Sky-Trekking
numer aukcji: 5279285903
Miejscowość Nakło nad Notecią
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 149   
Koniec: 02-05-2015 17:31:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 40.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

k k k k k k k

Z chęcią odpowiemy na Państwa

wszystkie pytania.

Firma Szkoleniowo - Handlowa "SKY" Piotr Cwudziński

pl. Zamkowy 4

89-100 Nakło n. Notecią

REGON: 090[zasłonięte]847

NIP: 558[zasłonięte]000-79

Wysyłamy Firmą kurierską DPD

Płatność na konto
251[zasłonięte]200400[zasłonięte]20274[zasłonięte]757
Lub systemem płatności PAYU

Sprawdź niskie raty dla siebie.


1.

Silnik do Trajek R 320 - 45KM

Opis przedmiotu

Po dwóch latach intesywnych prac porojektowych, zbudowaniu kilku prototypów, które poddano intesywnym testom na ziemi i w locie, zespół H&E Paramotores stworzył nowy silnik przeznaczony do Trajek.

Silnik R320 został skonstruowany dla tandemowych wózków paralotniowych, z intencją zastąpienia starzejącego się Rotaxa 503,który dziś jest zbyt ciężki, zbyt duży i zbyt paliwożerny. .


Niska waga (35kg kompletny), duża moc i konkurencyjna cena stawia go wśród najlepszych na świecie. Idealny dla kogoś, który szuka silnika o niskim zużyciu paliwa i wysokiej niezawodności.


  • ·R320 jest zwarty – w porównaniu do Rotaxa 503, odległość między śmigłem a siedzenia pilota zmniejsza się o 40cm! Jest to dobra wiadomość, ponieważ w ten sposób środek układu sił lokuje się bliżej pilota, a dzięki temu że wózek może być o wiele krótszy i zwarty, będzie miał mniejszą tendencję do wahań pod czaszą;

  • R320 jest lekki – waży tylko 35 kg w porównaniu do 54 kg Rotaxa 503. Lżejszy wózek oznacza większą swobodę wyboru skrzydła I wyposażenia ;

  • R320 jest ekonomiczny – dla zawodowych pilotów zużycie paliwa jest bardzo istotne. R320 pali o połowę mniej niż Rotax 503.

  • R320 został wyposażony jest w elektronicznie przestawiany zapłon, w każdej sytuacji dający idealną krzywą mocy.

Układ chłodzenia wodą daje silnikowi stabilność pracy we wszystkich warunkach pogodowych. Temperatura silnika zawsze pozostaje poniżej 200ºC.

Kilka innych istotnych cech silnika:
  • Specjalny zawór wylotowy – ten zawór daje silnikowi dodatkowe 1000 obrotów! Ten booster najlepiej daje odczuć swoją obecność dając dodatkową moc przy oderwaniu . Zaczyna on działać kiedy silnik osiąga 6500 obrotów. Po jego pełnym otwarciu zwiększa się objętość komory wylotowej i tym samym moc R320;

  • Elektroniczny zapłon ze zmiennym wyprzedzeniem działającym na małych obrotach . Krzywa mocy silnika została dobrana tak, by zapewnić idealne sprężanie w całym zakresie obrotów;

  • Ciąg R320 wynosi między 120 a 130 kG z trójłopatowym śmigłem 130cm. Aby zastosowanie R320 dało najlepszy efekt, zdecydowanie zalecamy zamontowanie sporego śmigła, w miarę możliwości trójłopatowego;

  • Poziom hałasu silnika odpowiada otoczeniu z coraz surowszymi normami, co często bywa aspektem decydującym o możliwości wykonywania lotów. Podczas konstruowania R320 te względy od początku były brane pod uwagę. Testy wykazały, że w locie poziomym hałas silnika jest całkowicie przykrywany hałasem śmigła (ponieważ śmigło jest dużo głośniejsze niż silnik, jedynym rejestrowanym hałasem jest strumień zaśmigłowy, tak jak w przypadku silników elektrycznych ).

DANE TCHNICZNE:

Pojemność: 294,7cc
Średnica cylindra: 72mm
Skok: 72mm
Moc: 45KM
Waga: 35kg
Gaźnik: Bing 54
Max obroty: 8000 RPM
Ciąg statyczny: 130kg
Chłodzenie: ciecz
Zużycie paliwa: 5,0l / h przy 5400 RPM
Przekładnia: pasowa
Rozruch: elektryczny
Masa startowa 100kg + 100 kg




specyfikacja techniczna na stronie porducenta pdf - http://www.he-paramotores.com/downloads/files/folletos/R320%20EN.pdf

Galeria zdjęć

Dodatkowe informacje

.

Od 2006 roku wspieramy Polski Sport Paralotniowy. Konkursy, zawody organizowane przez lokalne kluby paralotniowe.



Puchar Dzikowca 2012,[zasłonięte],2014

Paralotniowy Puchar Srebrnej Góry 2012,2013,2014

Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2010

Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2008

Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2007

Bieszczadzki Puchar Paralotniowy 2007

Polska Liga Paralotniowa - edycja Konarzyny 2008

Konkurs fotograficzny na portalu Fly or Die - 2008

Konkurs filmowy na Paragiełdzie - 2006,[zasłonięte],2008,2009

SkyTrekking to 15 lat doświadczenia paralotniowego