Zestaw do konwersji roweru na elektryczny na przednie koło 24V 250W
![](http://www.maxev.pl/galerie/z/zestaw-do-konwersji-rowe_187.jpg)
Zestaw do konwersji roweru na elektryczny, przeznaczony do montażu w przednim kole.
W skład zestawu wchodzi: Silnik elektryczny BLDC z przekładnią planetarną i wolnobiegiem RHBM-F24 ![](http://www.maxev.pl/galerie/z/zestaw-do-konwersji-rowe_174.jpg)
- nominalna moc silnika: 250 W;
- zasilanie silnika: 24 V;
- sprawność: > 78%;
- waga silnika razem z obręczą: ok 2,8 kg;
- długość przewodu: 80 cm;
- silnik zapleciony jest na aluminiowej obręczy 26 cali, 36 szprych;
- średnica szprychy 2,5 mm;
- możliwość montażu tarczy hamulcowej;
- długość osi do montażu w widelcu rowera : 100 mm;
Kontroler (sterownik) RHBM-PT24 - Wymiary: wysokość: 34mm, szerokość: 70mm, długość z mocowaniami: 120mm (bez mocowań: 107mm)
- Ogranicznik prędkości wspomagania
- Czujnik systemu wspomagania pedałowania PAS
Panel kontrolny, manetka przyspiesznika i dźwignie hamulców
Wszystkie elementy łączą się w jeden przewód zbiorczy dochodzący do sterownika. - Wymiary łącznika przewodów: 82mm / 26mm Ø;
- Długość przewodu od łącznika do wtyczki sterownika: 155 cm;
- Długość przewodów od łącznika do akcesoriów (dźwignie hamulców,
przyspiesznik, panel) ok: 25 cm;
![](http://www.maxev.pl/galerie/z/zestaw-do-konwersji-rowe_178.jpg)
![](http://www.maxev.pl/galerie/z/zestaw-do-konwersji-rowe_186.jpg)
![](http://www.maxev.pl/galerie/z/zestaw-do-konwersji-rowe_179.jpg)
Panel kontrolny posiada: - elektroniczny włącznik/wyłącznik całego układu elektrycznego
- 3 tryby prędkości wspomagania silnikiem elektrycznym
- wskaźnik poziomu naładowania akumulatora
![](http://www.maxev.pl/galerie/z/zestaw-do-konwersji-rowe_184.jpg)
Czujnik PAS- średnica pierścienia mocującego: 3,4 cm;
- długość przewodu: 75 cm
![](http://www.maxev.pl/galerie/z/zestaw-do-konwersji-rowe_182.jpg)
Zestaw nakrętek do montażu silnika![](http://www.maxev.pl/galerie/z/zestaw-do-konwersji-rowe_183.jpg)
- nakrętki 2 x;
- podkładki 2 x;
- podkładki zabezpieczające przed obróceniem piasty silnika w widełkach 2 x;
- gumy zabezpieczające 2 x
UWAGA: koło jest wstępnie (fabrycznie) zaplecione i zaleca się dokonać dokręcenia szprych oraz centrowania.
ZESTAW NIE ZAWIERA BATERII