SPOSÓB PŁATNOŚCI
i koszt wysyłki Za zakupiony towar o dowolnej wartości można zapłacić przelewem na nasze konto:
87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460754
Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
Zapraszamy do odbioru osobistego w naszym sklepie
RC4MAX
ul. Targowa 12
41-200 Sosnowiec
PN – PT 9 – 18
SOBOTA 10 – 14
|
Silnik bezszczotkowy EMAX GT3520/05
Dane techniczne: ilość zasilających celi - 3-5 obroty/Volt - 925 maksymalny ciąg - 3100g maksymalna moc - 1128W zalecana średnica śmigła - APC 11*7 12*6 13*6.5 11*5.5 zalecana masa modelu -[zasłonięte]800-30g masa silnika - 220g średnica silnika - 44mm średnica wału - 5mm maksymalny pobór prądu - 65A
Charakterystyczne cechy silników EMAX serii GT.
ulepszonym profilem przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika. cewkami z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika. możliwością dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik. zwiększoną średnicą wału co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań. wyższą jakością łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury. większą elastycznością pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła zwiększoną sprawnością. nowym - solidnym i przy okazji gustownym opakowaniem chroniącym precyzyjny silnik podczas transportu.
Ogólne zasady doboru silników elektrycznych do napędu modeli latających:
do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych. do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych. w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu). w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu). śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu. śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu. im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania. zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).
|
Sprzedawane przedmioty posiadamy fizycznie w sklepie, dzięki temu natychmiast realizujemy wysyłki.
PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI proszę sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera CZY NIE JEST USZKODZONA.
Jeśli są jakieś uszkodzenia proszę kazać spisać kurierowi/listonoszowi protokół szkody. Jest to podstawa do uznania ewentualnej reklamacji. Uszkodzone przesyłki bez protokołu szkody nie będą uwzględniane do reklamacji!!!
Z powodu dużej liczby zaginięć paczek pobraniowych na poczcie, wszystkie pobrania na kwotę przekraczającą 100 zł będą realizowane firmą kurierską.
Za wynikłe utrudnienia bardzo przepraszamy.
|